YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Mocht je ergens de side sliders van een xsr-900 of mt-09 vinden, die passen ook gewoon! Modelnaam is gewoon een sticker die er eenvoudig af kan en dan heb je de versie zoals KeesH ze linkt.
 
Zie helaas nergens een goede afbeelding hoe dit soort protectoren gemonteerd zitten. Ben best goed in internet, maar er is naar mijn idee weinig info voorhanden.
 
@basman180 ik ben de beroerdste niet, kilk voor groter!

IMG20220713220952.jpg

Dit is de linkerzijde, rechterkant staat tegen de muur en ga nu niet meer de motor verplaatsen 😉
 
Die dingen zijn podver wel zwaar aan de prijs nie?
Allememaggies 8)7
 
De originele van Yamaha zijn inderdaad duur,maar ze werken echt wel goed,dat heb ik bij en vriend gezien.
Binnenin zitten grote rubber blokken die de slag opvangen,zodat de slider niet door de deksels drukt.
Je vind ze soms ook wel gebruikt van mensen die hun motor verkopen.
En die van een MT-09,XSR en Tracer zijn inderdaad identiek.
Ze hebben wel andere nummers omdat er een ander logo op staat.
Googlen op die nummers kan ook wel resultaten opleveren.
 
Ik heb een combi van SW-motec protectoren & Ali sliders onderaan.
Niet zo'n beste foto, maar je snapt het idee.

Vind ik minder opvallend dan van die grote hekwerken, een toch fatsoenlijk beschermd.
1657798918225.png
 
Laatst bewerkt:
Ja de beugels maken de tracer er niet knapper op idd. Ik heb de r&g besteld bij van Meel in Made. :t
 
Heeft iemand ervaring met de originele explorer engine guards (buizen) met skidplate? Ik wacht nog altijd op mijn tracer maar kan letterlijk niks vinden over de explorer kit die wel leuk te configureren is op de website...
 
De originele van Yamaha zijn inderdaad duur,maar ze werken echt wel goed,dat heb ik bij en vriend gezien.
Binnenin zitten grote rubber blokken die de slag opvangen,zodat de slider niet door de deksels drukt.
Je vind ze soms ook wel gebruikt van mensen die hun motor verkopen.
En die van een MT-09,XSR en Tracer zijn inderdaad identiek.
Ze hebben wel andere nummers omdat er een ander logo op staat.
Googlen op die nummers kan ook wel resultaten opleveren.
Voor de nieuwe Tracer 9 heb ik ook de imitatie versie van Ali overwogen. Buiten het feit dat ik een hekel heb aan rommel, moet ik zeggen dat de originele sliders gemonteerd op de motor echt degelijk aanvoelen. Ook bij deze zitten er rubberen blokken bij, die de druk bij een val opnemen. Dat was bij de Ali variant niet..
 
Hallo allemaal, ik was benieuwd of iemand mij de maten kan geven van de hart tot hart afstanden voor de stuur bouten? Ik heb een sw motech quick lock plaat van mijn oude suzuki en was benieuwd of deze zal passen, alvast bedankt!
 
Hallo allemaal, ik was benieuwd of iemand mij de maten kan geven van de hart tot hart afstanden voor de stuur bouten? Ik heb een sw motech quick lock plaat van mijn oude suzuki en was benieuwd of deze zal passen, alvast bedankt!
Misschien wel handig om even de versie/bouwjaar van je tracer te vermelden... Ik weet niet of die voor alle bouwjaren identiek is
 
Terug
Bovenaan Onderaan