Yamaha TRX

josri

Rookie
13 mrt 2008
2
0
Appingedam/Arnhem
Hallo motorvrienden!

Ik heb een Yamaha TRX 850 maar helaas zit ik nog een jaartje aan mijn 25kW rijbewijs vast...
ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat dit probleem voor een TRX nog niet zo makkelijk op te lossen is.
het is namelijk niet mogelijk om hem bij de RDW over te schrijven, gelukkig kan ik hem wel verzekeren met een uitdraai bij de KNMV, niet helemaal legaal, maar hier krijg ik in elk geval wel zwart op wit dat ze gaan uitbetalen bij ongevallen...

nu is mijn vraag of iemand mij een goeie tip kan geven om hem te knijpen, ik heb bij optitune al een setje gevonden maar dit kost maar liefst 180 euro!!
ik ben in het bezit van een draaibank en heb een kennis met een vermogenstestbank.
dus wat ik moet weten zijn bv de maten waarmee ik de inlaat zou kunnen verkleinen oid.
alle tips om de motor naar 25kw te knijpen zijn welkom
het is echter wel noodzakelijk dat de motor ondanks deze (verschrikkelijke maar helaas noodzakelijke) aanpassing wel fijn blijf rijden en geen schade zal oplopen.

Alvast bedankt,

Groeten,

Josri
 
ben nog erg onbekend op het motorforum dus het zal wel overbodig zijn, maar toch nog ff mijn e-mai adres erbij... josri_salem@hotmail.com dus als je een goeie tip hebt graag ff reageren of mailen
 
Gewoon proberen met ringetjes in je inlaat te stoppen (let wel op de juiste buitendiameter dat ze niet naar binnen worden gezogen. Eventueel kan je ook nog je gashendel begrenzen, dat is ook wel effectief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan