Zou de 900 ook binnenkort aangepakt worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb ik ook vanaf dag 1... maar vlgns dealer normaal ( of weinig aan te doen iig , ook vlgns andere monteur)
Zou de 900 ook binnenkort aangepakt worden?
Heb nu een Phatom Blue en hiervoor drie jaar een Matt Silver FJR. Helemaal geen probleem met het schoonhouden van de matte lak. Gebruik gewone autowasspullen om schoon te maken. Voor het poetsen is speciale poets voor matte lak.
Met deze voetsteunen van de TDM ,heb ik nooit trillingen van beide voeten.Na altijd op 4 cylinder motoren te hebben gereden (behalve de les motoren lang lang geleden) ben ik nu sinds 2 maanden overgestapt op onze 3 cylinder.
Dat karakter is anders, maar wat mij dan vooral opvalt is dat de 3 cylinder meer trilt. Geen verrassing, want dat is bekend. Maar mij valt het wel op dat die trillingen zich vooral sterk manifesteren rond de 5000 tpm. En dan rij ik rond de 130 op de teller.
In dit gebied voel ik voor mijn gevoel wat rouwe trillingen door het frame. Voelbaar in de voeten, niet in de handen.
Is dit normaal? Aangezien ik hier geen referentie over heb, stel ik de vraag hier maar. Genoeg specialisten hier .
Na altijd op 4 cylinder motoren te hebben gereden (behalve de les motoren lang lang geleden) ben ik nu sinds 2 maanden overgestapt op onze 3 cylinder.
Dat karakter is anders, maar wat mij dan vooral opvalt is dat de 3 cylinder meer trilt. Geen verrassing, want dat is bekend. Maar mij valt het wel op dat die trillingen zich vooral sterk manifesteren rond de 5000 tpm. En dan rij ik rond de 130 op de teller.
In dit gebied voel ik voor mijn gevoel wat rouwe trillingen door het frame. Voelbaar in de voeten, niet in de handen.
Is dit normaal? Aangezien ik hier geen referentie over heb, stel ik de vraag hier maar. Genoeg specialisten hier .
Kijk, daar was ik nog naar op zoek! Mag ik vragen waar je die hebt gehaald? Of is het zo simpel dat je gewoon naar de yamaha dealer bent gegaan?Met deze voetsteunen van de TDM ,heb ik nooit trillingen van beide voeten.
Na altijd op 4 cylinder motoren te hebben gereden (behalve de les motoren lang lang geleden) ben ik nu sinds 2 maanden overgestapt op onze 3 cylinder.
Dat karakter is anders, maar wat mij dan vooral opvalt is dat de 3 cylinder meer trilt. Geen verrassing, want dat is bekend. Maar mij valt het wel op dat die trillingen zich vooral sterk manifesteren rond de 5000 tpm. En dan rij ik rond de 130 op de teller.
In dit gebied voel ik voor mijn gevoel wat rouwe trillingen door het frame. Voelbaar in de voeten, niet in de handen.
Is dit normaal? Aangezien ik hier geen referentie over heb, stel ik de vraag hier maar. Genoeg specialisten hier .
Deze gaat toch ook naar NL? https://www.yamaha-motor.eu/nl/nl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900-gt-2020/
Wat is er nu anders aan dat 2020 model dan, behalve de kleur?Aha dat is mooi.
Bedankt voor de suggestie, maar ik heb een nieuwe van 2 maanden oud. Neem aan dat de gasklephuizen nog wel synchroon staan.Synchroniseren van de gasklephuizen kan hier ook een grote rol in spelen. Weet niet wanneer dat voor het laatst gedaan is, maar indien ze niet synchroon staan veroorzaakt dit ook trillingen bij "gas vast posities" (zoals bijv op snelweg)
Welk bouwjaar heb je?Ik begin mij alleen meer en meer af te vragen of ik mij niet ga ergeren aan de aan/uit reactie bij lagere snelheden..... Binnenkort gaat hij voor een grote beurt, even kijken of het daarna minder is.
Dit is blijkbaar voor iedereen anders,ik voel het vooral in mijn rechterhand,die begint zelfs te slapen en wordt gevoelloos.In dit gebied voel ik voor mijn gevoel wat rouwe trillingen door het frame. Voelbaar in de voeten, niet in de handen.
Welk bouwjaar heb je?
Op mijn 2016 had ik er ook nog vrij veel last van,op de 2018GT niet meer.
Het is ook vrij makkelijk flink te verbeteren op een 2015 - 2016.
Dit is blijkbaar voor iedereen anders,ik voel het vooral in mijn rechterhand,die begint zelfs te slapen en wordt gevoelloos.
Op mijn 2016 had ik er wel meer last van dan op de 2018.
Ik voel ook wel iets in de voetsteunen,maar heb er geen last van.
Met de Kev-O2 controller , ook wel bekend als de Kev-Mod.Ik heb een 2015.
Hoe is dit te verbeteren?
Na altijd op 4 cylinder motoren te hebben gereden (behalve de les motoren lang lang geleden) ben ik nu sinds 2 maanden overgestapt op onze 3 cylinder.
Dat karakter is anders, maar wat mij dan vooral opvalt is dat de 3 cylinder meer trilt. Geen verrassing, want dat is bekend. Maar mij valt het wel op dat die trillingen zich vooral sterk manifesteren rond de 5000 tpm. En dan rij ik rond de 130 op de teller.
In dit gebied voel ik voor mijn gevoel wat rouwe trillingen door het frame. Voelbaar in de voeten, niet in de handen.
Is dit normaal? Aangezien ik hier geen referentie over heb, stel ik de vraag hier maar. Genoeg specialisten hier .
Met de Kev-O2 controller , ook wel bekend als de Kev-Mod.
Te koop op eBay, of van iemand die zijn 2015/16 model weggedaan heeft en de modificatie ongedaan gemaakt heeft
Die schakelt de milieu correctie bij het lagere toerenbereik uit door altijd de hoge toeren-waarde van de O2 sensor door te geven. En daarmee de ECU te foppen
Ik heb ze via AliExpress ,maar een dealer kan ze ook vast wel leveren.Kijk, daar was ik nog naar op zoek! Mag ik vragen waar je die hebt gehaald? Of is het zo simpel dat je gewoon naar de yamaha dealer bent gegaan?
Oké netjes! Heb je een linkje toevallig van alie?Ik heb ze via AliExpress ,maar een dealer kan ze ook vast wel leveren.