Blackie900
MF veteraan
Een spatbord verlenger helpt hier ookDuidelijk verhaal, dank je wel. Valbeugels zitten erop dus dat is geregeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een spatbord verlenger helpt hier ookDuidelijk verhaal, dank je wel. Valbeugels zitten erop dus dat is geregeld.
Ik heb een klein probleem. Echt klein.
ik ontdekte dat mijn parkeerlicht het niet doet. Als ik de contactsleutel doordraai aan > uit > stuurslot > parkeerlicht, dan doet het parkeerlicht het niet.
Wat het wél doet is het alarmlicht (als het knopje aanstaat)
(ja. en gewoon stadslicht, achterlicht, remlicht doet het ook normaal, als op contact)
Ik heb de handleiding erbij gepakt en gekeken en getest: de zekering is okee. (dit is mogelijk het toppunt van mijn technische handigheid) (heb 'm ook gewisseld met de zekering eronder (koplamp), geen verschil)
Iemand een tip waarnaar ik zou moeten kijken?
(tsja, hoe vaak gebruik je je parkeerlicht)
Of je alarm lichten, dat werkt ook.Parkeerlicht is bedoeld volgens Yamaha dat als je je contact in parkerlichtstand hebt staan dat je dan je richtingaanwijzer kan aanzetten naar links of naar rechts. Dus parkeerlicht is dus eigenlijk een knipperlicht aan 1 kant. Probeer maar eens. Knipperlicht naar links of naar rechts met contact uit lukt alleen in de parkeerstand.
Of je alarm lichten, dat werkt ook.
Kan zijn dat door het losse contact je de zekering hebt doorgebrand. Is natuurlijk snel te checken.
Hierbij is een multi meter je grote vriend
Is op afstand niet te zeggen, maar meten is weten --> KLIKERDEKLIK
Ik heb wel eens gelezen dat de Garmin slecht tegen het verwisselen van de plus en min kan. Weet je zeker dat dit niet gebeurd is? Je kunt de Garmin ook even direct op de accu aansluiten en kijken of die het doet...
Zit heel even te denken welk deel van de Garmin niet tegen omdraaien van de polariteit kan... Zit er in die voedingskabel om nog zo'n blokje?
Ik heb dit op mijn Tracer uit 2016. De meeste tailtidies hebben dezeldfde gaten voor je kentekenplaat verlichting.Morgen komt eindelijk de SC project conic uitlaat onder mijn tracer 900 uit 2015!
Full Exhaust System 3-1 - YAMAHA TRACER 900 (2015 - 2016)
Nu staat er ook nog op het verlanglijstje om de originele kentekenplaat vervangen voor de korte variant.
heeft er iemand ervaring mee om de kentekenplaat te vervangen en hierop de originele kentekenverlichting weer te monteren?
En is dit eenvoudig zelf te doen? (Eventueel met een link naar de gekochte kentekenplaathouder?)
Ik heb dit op mijn Tracer uit 2016. De meeste tailtidies hebben dezeldfde gaten voor je kentekenplaat verlichting.
Tsja ... misschien heb je inderdaad gelijk.Parkeerlicht is bedoeld volgens Yamaha dat als je je contact in parkerlichtstand hebt staan dat je dan je richtingaanwijzer kan aanzetten naar links of naar rechts. Dus parkeerlicht is dus eigenlijk een knipperlicht aan 1 kant. Probeer maar eens. Knipperlicht naar links of naar rechts met contact uit lukt alleen in de parkeerstand.
Omdat ik ook nog weleens rij in donker/regen/mist enzo en de topkoffer (Yamaha City) best ver over het achterlicht heen steekt en ik toch graag gezien wil worden heb ik wat extra verlichting aangebracht. Hieronder een paar fotootjes hoe. Wellicht dat iemand er wat aan heeft...
Ledstrips op de plastic plaat achter het rode deel van de koffer
Bekijk bijlage 1466025
IP65 wartel naar binnenzijde van de koffer
Bekijk bijlage 1466026
Beetje hitte en tin erbij. De kabel aan de binnenkant met tiewraps en plakvoetjes mooi geleid
Bekijk bijlage 1466027
IP65 magnetische connector. Het kabeldeel rechtstreeks van het achterlicht afgetakt
Bekijk bijlage 1466022 Bekijk bijlage 1466021
Resultaat
Bekijk bijlage 1466023 Bekijk bijlage 1466024
Na 10 jaar Street Triple rijden haal ik morgen een fraaie tweedehands MT-09 Tracer op bij de dealer. Ik ben erg benieuwd of deze het óók 10 jaar vol gaat houden, maar de voortekenen zijn gunstig ;-)
Ik zocht een motor met eenzelfde karakter, maar met meer comfort en uitgebreidere inzetmogelijkheden, omdat ik de laatste jaren eigenlijk alleen nog maar weekendtrips of vakanties doe met de motor, rijden in Nederland is een zeldzaamheid geworden. Om die reden van mijn Triumph geloof gestapt en de (volgens mij) meest ideale fiets op dit moment gekocht. Ik lees hier mee voor tips en tricks!