Yamaha trx 850, ervaringen? Laat het me weten!!!

Trixxie

MF'er
31 mei 2002
212
0
Yamaha trx 850, ervaringen? Laat het me weten!!!

Hallo allemaal, in november gaat mijn rijbewijs over in het zwaar rijbewijs. Nu ben ik erg geinteresseerd in de ervaringen rond de Yamaha trx 850.

Mocht er iemand ervaringen heben met deze in mijn ogen mooie machine dan hoor ik dat graag.

Bij voorbaat dank,

Daniel Jansma
 
Mijn broertje heeft een TRX gehad en met een stetje carbon BOS dempers... :9~

Hoe reed het? Goed hoor! Is heel goed mee te sturen en te toeren.

Let wel ff op, er zitten er tussen die olie zuipen. Voor de rest heeft hij er niet veel problemen mee gehad. De olieverbruik revisie was pas bij de volgende eigenaar aan de orde.

Maar de TRX vind ik een gave fiets om te zien, daar ook omdat er niet veel rond rijden. Er is een TDM / TRX club. Daar zal je ook info kunnen vinden. Er zijn zelfs bigbore kits voor de TRX.

Veel suc6!
 
Wat is in godsnaam een bigbore set???

Sorry hoor maar ik kom pas net kijken.
 
Misschien dat je hier ook iets aan hebt:

http://www.motorcycle.com/mo/mccolin/trx.html (First Imppression Yamaha TRX)
 
Ben ooit iemend tegengekomen die van een FB op een TRX was overgestapt omdat hij zich anders dood zou rijden (al veel ongelukken gehad).

TRX kan je lekker opentrekken, en gezien zijn rijstijl gaf de motor geen krimp... reed de letters van zijn banden.
 
een goedkopejapanse versie van ducati.
rijd minder goed.
zou hem toch willen hebben. en zoals max al zei.. ze zuipen olie dus regelmatig cheken
een paar jaar geleden was een vrouw NL Champ. Battle of twins met een trx
 
Hoi,

die vrouw waar je het over had is Cees Doorakkers. Naar mijn weten is het een man, maar goed, misschien weet jij meer dan ik.

Ik heb zelf ook een TRX en hij bevalt me super en het is weer eens een keer iets anders...

Groetjes...
 
Heb zelf een trx en rijdt als de beste. Ik ga hoogstwaarschijnlijk na 3 jaar een R6 kopen maar heb er heel lang over gedacht de trx er bij te houden. Vanwege ruimtegebrek doe ik dat niet. Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen. Een vriend van mij heeft er ook een en is ook erg tevreden.
 
wat kosten die trx'en tegenwoordig?
2de hands?
beetje knappe?

(me schoonvader wil er eentje... :)
 
Hoi,

de prijzen van TRiX-en varieren nogal. Ik zou persoonlijk gaan voor een van de latere modellen (rond 1998 en later). Deze hebben namelijk een iets kortere eerste versnelling en je kunt dus veel langer doen met je koppeling.

Ik weet trouwens wel een heel erg mooie te koop staan. Namelijk een blauw-groene van ik geloof 1998 met 7000 km op de teller en compleet origineel (inclusief de banden). Echt een supermooie. Kijk maar eens op www.mamola.nl

Succes ermee

TRiX
 
sja...maar de prijs staat er niet bij..das niet echt handig...zeg maar... :)
 
Hoi,

de prijzen van TRiX-en varieren nogal. Ik zou persoonlijk gaan voor een van de latere modellen (rond 1998 en later). Deze hebben namelijk een iets kortere eerste versnelling en je kunt dus veel langer doen met je koppeling.

Ik weet trouwens wel een heel erg mooie te koop staan. Namelijk een blauw-groene van ik geloof 1998 met 7000 km op de teller en compleet origineel (inclusief de banden). Echt een supermooie. Kijk maar eens op www.mamola.nl

Succes ermee

TRiX

vin um leluk

:+
 
Wil je een trx?

Vooral doen daar krijg je geen spijt van :9

'k heb de mijne nu een jaar en hij valt me echt niet tegen.
Het gemak waar mee je r1's, blade's, en al die andere vuurpijlen voorblijft op slingerende weggetjes is echt geweldig.
Gewoon halverwege de bocht vol het gas erop en je geeft ze het nakijken.
En als je dan toch voorop rijdt kun je meteen zorgen dat je niet de snelweg op hoeft, dit vindt een trx niet fijn tot de 180 gaat ut goed maar daarna wordt het zeuren tot de 230 |(
Maar als je weer op een dijkie rijdt of door de ardennen dan past je :) niet meer in je helm.
Goedkoop aftreksel van een Duc? ik dacht ut niet !!!!!!!!!!
 
Een vriend van mij heeft sinds 1999 een TRX 850 en hij is er laaiend enthousiast over. Heb er zelf niet op gereden, maar zal dat binnenkort eens een keertje doen.
 
Zo' twee cilinder kan in de bocht echt vol het gas erop. Ik zit er erg naar uit te kijken om zo'n motor fiets te gaan kopen.

Ze zijn helaas vrij weinig te vinden. Echt goeie bedoel ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan