YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Als je laat laat zitten hangt hij goed vast om te poetsen.
Als je hem demonteert moet je hem ergens kunnen in vast klemmen om goed te kunnen werken.
En ik weet niet of je al eens een Tracer uitlaat gedemonteerd hebt,maar dat is niet zo simpel als het er uit ziet.
 
Even een pauze tussen de regen in: Ophaaldag!
 

Bijlagen

  • 871F430F-4755-4959-81D8-09454C686925.jpeg
    871F430F-4755-4959-81D8-09454C686925.jpeg
    400,4 KB · Weergaven: 93
Mijn mooie Tracer 900 GT uit 2019 ingeruild. Op vrijdagavond laat door de motorzaak op internet gezet en op zaterdagmorgen stonden ze al voor zijn deur te trappelen en is hij verkocht. Daar gaat iemand uit Heerhugowaard heel veel plezier aan beleven :t Bij de motorzaak zeiden ze dat ze er zo nog wel 10 van hadden kunnen hebben en dan zouden ze alle tien direct verkocht zijn.
 
Ja, de mijne was ook, zonder dat hij op wat voor verkoopsite gezet was, al verkocht. Was blijkbaar van te voren al een klant voor.
 
Mijn mooie Tracer 900 GT uit 2019 ingeruild. Op vrijdagavond laat door de motorzaak op internet gezet en op zaterdagmorgen stonden ze al voor zijn deur te trappelen en is hij verkocht. Daar gaat iemand uit Heerhugowaard heel veel plezier aan beleven :t Bij de motorzaak zeiden ze dat ze er zo nog wel 10 van hadden kunnen hebben en dan zouden ze alle tien direct verkocht zijn.
Nog een Tracer 900GT in het dorp. Ben benieuwd of ik hem tegen kom :)
 
Hallo allemaal! Lees altijd wel globaal mee, maar was wel beetje afgehaakt toen de nieuwe nieuwe uitkwam 🤣
Maar toch een vraag. Ik heb die oude 2016 bouwjaar maar zoek een Puig 8090J wind deflector.
Maar kunnen nergens leveren zegt MDI. Maar andere het nog liggen of een tip?

Groetjes!
 
Heeft er niemand voor een zacht prijsje nog een origineel achterlicht liggen van een Tracer t.e.m. 2020?
Dus met wit glas.
 
Geloof wel dat de kabel te kort is van de oude lichten..

Ik heb er overigens ook wel eens over gedacht, en ik vraag me af waarom Yamaha deze weer rood glas gegeven heeft..
 
Heb een origineel Yamaha comfortzadel (voor+achterkant) te koop staan dat net iets meer dan 2000 km is gebruikt. Geïnteresseerden mogen me steeds een privéberichtje sturen. :D
 
Ff een vraagje aan de Tracer 9 GT rijders:

Zijn er verschillen tussen de Tracer 9 GT van 2022 en van 2023, behalve de kleur en emissienorm?
Ik wil dit jaar mijn MT09 Tracer gaan inruilen op de Tracer 9 GT.
Mijn voorkeur gaat uit naar de witte maar als er nog overjarige van 2022 zijn voor een stuk minder.
Dan is dit nog te overdenken als er verder geen verschillen zijn.
 
als ik mij niet vergis is ook het aantal dB bij stationair toerental weer iets lager .... al maakt dat voor NL niet zo heel veel uit maar sommige wegen in Oostenrijk zijn niet toegankelijk met het vorige model, bron: Motorrad Fahrverbot
 
als ik mij niet vergis is ook het aantal dB bij stationair toerental weer iets lager .... al maakt dat voor NL niet zo heel veel uit maar sommige wegen in Oostenrijk zijn niet toegankelijk met het vorige model, bron: Motorrad Fahrverbot
Maakt het voorgaande model op kenteken dan meer geluid?

Ik was in de veronderstelling dat de mijne ook wel teveel geluid zou maken (2015 model), maar de op die website genoemde 95 dB(A) is meer dan wat er op mijn kenteken staat (94 dB(A) bij stationair, geluidsniveau rijdend is niet ingevuld).
 
Terug
Bovenaan Onderaan