YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

• Akrapovic

Stemmen: 40 50,6%
  • Scorpion

Stemmen: 7 8,9%
  • Mivv

Stemmen: 3 3,8%
  • Arrow

Stemmen: 8 10,1%
  • Anders...

Stemmen: 21 26,6%

• Totaal aantal stemmen
    79

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.901
218
47
Is het niet zo dat die accessoires pluggen via het contact geschakeld worden? Als dat zo is moet de houder toch rechtstreeks op de accu?
Juist niet lijkt mij. Als je rechtstreeks op de accu aan sluit en je vergeet je accesoire uit te schakelen als je je fiets parkeert, dan trekt hij heel je accu leeg...

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.901
218
47
Ik heb mij gisteren eens verdiept in de cockpit en alle instelmogelijkheden in het menu.
Dat is wel effe wennen hoor.... maar ik begin het door te krijgen geloof ik.

Je hebt tijdens het rijden 3 verschillende info-schermpjes die je kunt selecteren (dagteller, temp, etc)
Begrijp ik nu goed dat je die drie info-schermpjes ook kunt personaliseren? Zelf instellen hoe de indeling is?

Smartbike

Rookie
17 jun 2007
7
1
Normaal kan je ervan uitgaan dat dat niet gaat ivm afstellingen van de ecu en schakelpook etc, aangezien de nummers niet overeen komen bevestigd dit het wel. Als je het toch zeker wilt weten kan je her altijd bij de dealer vragen, maar ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit niet gaat passen.
Bedankt voor je reaktie. Dan ga ik het maar niet proberen...

• Like
Waarderingen: Nielsdm

Nielsdm

Die hard MF'er
2 mrt 2016
567
14
23
Amersfoort
Is het niet zo dat die accessoires pluggen via het contact geschakeld worden? Als dat zo is moet de houder toch rechtstreeks op de accu?
Klopt, alle accessoires pluggen zijn contact geschakeld.

Ik heb mij gisteren eens verdiept in de cockpit en alle instelmogelijkheden in het menu.
Dat is wel effe wennen hoor.... maar ik begin het door te krijgen geloof ik.

Je hebt tijdens het rijden 3 verschillende info-schermpjes die je kunt selecteren (dagteller, temp, etc)
Begrijp ik nu goed dat je die drie info-schermpjes ook kunt personaliseren? Zelf instellen hoe de indeling is?
Ja je kan zelf kiezen welke 3 informatie regels zichtbaar zijn, zelf heb ik bijvoorbeeld Motor/koel temperatuur, buiten temperatuur en Trip 1.
Ik weet helaas niet meer uit het hoofd hoe het werkt, maar met een beetje spelen moet het lukken.

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.901
218
47
Ja je kan zelf kiezen welke 3 informatie regels zichtbaar zijn, zelf heb ik bijvoorbeeld Motor/koel temperatuur, buiten temperatuur en Trip 1.
Ik weet helaas niet meer uit het hoofd hoe het werkt, maar met een beetje spelen moet het lukken.
Ik zal er vanavond nog weer eens even voor gaan zitten.
Moet lukken, heb al wat zitten wijzigen, van L/km naar km/L bijvoorbeeld.

fleng

Die hard MF'er
28 dec 2008
535
15
Lees pagina 3-21 van het instructie boekje. Moeilijk is het overigens niet, je moet alleen eerst bedenken welke info je in paren wilt zien. Dan wijst het zich vanzelf.

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.901
218
47
Lees pagina 3-21 van het instructie boekje. Moeilijk is het overigens niet, je moet alleen eerst bedenken welke info je in paren wilt zien. Dan wijst het zich vanzelf.
Moet lukken, heb al wat zitten wijzigen, van L/km naar km/L bijvoorbeeld.