YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Het is niet alleen lang wachten op levering van een nieuwe 9gt. Ik heb de Tracer nu bijna 3 maanden maar ik wacht nog steeds op de bij aankoop bestelde yamaha accessoires.
 
1640026164396.png


Verkoopprijzen Yamaha 2022: Tracer 9 GT € 15499
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier de asdiameters van de nieuwe Tracer 9? Gezien de maat van het gereedschap (dop 32 achter, inbus 19 voor) zijn ze iets gegroeid t.o.v. het vorige model...
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier de asdiameters van de nieuwe Tracer 9? Gezien de maat van het gereedschap (dop 32 achter, inbus 19 voor) zijn ze iets gegroeid t.o.v. het vorige model...
Kees ik meet de achteras op schroefdraad 24mm en vooras 29mm.

Andere vraag ik zie links in het kuipdeel een witte stekker. Iemand enig idee wat ik hiermee kan? Wellicht dat ik straks op de crashbars paar lampen wil monteren, zou ik hier op aan kunnen sluiten? Betreft nwe GT9
 

Bijlagen

  • 20211231_150717.jpg
    20211231_150717.jpg
    150,2 KB · Weergaven: 33
Kees ik meet de achteras op schroefdraad 24mm en vooras 29mm.

Andere vraag ik zie links in het kuipdeel een witte stekker. Iemand enig idee wat ik hiermee kan? Wellicht dat ik straks op de crashbars paar lampen wil monteren, zou ik hier op aan kunnen sluiten? Betreft nwe GT9
Ik wil wel even voor je in het WPH kijken, maar ik kan zo op de foto slecht zien waar op de motor deze connector precies zit.

Overigens heb jij denk ik de vooras gemeten op de plaats waar de binnenzeskant zit? De as heeft daar een verdikking volgens mij..
 
Ik wil wel even voor je in het WPH kijken, maar ik kan zo op de foto slecht zien waar op de motor deze connector precies zit.

Overigens heb jij denk ik de vooras gemeten op de plaats waar de binnenzeskant zit? De as heeft daar een verdikking volgens mij..
Idd de vooras bij de zeskant gemeten. Wat de stekker betreft; kijk ik van boven het stuur naar beneden zie ik deze stekker naar boven wijzend vlak tegen linker kuipdeel aan.
 
Idd de vooras bij de zeskant gemeten. Wat de stekker betreft; kijk ik van boven het stuur naar beneden zie ik deze stekker naar boven wijzend vlak tegen linker kuipdeel aan.
Gevonden in het WPH... althans, op de tekening (het oranje omcirkelde deeltje op de onderstaande afbeelding). Hij staat niet aangegeven, dus ik weet niet wat het is... In ieder geval niet een auxilary-aansluiting voor de mistlampen ofzo, want die stekkers zijn meestal goed waterdicht afgedopt (#16 - Accessory light coupler (option) of #18 - Auxilary light lead zal w.s. voor de mistlampen zijn.)

EDIT: Auxilary light lijkt de dagrijverlichting/bochtenverlichting te zijn in het WPH...

Bekijk media item 1355999
Maar wat is het dan wel? Ik ga een onderzoek starten, haha.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan