YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist de conti road attack 3 laten bestellen door de dealer. incl montage 400 euro.. wat een geld '(

Heeft iemand een indicatie van de kosten voor een 60k beurt? Kleppen moeten gesteld worden e.d.. Zit er ook aan de komen. Ach ja, hobby’s kosten geld :+
Zelf handig zijn scheelt je een hoop geld ;)
 
Zojuist de conti road attack 3 laten bestellen door de dealer. incl montage 400 euro.. wat een geld '(

Heeft iemand een indicatie van de kosten voor een 60k beurt? Kleppen moeten gesteld worden e.d.. Zit er ook aan de komen. Ach ja, hobby’s kosten geld :+
60k kleppen? Dat is toch al bij 40?
Of bij 60 weer?
 
Goeieavond,
Zal me even voorstellen, Jasper uit Enschede. Afgelopen vrijdag een zwarte Tracer uit 2017 aangeschaft:) Door de motorzaak vers geïmporteerd uit de UK. Helaas moet ik nog een paar weken wachten voor ik m op kan halen doordat de RDW een mega achterstand heeft met voertuig registratie. Wel mooi de tijd om accessoires uit te zoeken en me verder te verdiepen in de motor.
Afgelopen tijd aardig door dit forum heen gescrold maar heb toch nog de volgende vragen waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
- Hebben jullie ervaring met de GIVI Easylock 3D600 soft cases voor de tracer? Betaalbaarder dan de SW motech/originele cases maar zien er vergelijkbaar uit.
- Is het mogelijk/makkelijk om een quickshifter van het 2018 model op de 2017 aan te sluiten? Meen namelijk dat de 2017 daar wel de voorbereiding voor heeft
- Wil mijn tomtom liefst met zo'n aux power connector op de kabelboom pluggen maar daar zitten op mijn motor al aan: de oem hvv, led fog lights en standaard sigaretten aansteker plug. Is er dan nog een connector vrij rond het dashboard? Kan daar niet zo veel van vinden.
Thanks!
Jasper
 
Schijnt dat er rechts van het dashboard nog een mogelijkheid zit, daar zit ook een kapje dat lijkt op de sigarettenaansteker. Maar hoe je het zelf verder aansluit hebben anderen hier meer verstand van :t Zelf geprobeerd maar dat werd niets. Ik laat mijn Tomtom houder volgende week toch maar door de motorzaak eraan knopen
 
Net bericht gehad dat mijn Topsellerie zadel onderweg is :] Uit Portugal? Blijkbaar hebben ze daar nu ook een fabriekje. Erg benieuwd hoe zo'n zadel zit! Ben ook bij Kommer motoren geweest, maar het prijsverschil was ruim €100. Denk wel dat ze daar kwaliteit leveren, heel behulpzame mensen
 
Inderdaad,kleppen controleren moet elke 40000km.
Je dealer wil graag wat extra verdienen zo te zien.:(
 
Net bericht gehad dat mijn Topsellerie zadel onderweg is :] Uit Portugal? Blijkbaar hebben ze daar nu ook een fabriekje. Erg benieuwd hoe zo'n zadel zit! Ben ook bij Kommer motoren geweest, maar het prijsverschil was ruim €100. Denk wel dat ze daar kwaliteit leveren, heel behulpzame mensen
Ga je veel plezier van hebben, is al zijn geld waard. Heb er ook eentje aangeschaft en kan gewoon een daggie toeren zonder pijn in de reet te krijgen .
 
Net bericht gehad dat mijn Topsellerie zadel onderweg is :] Uit Portugal? Blijkbaar hebben ze daar nu ook een fabriekje. Erg benieuwd hoe zo'n zadel zit! Ben ook bij Kommer motoren geweest, maar het prijsverschil was ruim €100. Denk wel dat ze daar kwaliteit leveren, heel behulpzame mensen
Ik heb er ook een. Groot verschil!
 
20200521_000218.jpg

Ha daar is ie dan. Vandaag opgehaald, wat een lekker fietsje zeg!
 
Zojuist de conti road attack 3 laten bestellen door de dealer. incl montage 400 euro.. wat een geld '(

Heeft iemand een indicatie van de kosten voor een 60k beurt? Kleppen moeten gesteld worden e.d.. Zit er ook aan de komen. Ach ja, hobby’s kosten geld :+
Zou voor de volgende keer eens vragen bij de dealer wat het kosten als je zelf met banden komt en zei ze er onder laat zetten.en dan bij motorbandenmarkt.nl zelf de banden kopen. Scheelt zo honderd euro.Of even her en der vragen voor mannen die zelf een banden apparaat hebben.Ik heb zelf een adres in assen voor banden omzetten
 
Zou voor de volgende keer eens vragen bij de dealer wat het kosten als je zelf met banden komt en zei ze er onder laat zetten.en dan bij motorbandenmarkt.nl zelf de banden kopen. Scheelt zo honderd euro.Of even her en der vragen voor mannen die zelf een banden apparaat hebben.Ik heb zelf een adres in assen voor banden omzetten
Heb ik pas ook gevraagd. Dacht geld te besparen maar was geen euro goedkoper. Achterband roadsmart 3 incl montage 180 euro.
 
Nou mocht iemand nog een mooie Tracer zoeken, ik heb de mijne net op MP gezet: Tracer 900 uit 2017 klaar voor avontuur
Het was een mooie tijd maar ik moet onder ogen zien dat ik inmiddels oud genoeg ben om GS te gaan rijden.
Ga je naar een GS? En je bent oud genoeg? Dan moet je bijna 70 zijn, hahahaha.

Succes met de verkoop van deze mooie fiets, en veel plezier van de GS. (Wel een 1200 GS Adventure dan hè?)
 
Weet er hier iemand, of heeft iemand hier toevallig de OEM quuckshifter op een Tracer uit 2015 gemonteerd?

Of is dit niet voorbereid in de ECU????
 
Iemand trouwens nog tips voor een hoes voor de Tracer? Die van m'n naked past niet meer.
Ik heb deze in XL, maar die lijkt nu niet leverbaar te zijn. Past heel goed. Kostte een maand geleden €30 incl verzending. Zit een duidelijk model in, niet zo'n tent. Water loopt er vanaf, zitten ventilatiegaten in en een bandje aan de onderkant met sluiting .
Ze hebben ook een goedkopere variant, wsl is dat dunner spul.
 
Weet er hier iemand, of heeft iemand hier toevallig de OEM quuckshifter op een Tracer uit 2015 gemonteerd?

Of is dit niet voorbereid in de ECU????
Staat er QS op je display? Bij de mijne wel...
Lijkt me een indicatie om te zien of het kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan