YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hotelkamer?? Mijn motorvakantie is zojuist geannuleerd...}:O
Eind mei een lang weekend naar Winterberg gepland... Toch nog een beetje hoop dat dat doorgaat*D
Thnx voor het advies mbt de tas, geldt ook voor de anderen trouwens:]
 
En ook nog een stel chique stickers op de kofferset laten plakken.
Ik vind mooi :Y

Nice! Eigenbouw of origineel Yamaha? Zelf heb op dezelfde plek deze geplakt:
En de bovenste helft van de koffer gewrapt tegen beschadigingen. Ik schop er met op- en afstappen nog weleens tegenaan met m'n korte pootjes... :$
WhatsApp Image 2020-03-26 at 18.58.12.jpeg
 
Zijn er mensen die trouwens een knappe andere koppelingshendel hebben geplaatst op de 900 GT die verstelbaar is? Ivm de cruise control kon niet elke hendel erop begreep ik.

Zie toevallig nu vtrec handels voorbij komen, maar staat nergens vermeld of ze compatible zijn met de GT

Ja ik heb de hendels van gilles er op zitten ik wou eerst mijn oude hendels van mijn tracer 2017 over laten zetten op de GT, de rem hendel ging prima maar inderdaad voor de koppeling is er een klein verschil ivm de CC er zit een extra contact wat ook de CC moet uitschakelen
 
Ik heb voor eind mei/begin juni ook en vakantie staan, rondje Tsjechië. Ben bang dat die ook niet doorgaat.

Vrees trouwens ook dat de zomervakantie met de sleurhut in juli ook niet doorgaat.

Ik hoop het voor je. Ik heb ook nog een reis Oostenrijk in de planning, begin augustus, maar ik hou er rekening mee dat die ook niet doorgaat... nog maar ff afwachten..
 
Een vraagje voor de GT’ers onder ons... Gebruiken jullie binnentassen voor de koffers, zo ja welke?
Lijkt me niet praktisch om 2 koffers naar een hotelkamer te zeulen ;-)
 

Bijlagen

  • 20200403_092301.jpg
    20200403_092301.jpg
    765 KB · Weergaven: 14
Ik ben trouwens op zoek naar een klein tasje voor achterop de passagiers buddy. Voor een portemonnee, telefoon, flesje water enzo. Nu kom ik alleen grote achtertassen tegen (24 liter en meer).

Iemand een tip die zoiets heeft? Ik bedoel dus zoiets, maar dan veel kleiner *D :

1586117274597.png
 
Ik ben trouwens op zoek naar een klein tasje voor achterop de passagiers buddy. Voor een portemonnee, telefoon, flesje water enzo. Nu kom ik alleen grote achtertassen tegen (24 liter en meer).

Iemand een tip die zoiets heeft? Ik bedoel dus zoiets, maar dan veel kleiner *D :

Bekijk bijlage 1482801
Waarom geen tanktas? De City van SW motech is echt ideaal..
 
Ken ik idd. Een vriend van mij heeft dat ook op zijn Tracer. Ik heb echter liever niets op mijn tank.

Ik heb het yamaha tanktasje. Deze zit met een ring vast, raakt de tank niet. Ideaal.
Ik heb graag mijn persoonlijke spullen in het zicht. Cameratje erin en dan kan ik zo stoppen en foto’s maken.
 
Ik ben trouwens op zoek naar een klein tasje voor achterop de passagiers buddy. Voor een portemonnee, telefoon, flesje water enzo. Nu kom ik alleen grote achtertassen tegen (24 liter en meer).

Iemand een tip die zoiets heeft? Ik bedoel dus zoiets, maar dan veel kleiner *D :

Bekijk bijlage 1482801
Ik heb al vrij lang een tailpack van Held... ding heet Vivione voor zover ik kan vinden. GIYF
Jaren gebruikt voor de dagelijkse zaken (portemonnee, gsm, lunch, etc). Zit ook een waterdichte binnentas in..Toch bevalt voor dat doel de Evo City tanktas van SWmotech beter.
Tailpack gaat nog wel eens mee op toerrit, als er niemand achterop zit
 
Ik heb het yamaha tanktasje. Deze zit met een ring vast, raakt de tank niet. Ideaal.
Ik heb graag mijn persoonlijke spullen in het zicht. Cameratje erin en dan kan ik zo stoppen en foto’s maken.

Dit is een SW-Motech tas, verkocht als origineel Yamaha accessoire..
 
Ken ik idd. Een vriend van mij heeft dat ook op zijn Tracer. Ik heb echter liever niets op mijn tank.

SW-Motech heeft ook adapters zodat je zo'n tankring (+ tas ;)) achterop je motor kunt zetten, ik denk echter dat je hem dan wel achter de duo-zit krijgt... dus in de vorm van Alurack ofzo..
 
Ik heb ook een tanktas van SW Motech. De micro (aller kleinste). Deze is echt ideaal om je sleutels, portemonnee en al het andere wat je normaal in je broek- en jaszakken in te stoppen. Een klein flesje water gaat niet, maar ik kies er toch vaak liever voor om even (ok nu misschien even niet) bij een terrasje te stoppen. Door de quicklock ring, raakt het tasje de tank ook niet, dus krijg je ook geen beschadigingen. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan