YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een andere vraag van mijn kant......................
Is er toevallig iemand die de Kaoko Cruise control heeft gemonteerd op zijn Tracer?
Ik ben van plan om voor lange ritten deze aan te schaffen.
Het gaat om deze.
Bekijk bijlage 1396943

Ben benieuwd naar de ervaringen van andere.
Heb ik gehad maar er weer afgehaald. Gasrespons is zo gevoelig vond ik dat afstellen op 1 snelheid veel te lastig was. Vond het losdraaien ook niet prettig. Wat mij betreft geen aanrader ...
 
Ik heb dat Kaoko ding ook. Voor echt lange trips is het wel fijn om het gas even te kunnen vastdraaien en je rechterhand te kunnen losmaken. Maar een cruise control is het zeker niet, je snelheid kruipt altijd omhoog of omlaag en ik moest wel wennen aan het proces van aan- en vastdraaien. Het lukt me inmiddels zonder al te grote lastwissels. Your Mileage May Vary is hier letterlijk van toepassing.
 
Ik ben van plan om rimstriping aan te brengen bij mijn Tracer. Nu heb ik de lava rode versie uit 2015, en is mijn oog gevallen op de striping van motorsticker.com.
Bekijk bijlage 1396915

Ik twijfel alleen tussen de bovenstaande of een gewone rode rand op de velg.
Ik was benieuwd of iemand anders toevallig al rimstriping heeft aangebracht op een rode Tracer, en welke hij dan heeft gebruikt.


Het is wel custom made velglint maar bij een reclame bestickering bij jou in de buurt kunnen ze ongetwijfeld soort gelijk iets maken naar je eigen wens. Heb je wel iets unieks.
 

Bijlagen

  • 88888888888888888.png
    88888888888888888.png
    268,9 KB · Weergaven: 22
Kwam er laatst achter dat de stelknoppen van mijn ruitje steeds wat los trillen. Heeft iemand anders hier ook “last” van en een eventuele oplossing? 😎
 
Kwam er laatst achter dat de stelknoppen van mijn ruitje steeds wat los trillen. Heeft iemand anders hier ook “last” van en een eventuele oplossing? 😎
Geen last van, althans nog niet gemerkt. Ik zag wel laatst dat het clipje wat ervoor zorgt dat de bout er niet helemaal uit kan verdwenen is, na een ritje.
 
Zijn er hier toevallig mensen welke een Dominator uitlaat onder de Tracer hebben geschroefd?

Zag op de site dat die dingen redelijk geprijsd zijn.
 
12 dagen op vakantie geweest met de tracer en 4000km gereden ! Wat een motor is die tracer toch . Nergens last van en zalig genieten ... We hebben nu in het totaal 17.000km en de ketting is nu al volledig versleten. Is dit niet wat vroeg voor een kettingset ?
pyhoqdd.jpg


s57xsfgfzy1a7.jpg


x2llc1.jpg
 
Gave foto's, blijft mooi die bergpassen vol sneeuw. Heb ik afgelopen jaar ook gereden, alleen met de Daytona 675.

Ik had na 3000km daarin tegen wel laat van de kont/rug en polsen.

Zie dat je niet het standaard zadel op je Tracer hebt zitten. Welk zadel heb je er op zitten?

Heb met het tochtje Eifel van afgelopen weekend (800km) toch wat last van zere reet ondervonden.
 
12 dagen op vakantie geweest met de tracer en 4000km gereden ! Wat een motor is die tracer toch . Nergens last van en zalig genieten ... We hebben nu in het totaal 17.000km en de ketting is nu al volledig versleten. Is dit niet wat vroeg voor een kettingset ?
pyhoqdd.jpg


s57xsfgfzy1a7.jpg


x2llc1.jpg

Het is wel snel voor een ketting, maar ik hoor meer berichten dat de originele ketting niet al te best is.
Mooie foto's!
 
Gave foto's, blijft mooi die bergpassen vol sneeuw. Heb ik afgelopen jaar ook gereden, alleen met de Daytona 675.

Ik had na 3000km daarin tegen wel laat van de kont/rug en polsen.

Zie dat je niet het standaard zadel op je Tracer hebt zitten. Welk zadel heb je er op zitten?

Heb met het tochtje Eifel van afgelopen weekend (800km) toch wat last van zere reet ondervonden.

Heb deze winter het originele zadel laten ombouwen bij top sellerie . In januari zijn daar altijd grote kortingen te vinden . Heb gekozen voor het gel zadel deluxe en zou het zeker opnieuw aankopen! Enorm tevreden van . Beste verandering aan mijn tracer zijn de veringen van wilbers met hpa .
 
12 dagen op vakantie geweest met de tracer en 4000km gereden ! Wat een motor is die tracer toch . Nergens last van en zalig genieten ... We hebben nu in het totaal 17.000km en de ketting is nu al volledig versleten. Is dit niet wat vroeg voor een kettingset ?
pyhoqdd.jpg


s57xsfgfzy1a7.jpg


x2llc1.jpg
Mijn eerste ketting lag er iets meer dan 40k op, de tweede houdt het ook al meer dan 30k uit.
Met OHH 4 dagen naar Frankrijk geweest en 2200km gereden, dan voel je het wel waar de zitbeentjes zitten...
Wel volledig standaard uitgerust behalve de harde Fjr-koffers en een spoiler op de ruit, een Tracer uit 2015.
Vreet banden en antennes dat het geen naam heeft...Battlax 016 gaan ongeveer 3000km mee, maar daarmee sleep je de middenbok tegen de grond.
 
Mijn eerste ketting lag er iets meer dan 40k op, de tweede houdt het ook al meer dan 30k uit.

Mijn originele ketting hield het net ~~14kkm vol, gooide er vanaf 8kkm steeds meer o-ringen uit. (ondanks goed smeren etc)
Preventief vervangen door nieuwe DID. Al 8kkm rekvrij tot dusver, maar dat zegt nog niet zo veel; maar de o-ringen blijven dit keer zitten.
 
Iemand ervaring met stepjes aan de grond rijden? In korte bochten komt dit wel eens voor, maar in lange snelle bochten heb ik wat schrik van de impact.
Iemand ervaring mee?
 
wel, de laatste tijd moet ik regelmatig de stepjes vervangen...vorige set werd 3000km geleden samen met nieuwe banden gemonteerd, vandaag weer binnen gedaan om nieuw rubber en stepjes te monteren. Ook vering steviger zetten, zodat er in de bochten met putten minder impact is.
Korte bochten, lange snelle bochten, na een tijdje rijdt de Tracer zo gemakkelijk dat het overal lukt om de wereldbol nog wat meer af te schrapen :)
 
Zoals je op de foto's ziet heb ik er de stepjes af gedaan . Met de originele vering reed ik dan de middenbok tegen het asfalt ! Als je dan de band nakeek was er nog 1cm schaamrand... Sinds ik andere veren heb ,heb ik er geen last meer van . Staat achteraan hoger en tot 150nm veer erop .
 
Heb je de middenbok er nog onder zitten?

Ik heb de middenbok nog ,maar aan beide zeiden heb ik met een slijptool een schuine kant geslepen voor alle zekerheid. Je kan ook winst halen door het rubber te halveren waar de bok op steunt. Ben op vakantie vertrokken met nieuwe sportbanden en terug gekomen met een versleten achterband . Dus nu voor de 2de keer banden kopen op 3weken tijd! Hopelijk een wijze beslissing genomen door sport/tour banden te kiezen en te gaan voor de metzeler roadtec Z8......
 
Ik had de Bridgestone Battlax 016 laten monteren voor OHH, 3000km of 3 weken later zijn ze weg....
Ben nu eens gegaan voor Conti RoadAttack 3, MIchelin PR4 lag me niet zo.
 
Ik had de Bridgestone Battlax 016 laten monteren voor OHH, 3000km of 3 weken later zijn ze weg....
Ben nu eens gegaan voor Conti RoadAttack 3, MIchelin PR4 lag me niet zo.

De conti's had ik ervoor en ze waren goed voor 9000km met een achterband. Ik was daar enorm tevreden over ! Had ze beter terug besteld ,maar omdat ik net drie weken geleden een achterband gekocht heb (conti-sportatack) en nu dus terug ,ben ik voor een promotie gegaan van metzeler. Deze kwamen op 200€ voor een set en lees er ook goeie dingen over . Maar denk dat de roadAttack 3 beter zal zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan