YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Hallo gisteren, de tracer weer op gehaald Rooske Tynaarloo na montage
Öhlins schokdemper zeer kundige man weet waar hij over praat.
Ben bli dat ik het gedaan heb stuurd een stuk strakker .
gr johan
 
Heb je de voorkant ook al gedaan?
Hen nog een setje öhlins veren voor de voorkant over.
 
Hallo maarten, goed aanbod maar voorkant is oke als dat niet goed was had ik wel intresse
gehad maar is top nou wat een verschil .
gr johan
 
Mijn nieuwe aanwinst...

IMG_20220530_184407.jpg
 
Met valbeugels, topkoffer en nog wat dingetjes had hij een opsomming neergezet van totaal 17k.
Zo een staat er nu weer op. Alleen andere kleur. Ook staat er een rode Tracer9 die als GT aangeduid wordt. In de tekst is dat (inmiddels) aangepast. Blijft toch een dure, vraagprijs € 14.999,- nieuwprijs was € 12.399,-😲
 
Laatst bewerkt:
Zo een staat er nu weer op. Alleen andere kleur. Ook staat er een rode Tracer9 die als GT aangeduid wordt. In de tekst is dat (inmiddels) aangepast. Blijft toch een dure, vraagprijs € 14.999,- nieuwprijs was € 12.399,-😲
Ik denk dat de dealer zich vergist heeft bij het inruilen van die motor.
 
Zo een staat er nu weer op. Alleen andere kleur. Ook staat er een rode Tracer9 die als GT aangeduid wordt. In de tekst is dat (inmiddels) aangepast. Blijft toch een dure, vraagprijs € 14.999,- nieuwprijs was € 12.399,-😲
Inderdaad ja.. nu is de nieuwprijs €12.999 maar dan nog.. €14.999 is de vraagprijs hè? 😆
 
Volgens mij is er ook een speciale editie dit jaar op de markt. Ik zag zojuist een witte tracer 9 rijden volgens mij.
 
Misschien toch vergist, leek er wel heel veel op vanaf de zijkant/ achterkant. Had groene platen. Kan ook een triumph zijn geweest, die dealer zit in de buurt. Om toch niet teleur te stellen, hierbij een witte tracer.
 

Bijlagen

  • 285611326_2016098705251807_1918140628874562880_n.jpg
    285611326_2016098705251807_1918140628874562880_n.jpg
    274,7 KB · Weergaven: 67
Morgen Tracer 9GT huurdagje, ben benieuwd, voornamelijk naar alle horror over het windschermpje 🤣.

Mocht ie niet bevallen dan toch maar de stap maken naar de recente MT-09, zie dan niet zo het voordeel van de tracer. Maar goed, allemaal vooroordelen, eerst maar is een dagje rijden met verwacht mooi weer 🌞
 
Een paar dagen naar Duitsland geweest, toch een eigenaardigheid ontdekt.
Bij het aan komen rijden op een bocht (met gas dicht), geef de tracer op een gegeven moment een beetje gas.
Dat had het vorige model niet. Het heeft mij toch wel een paar keer verrast. Moest dan alsnog in de remmen.
Zou dit komen door de update die ze uitgevoerd hebben.
Ga dit eens bespreken met de dealer.
(het betreft een Tracer 9 GT 2022)
 
Veel plezier! Stand 1 en gaan met die handel.
Een paar dagen naar Duitsland geweest, toch een eigenaardigheid ontdekt.
Bij het aan komen rijden op een bocht (met gas dicht), geef de tracer op een gegeven moment een beetje gas.
Dat had het vorige model niet. Het heeft mij toch wel een paar keer verrast. Moest dan alsnog in de remmen.
Zou dit komen door de update die ze uitgevoerd hebben.
Ga dit eens bespreken met de dealer.
(het betreft een Tracer 9 GT 2022)
Welke tcs modus heb je aanstaan? Het kan ook zijn dat dit tcs 2 is, die grijpt regelmatig in bij bochten. Dit voelt soms best vervelend. Je kan proberen om het te reproduceren en dan even andere modus aanzetten.
 
De snelheid zal rond de 70 - 80 km gelegen hebben.
Dit gebeurt bij lage toerentallen, in de iets hogere versnelling waarbij het toerental bijna naar stationair terug zakt.(beetje lui schakelen🙂)
Maar voordat het stationaire toerental wordt bereikt gebeurt dit.
Bij het rijden in het hogere toeren gebied had ik er geen last van, dus ik vermoed dat het te maken heeft met het afslaan probleem wat er was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan