YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, gisteren de Tracer opgehaald, nadat het droog was, dus ben maar meteen een stukje gaan rijden. :+
Best handig dat Arie Molenaar ongeveer naast de Lekdijk zit.
Bekijk bijlage 1526716
En die turbulentie had ik pas last van toen de (standaard) ruit hoog stond met 130 km/u vannacht op de A12. Moest ook even een stukje harderder dan 100 km/u rijden en dat kan niet zo vaak...
Ruitje weer omlaag gezet en toen nergens meer last van. Ik ben trouwens 1.83m lang, maar aangezien de totale lengte helemaal niet van belang is, alleen het gedeelte vanaf het zadel, heeft niemand wat aan die informatie... _O-
Mooie fiets. Dat je maar veel veilige, mooie km's ermee mag rijden. Hou hem heel.

Toevallig van plan er een quuckshifter te monteren? Ik denk dat @Gwiedert er nog eentje heeft liggen .












Oh lijkt op de GT, daar zit er al eentje op.
 
Mooie fiets. Dat je maar veel veilige, mooie km's ermee mag rijden. Hou hem heel.

Toevallig van plan er een quuckshifter te monteren? Ik denk dat @Gwiedert er nog eentje heeft liggen .

Oh lijkt op de GT, daar zit er al eentje op.
Dank je, gaat me vast lukken, de vorige motor heeft het er met bijna 90.000km ook best goed vanaf gebracht. ;)

En ja, quickshifter zit er standaard op.

Heb wel even het framenummer en de BPM gecheckt, zover ik kan zie klopt alles. :+
 
Is het wat @steffex ? Is het niet heel vreemd om door te schakelen zonder te koppelen? Krijg je hem een beetje naatloos?

Als je in de gelegenheid bent, een filmpje????

Zal er nog eens goed over nadenken.

Met de tracer, en met de meeste andere motoren, kun je prima opschakelen zonder koppeling. Ik doe niet anders en zonder QS. Je moet wel je gas loslaten en dat hoeft bij een QS dan weer niet.
 
Het is niet mijn intentie om iemand achterop te nemen; als mensen motorrijden leuk vinden moeten ze zelf maar gaan rijden. 😂
Is wel handig voor mijn helm, dan kun je tenminste nog ergens heen zonder dat je al die zooi mee moet sjouwen. 😁

Ik heb een klein kabelslotje waarmee ik soms mijn helm aan mijn stuur vastmaakt. Ik vraag ook wel eens of ik hem ergens kan achterlaten (bij een kassa ofzo als je iets wilt bezoeken). In Oostenrijk zag ik pas op steeds meer plekken ‘bikersafe’, van die kluisjes waar je spullen in kan doen.
 
Dat begreep ik, ik bedoelde alleen het type scherm waar jij het op klemt;)
Sorry ik was even niet mee.
Puig racing screen

IMG-20200714-WA0007.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nog geen activiteit gezien van Del Boske,

Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden om een nieuwe (deel V) topic te starten, en te zorgen voor een startpost die up to date is.
Dus met wat informatie over de verschillende modellen, en een lijstje van deelnemers aan dit topic met hun motor.

Wat zeggen jullie ? Nieuw topic maken of lekker in deze blijven met de huidige startpost?
 
Nog geen activiteit gezien van Del Boske,

Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden om een nieuwe (deel V) topic te starten, en te zorgen voor een startpost die up to date is.
Dus met wat informatie over de verschillende modellen, en een lijstje van deelnemers aan dit topic met hun motor.

Wat zeggen jullie ? Nieuw topic maken of lekker in deze blijven met de huidige startpost?
Suggestie: ik zie bij het huidige topic een poll over de gekozen uitlaat. Het is bij de poll-creator niet opgekomen dat het in deze anti-motorsentiment tijdgewricht wel eens verstandig zou kunnen zijn om de std uitlaat te laten zitten. Kennelijk is het erg sneu en onstoer om dat de doen.
Disclaimer: ik vind een open Akra prachtig klinken! De rest van de wereld kennelijk niet; en ze zijn hinderlijk in de meerderheid. Just sayin'
 
Ik snap niet waarom iemand een naked koopt en er dan zo,n vreselijk lelijk scherm op zet,en dan ook nog zo,n koffer er achterop lelijker kan volgens mij niet
 
Als ik hier niet gewenst ben blijf ik toch gewoon weg,geen probleem hoor
Nee maar je begint over een naked tracer, ik heb er nog nooit een zien rijden. En iedereen hier in het topic ook niet gok ik. Volgens mij ben je in de war met de mt09. Geeft niks.
 
Ja is dat de gouden combi? :o
Voor mij wel.👍
Ten opzichte van enkel en alleen het Puig race schermpje en of het originele scherm heb ik nu 70 a 80% minder lawaai .
Ik ben 1m74 groot maar voor mensen die wat groter zijn kan het natuurlijk anders zijn.
Maar je kan het schermpje in verschillende hellingshoeken en hoogtes verzetten.
Windgeruis ga ja natuurlijk altijd iets of wat hebben.
 
Is een mt09 geen tracer?
wat is dit dan
 

Bijlagen

  • E282A942-0FA7-44C5-81E6-B8D8CCD6B0AF.png
    E282A942-0FA7-44C5-81E6-B8D8CCD6B0AF.png
    279,1 KB · Weergaven: 14
Is een mt09 geen tracer?
wat is dit dan
De rechtse in de gewone MT-09 en de linkse is een MT-09 Tracer
En je hebt nog de MT-09 Tracer GT Dat is nog iets anders.
Als je met een ford fiesta rond rijdt dan zeg je toch ook niet dat je en mondeo hebt. 😉
 
Nieuw topic aangemaakt!



Daar graag verder, ik zal een slotje aanvragen voor deze!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan