YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Nieuw
 

Bijlagen

  • 949F906D-239C-4258-9548-045829BAAA11.png
    949F906D-239C-4258-9548-045829BAAA11.png
    120,5 KB · Weergaven: 104
Stuurverhogers voor een 2019/2020 (RN57) Tracer 900: wie rijdt daar mee en welke heb je dan?
Yamaha heeft ze in de webshop, maar van de prijs (231,75) moet ik even slikken :/
 
Laatst bewerkt:
Is met al die Gilles tools meuk... stervensduur...

die van "Yamaha" zijn ook van Gilles ;)
Dat weet ik, is hetzelfde setje :z ..

Ik heb ze gekocht omdat ik last van mijn schouder kreeg, bij de eerste proefrit al. En zoals bij alle comfort klachten zo is... is het me wel wat waard. Als ik dan wel een hele dag prettig kan motorrijden...🙂. Mijn zadel oplossing loopt ook aardig in de papieren..
Ik heb overigens het stuur naar me toe gehaald, niet verder omhoog.
 
Laatst bewerkt:
Ik. Die van Gilles zijn alweer een stukje goedkoper, maar identiek 🙂.
Bekijk media item 1350220
Prijs direct bij Gilles: € 195,66.
Inderdaad goedkoper dan direct bij Yamaha of dealer (scheelt toch anderhalve tank), maar nog steeds pittig.
Ergonomie is wel wat waard, daar ben ik het mee eens.

Op mijn Tenere heb ik van die simpele opvulblokken, kan dat niet op de Tracer (in de juiste maat natuurlijk)?

Ik heb gisteren het stuur wat meer naar voren gekanteld, dat lijkt al iets beter. Nu moet ik wel de hendels/spiegels weer wat terug kantelen (ik had de wel de inbussleutels bij de hand, maar niet de ringsleutels/doppen om die te doen).
 
Laatst bewerkt:
Louis heeft ook Gilles.... en wel eens acties... O-) . Alhoewel.... laatste tijd zie ik bijna nergens acties.. gewoon opvallend. T zal met Corona van doen hebben denk ik.
 
Prijs direct bij Gilles: € 195,66.
Inderdaad goedkoper dan direct bij Yamaha of dealer (scheelt toch anderhalve tank), maar nog steeds pittig.
Ergonomie is wel wat waard, daar ben ik het mee eens.

Op mijn Tenere heb ik van die simpele opvulblokken, kan dat niet op de Tracer (in de juiste maat natuurlijk)?

Ik heb gisteren het stuur wat meer naar voren gekanteld, dat lijkt al iets beter. Nu moet ik wel de hendels/spiegels weer wat terug kantelen (ik had de wel de inbussleutels bij de hand, maar niet de ringsleutels/doppen om die te doen).
Klopt, dit zal niet gaan. De stuurstroppen (risers) zitten met draadeinden vast aan de kroonplaat. Ik weet niet hoeveel je zou willen ondervullen, maar je draadlengte is beperkt. Wellicht kun je met warmstoken de draadeinde verwijderen (weet niet of er enkel Loctite aan zit), en er langere in doen...

De Gilles werken met een zeskantbout, welke je kunt ondervullen met extra ringen. Overigens vind ik dit geen knappe oplossing hoor. Er zijn hier wel eens foto's van voorbij gekomen (geloof dat een dame ze heeft).. gevonden :) klik
 
Ik dacht meer aan zoiets:
1621254328613.png

Blokken tussen de standaard risers en het stuur.

Als ik de foto's bekijk en de tekening op de Gilles website vervangen de Gilles risers de standaard risers en stel je de hoogte in met opvulringen. En dan kan je ook het stuur nog naar voren of naar achteren zetten. Mooi stukje freeswerk, dus dat moet inderdaad wel wat kosten.
1621254722324.png
 
Mooie review van de tracer 9 en Engels talig!
Ligt het aan mij of is het display erg slecht af te lezen? Kan ook aan het filmpje liggen.

Naarmate ik hem vaker zie, wordt tie toch steeds mooier. Heb alleen nog wat moeite met de neus.....

Als tie bij de dealer staat ga ik hem wel eens uitproberen. 😏
 
Kreeg net bij mijn dealer de lijsten van Yamaha Nederland te zien. Op 1 juni komt de 1e batch Tracer 9GT's bij Yamaha Nederland binnen.
Mijn Tracer met naam en al stond erbij :).
Hij word die week (wk 22) bij de dealer ook afgeleverd. Kan ik hem wk 23 ophalen.*O*
Heb je toevallig ook gezien hoeveel er per dealer geleverd wordt? Als het goed is zit ik ook bij de eerste batch. Welke dealer heb je het besteld?
 
Heb je toevallig ook gezien hoeveel er per dealer geleverd wordt? Als het goed is zit ik ook bij de eerste batch. Welke dealer heb je het besteld?
Ik heb de mijne bij Arie Molenaars Motors besteld. Bij de dealers worden de motoren geleverd die werkelijk verkocht zijn. Bij Molenaar verwachten ze dat pas bij de 2e batch, die geleverd gaan worden, er een model zal bij zitten die in de showroom komt te staan.;) Ze hebben er 9 al verkocht. En er zijn nog een aantal klanten die hem eerst willen zien/proefrijden voor ze tot aankoop overgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan