YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Gewoon geen andere sleutels bij je motorsleutel eraan hangen. :+

Ik gebruik een karabijnhaak ideaal om de motorsleutel snel van de sleutelbos aan en af te koppelen.
 

Bijlagen

  • karabijnhaak.jpg
    karabijnhaak.jpg
    4,1 KB · Weergaven: 4
F*ck.
Topkoffer opgehaald vandaag, en daar zit een ander slot op.
Nu heb ik ook een 2e sleutel bij mijn motorsleutel eraan hangen... :+
 
F*ck.
Topkoffer opgehaald vandaag, en daar zit een ander slot op.
Nu heb ik ook een 2e sleutel bij mijn motorsleutel eraan hangen... :+

Ik heb een setje met sleutels van de sloten, en de koffers welke ik gewoon in mijn tanktas gooi.

Motor sleutel zit alleen een stoffen sleutelhanger aan.
 
Gaat bij mij om extra sleutel van de koffers en een slot. Gebruik die sleutels niet zo vaak, maar ook niet handig als ik ze vergeet. Dacht dat er mogelijk een kant en klare kroonplaat sticker te koop zou zijn? Zag op Ali van die carbon sticker vellen, maar dat wordt zelf knippen.....
 
Gaat bij mij om extra sleutel van de koffers en een slot. Gebruik die sleutels niet zo vaak, maar ook niet handig als ik ze vergeet. Dacht dat er mogelijk een kant en klare kroonplaat sticker te koop zou zijn? Zag op Ali van die carbon sticker vellen, maar dat wordt zelf knippen.....

Ik heb zelf een soort hoesjes om de sleutelbaarden gemaakt. Lijjmpistool, kan ook een slangetje/buisje gebruiken van pvc doorzichtig juiste maat die je eromheen schuift
 
Ligt het aan mij of is de 1000km beurt voor de Tracer erg goedkoop? Ik was aangenaam verrast door de prijs. Is dat een voorbode voor de rest van de beurten?
En ja ik weet dat sommige/veel mensen de prijs bij aanschaf mee laten rekenen, maar ik breng 'm voor onderhoud graag op een specifieke plek.
 
Ligt het aan mij of is de 1000km beurt voor de Tracer erg goedkoop? Ik was aangenaam verrast door de prijs. Is dat een voorbode voor de rest van de beurten?
En ja ik weet dat sommige/veel mensen de prijs bij aanschaf mee laten rekenen, maar ik breng 'm voor onderhoud graag op een specifieke plek.
Ligt er heel erg aan wat ze gedaan hebben. Sommige dealers doen meer bij een 1000km beurt.
 
Ik heb 86€ betaald,​
Voor de smeerbeurt​
Derde sleutel voor topcase op maat gemaakt voor de contactsleutel.​
Kreeg een volledige print uit mee van het mechanisch en het electrisch gedeelte.​
 
Ja, heb ik naar gevraagd.
Maar kennelijk kan het niet bij de topkoffer. |(
Die notabene door Yamaha zelf wordt geleverd...
Vreemde zaak. Mijn GT heeft 2 koffers die gewoon met de contactsleutel geopend kunnen worden. Cylinder voor de contactsleutel kan ook gewoon nabesteld worden. Dus zou dat voor je topkoffer mogelijk moeten zijn.
 
Vreemde zaak. Mijn GT heeft 2 koffers die gewoon met de contactsleutel geopend kunnen worden. Cylinder voor de contactsleutel kan ook gewoon nabesteld worden. Dus zou dat voor je topkoffer mogelijk moeten zijn.
Mijn zijkoffers zijn idd ook compatible.
 
Terug
Bovenaan Onderaan