YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Ik ga deze discussie niet verder voeren; denk dat ik heel duidelijk aan heb gegeven dat ik juist een foto wil om te kijken of de dealer me de juiste mee heeft gegeven.
Echt, zo moeilijk is mijn vraag niet.

En nee, stap nooit met mijn verkeerde been uit bed, als ik een vraag,die ik tig keer herhaal, niet beantwoord krijg, raak ik geïrriteerd. })

Tja, probeerde alleen maar te helpen...

Hier een foto van de achterste 2 schroeven. Zijn zwart en zijn "cone"-vormig. Er zit een ringetje onder die of zwart of zilver kleur is.
Screenshot 2020-08-03 at 13.14.01.png
 
:+ :o olie op het vuur..... Maar je kan toch zien dat er twee verschillende bouten geleverd worden bij t handvat, die staan op tekening, en hoe ze eruit zien :$
 
Screenshot 2020-08-03 at 13.24.22.png


Tada... allebei de foto's uit een video gehaald ;)

Als je deze foto's naast de tekening van de onderdelen legt, zou je er moeten komen met de spullen die je hebt gekregen.

[mening]
Dat je er niet uitkomt met alleen een tekening oke, zeg dat dan. Nu kom je een beetje over alsof je betaald voor deze informatie. We leveren input die bijdraagt aan de informatie die je zoekt en een beetje zelf onderzoek doen kan ook geen kwaad :) Verder no hard feelings hoor.
 
Bekijk bijlage 1529513

Tada... allebei de foto's uit een video gehaald ;)

Als je deze foto's naast de tekening van de onderdelen legt, zou je er moeten komen met de spullen die je hebt gekregen.

[mening]
Dat je er niet uitkomt met alleen een tekening oke, zeg dat dan. Nu kom je een beetje over alsof je betaald voor deze informatie. We leveren input die bijdraagt aan de informatie die je zoekt en een beetje zelf onderzoek doen kan ook geen kwaad :) Verder no hard feelings hoor.
Geweldig, dankjewel!!

Ik weet dat jullie proberen behulpzaam te zijn; ik heb gewoon een foto nodig om te zien of ik de goede bouten mee heb gekregen.
En dus nu om aan te tonen dat er een paar ontbreken. Daarbij werken plaatjes echt beter dan een tekening, aangezien ze beweren de bouten te hebben hergebruikt, terwijl er bij het bagagerek ongetwijfeld nieuwe bouten geleverd zijn, dus zou ik er 4 moeten hebben meegekregen en dat is niet zo.
 
Was toch een stuk simpeler geweest als iemand meteen een plaatje had gepost; scheelt een pagina zinloze berichten... :+
 
Geweldig, dankjewel!!

Ik weet dat jullie proberen behulpzaam te zijn; ik heb gewoon een foto nodig om te zien of ik de goede bouten mee heb gekregen.
En dus nu om aan te tonen dat er een paar ontbreken. Daarbij werken plaatjes echt beter dan een tekening, aangezien ze beweren de bouten te hebben hergebruikt, terwijl er bij het bagagerek ongetwijfeld nieuwe bouten geleverd zijn, dus zou ik er 4 moeten hebben meegekregen en dat is niet zo.

Je kunt even kijken of ze inderdaad bouten hergebruikt hebben. Vaak zijn die langer dan nodig en past er prima een beugel van een kofferrek tussen.
Wel handig om ze te hebben, mocht je ooit het rek willen verkopen en de nieuwe eigenaar genoeg montage materiaal mee willen geven.
 
Was toch een stuk simpeler geweest als iemand meteen een plaatje had gepost; scheelt een pagina zinloze berichten... :+

Was nog simpeler geweest als je bij het ophalen direct even bij een andere Tracer had gekeken. :+


De rel hier is wel snel gesust moet ik zeggen... wat een volwassen topic zeg _O-
 
Was nog simpeler geweest als je bij het ophalen direct even bij een andere Tracer had gekeken. :+


De rel hier is wel snel gesust moet ik zeggen... wat een volwassen topic zeg _O-
Het was handiger geweest als ik vantevoren even een foto had gemaakt van mijn tracer met de beugels, helaas vergeten.
En de enige Tracer die er stond had al een kofferrek, dus was niet zinvol.
 
Je kunt even kijken of ze inderdaad bouten hergebruikt hebben. Vaak zijn die langer dan nodig en past er prima een beugel van een kofferrek tussen.
Wel handig om ze te hebben, mocht je ooit het rek willen verkopen en de nieuwe eigenaar genoeg montage materiaal mee willen geven.
Ze hebben ze hergebruikt, zeggen ze, en heb er maar 2 meegekregen.
Derhalve moet ik nog naar die andere 2 vragen.
Maar het is fijn om te weten om welke ik moet vragen.
 
Ze hebben ze hergebruikt, zeggen ze, en heb er maar 2 meegekregen.
Derhalve moet ik nog naar die andere 2 vragen.
Maar het is fijn om te weten om welke ik moet vragen.
Maak anders een foto van de.schroeven die vast zitten en welke je los erbij hebt. Dan komen we er wel 😁
 
Dat zijn zeker niet de originele van jouw motor. Ze passen wel denk ik, maar is niet netjes
Ja, en omdat ik netjes mijn spullen heb betaald, wil ik ook netjes alle spullen die ik heb betaald erbij hebben.
En niet oude troep die ze, om van me af te zijn, meegeven, terwijl ik vantevoren duidelijk heb gezegd dat ik alles gewoon wil hebben.
Misschien wat principieel, maar nu ik alles duidelijk heb, kan ik tenminste een duidelijk gesprek voeren.

Hoop ik....
Want ook daar werken mannen... :+
 
Ze zijn niet allemaal hetzelfde _O-
Helaas wordt je bij een dealer wel vaak afgescheept
Dat weet ik, en aangezien ik ze nu vast duidelijk wil maken dat er met mij niet te sollen valt, omdat de motor daar voorlopig in onderhoud blijft, zal ik nu op mijn strepen gaan staan. })
 
Dat weet ik, en aangezien ik ze nu vast duidelijk wil maken dat er met mij niet te sollen valt, omdat de motor daar voorlopig in onderhoud blijft, zal ik nu op mijn strepen gaan staan. })
Je bent altijd vrij om een andere dealer op te zoeken voor je onderhoud mocht het niet bevallen.
 
Je bent altijd vrij om een andere dealer op te zoeken voor je onderhoud mocht het niet bevallen.
Ja, weet ik, maar het alternatief in de buurt heb ik al mijn motor niet gekocht omdat die zaak me niet bevalt.
En de rest van de ervaring bij deze zaak is uitermate goed.
 
Dat weet ik, en aangezien ik ze nu vast duidelijk wil maken dat er met mij niet te sollen valt, omdat de motor daar voorlopig in onderhoud blijft, zal ik nu op mijn strepen gaan staan. })

Die exploded view (zwart-wit tekening) met de onderdeel nummers van de schroeven die daar bij staan onder hun neus duwen. Is hoe t officieel hoort volgens Yamaha. Kunnen ze zelf de schroeven per oem nummer erbij bijstellen als ze die kwijt zijn. Gewoon slordig

#edit: of je besteld ze zelf via Yamaha Amsterdam, is online te vinden, kun je ook elk schroefje krijgen, leg je de rekening bij hun neer.
 
Nou nou, met verkeerde been uit bed gestapt?

Ik geef toch vrij duidelijk aan hoe ze eruit zien. Een foto van een gemonteerde schroef zegt ook vrij weinig. Vandaar de tekening... Anders even bij je dealer checken of je het juiste hebt meegekregen.
Nee, met het goede been uit het verkeerde bed.:+
 
Ik ga deze discussie niet verder voeren; denk dat ik heel duidelijk aan heb gegeven dat ik juist een foto wil om te kijken of de dealer me de juiste mee heeft gegeven.
Echt, zo moeilijk is mijn vraag niet.

En nee, stap nooit met mijn verkeerde been uit bed, als ik een vraag,die ik tig keer herhaal, niet beantwoord krijg, raak ik geïrriteerd. })

Uhhhh.. ik weet niet hoor.. misschien moet je even naar de dealer om het met je eigen ogen te bekijken i.p.v. lelijk te doen tegen anderen? Of zelf even de moeite nemen om te zoeken op het net?

Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om ze op te meten, maar met zulke reacties ga je me ook niet motiveren om je te helpen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan