YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk! Dank.
IMG_20191120_183638.jpg

Hier zie je de plaatjes gemonteerd zitten om je handkappen iets verder naar buiten te brengen.
 
Haai, maar even voorstellen.
Ik ben adriaan

Ook ik heb sinds een paar weken een MT-09 Tracer of zoals die tegenwoordig heet Tracer 900. Eentje uit modeljaar 2017 met een 21k op de teller. Wat een heerlijke fiets. Zo soepel vooral! Of het nu sturen, gassen of remmen is, alles is soepel en voorspelbaar. Mjam Mjam.

Ik heb nog maar een dikke 1000 km zelf kunnen rijden, maar ik mis eigenlijk niks qua vering of schermpje ofzo.
Een andere uitlaat voor een paar PK meer is denk ik mijn geld niet waard, hoewel ik het extra geluid wel kan waarderen.

Ik heb wel een comfortzadel (in bestelling), koffers, minitasje onder z'n bips en een andere oplossing voor de Tomtomhouder.

Paar plaatjes.
2019-10-02 10.03.22-1.jpg2019-10-27 12.22.26-PS.jpg2019-10-22 14.07.26 XX2.jpgTomtomhouder_1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: RL71
Mijn fzs 600 had er destijds al last van... Alleen kon je dat ook werkelijk aan passen.
Maar dat is met de led lampen toch blijkbaar helaas niet zo eenvoudig..
Ik heb ook bedacht dat je gewoon grootlicht aanzet. Dan heb je twee koplampen brandend. Voor gewoon gebruik stel je grootlicht (rechts) wat lager (dat gaat erg makkelijk). Als je echt grootlicht wilt kan je 'm vlot weer hoger stellen.
(haalt schouders op)
Misschien een idee?
 
Haai, maar even voorstellen.
Ik ben adriaan

Ook ik heb sinds een paar weken een MT-09 Tracer of zoals die tegenwoordig heet Tracer 900. Eentje uit modeljaar 2017 met een 21k op de teller. Wat een heerlijke fiets. Zo soepel vooral! Of het nu sturen, gassen of remmen is, alles is soepel en voorspelbaar. Mjam Mjam.

Ik heb nog maar een dikke 1000 km zelf kunnen rijden, maar ik mis eigenlijk niks qua vering of schermpje ofzo.
Een andere uitlaat voor een paar PK meer is denk ik mijn geld niet waard, hoewel ik het extra geluid wel kan waarderen.

Ik heb wel een comfortzadel (in bestelling), koffers, minitasje onder z'n bips en een andere oplossing voor de Tomtomhouder.

Paar plaatjes.
Bekijk bijlage 1444876Bekijk bijlage 1444874Bekijk bijlage 1444878Bekijk bijlage 1444879

Ik heb zo'n bolletje met schroefdraad die je in plaats van een stuurbout er in schroeft. Ruilen tegen die plaat met bolletje die er bij jouw op zit?


 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook bedacht dat je gewoon grootlicht aanzet. Dan heb je twee koplampen brandend. Voor gewoon gebruik stel je grootlicht (rechts) wat lager (dat gaat erg makkelijk). Als je echt grootlicht wilt kan je 'm vlot weer hoger stellen.
(haalt schouders op)
Misschien een idee?

Tja, als je groot licht nodig hebt ben je toch vaak al aan het rijden,om dan onderweg (in het donker) aan die stelschroef te gaan zitten hannessen lijkt mij niet echt ideaal...
 
Ik heb zo'n bolletje met schroefdraad die je in plaats van een stuurbout er in schroeft. Ruilen tegen die plaat met bolletje die er bij jouw op zit?
Neu, bevalt me best. Kost weinig (tante Ali <-- linkje) en montage was redelijk simpel (al miste ik 4 langere bouten + uitzetbusjes voor het ruitje (dat verder naar buiten komt)) - en met MT-logo
 
Gefeliciteerd! Moest zelf ook even wennen aan de goede rijkwaliteiten van de Tracer 😊.
En je hebt de juiste kleur gekozen. Veel plezier. Dit weekend blijft het nog droog, dus vooral veel genieten.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag m.b.t. de accessoire stekker achter de tellerunit. Hoe hebben jullie de navigatie (in mijn geval een Garmin Zumo 395) daarop aangesloten? Ik heb begrepen dat er een ander soort stekker nodig is om daarop aan te sluiten, maar hoe verbind je de + en - draad van de navigatiehouder daaraan?
 
Even een vraag m.b.t. de accessoire stekker achter de tellerunit. Hoe hebben jullie de navigatie (in mijn geval een Garmin Zumo 395) daarop aangesloten? Ik heb begrepen dat er een ander soort stekker nodig is om daarop aan te sluiten, maar hoe verbind je de + en - draad van de navigatiehouder daaraan?

Dit is die bewuste stekker (even op marktplaats gezocht naar ‘accessoires stekker Yamaha’)


De stekker achter je kuipruit even goed bekijken welke kant + in gaat en welke kant -

En dan de + van je navi op de + en de - op de -
 
Laatst bewerkt:
In plaats van beide lampen aan, de lamp uit en alleen de rijverlichting aan lukt zeker ook niet op een of andere manier?
 
Nieuwe motoren zijn verplicht altijd minimaal dimlicht te voeren. Het fenomeen dagrijlicht kent de wet niet voor motoren volgens mij.
Met een extra schakelaar is alles aan en uit te zetten, maar iedere keer door een te enthousiaste diender staande worden gehouden is ook niet wat je wil.
 
Ik zag dat ze nu idd 60€ korting geven op een zadel.

Bekijk bijlage 1443168
Nu alleen nog even het juiste moment vinden om hem te bestellen.

Is het een bewuste keuze van je @redgixxer om een andere stof te gebruiken op bepaalde vlakken?
Zo, de knoop doorgehakt, en ook maar een vervangend zadel bij TopSellerie besteld. Goede timing, aangezien ik nu toch niet rij en mijn zadel dus gemakkelijk kan missen. Tevens krijg je de gelvulling nu voor niets.

Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
 
Dit is die bewuste stekker (even op marktplaats gezocht naar ‘accessoires stekker Yamaha’)


De stekker achter je kuipruit even goed bekijken welke kant + in gaat en welke kant -

En dan de + van je navi op de + en de - op de -

Thanks, heb er inmiddels 2 besteld!
 
Iemand interesse in een cosmo gps houder voor een 2018 - 2019 model?

 
Hallo tracer rijders,
Ik ben van plan over te stappen van een fz1n 2007 naar een tracer 900 bouwjaar 2017. 19k op de klok
Helaas kan ik nergens de standaard uitrusting vinden die hierop gemonteerd is. Kan iemand mij hierover op de hoogte brengen hoe deze dus standaard geleverd wordt? Handvat verwarming enz, De verkoper (bedrijf) geeft als antwoord de standaard opties zitten erop. Nu weet ik natuurlijk nog niets. Verder nog aankoop tips?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan