Yamaha TRX850 topic deel 10

8<
Alleen heb ik michelin liever niet op circuit,
onder de brutale heb ik pilot power 2ct...
Goede banden,
maar ik vrees dat ze niet waarschuwen,
niet gaan smeren op limiet...maar gewoon plots boem op je plaat...
Pirelli en Metzeler vertrouw ik meer en voelen anders.
Precies, daar staan Michelin pipo’s zelfs om bekend. ‘k Heb het zelf ook gehad, ging net goed.
Grip in overvloed en opeens is het gedaan.
Voor op circuit rijd ik met Pirelli diablo rosso corsa II (al is het een vreselijke naam met zoveel kreten).
Op straat en af en toe circuit, precies zoals ze bedoeld zijn. Ik gebruik er bandenwarmers bij maar dat hoeft niet. Maar goed, ik zweer erbij zoals een ander weer prat gaat op (of beter: plat gaat met) Dunlops of zo. Er zijn gewoon modernere typen banden dan de pipo’s.

Je kunt ook dit topic even doorlezen. :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, lekker dan, had je me niet effe kunnen bellen voordat ik deze erom legde?!
Haha nouja het zal met mijn niveau allemaal wel meevallen. Ben overigens regelmatig gewaarschuwd door zowel voor- als achterband hoor, misschien komt dat door de feedback van mijn Öhlins TTX Superstock WP TRAX titanium Ultra-vering.

Komende setje maar diablo's eronder doen!
 
IMG_20200712_184436_834.jpg
IMG_20200712_184436_840.jpg

Blij! Was wel weer geklooi om de pomp + banjos naast de poot te krijgen. Moet bijna langere clipons hebben..

Iemand behoefte aan twee gebruikte maar functionerende stalen remleidingen van HEL?
Heb dus kortere nu zodat ze niet meer overal tegenaan schuren.

Twee tientjes ex verzending.
 
IMG_20200715_153737.jpg

Zitten ze dan, de nieuwe pootjes. €35 voor twee.. maar dan heb je ook wel OEM OVER. Hopelijk gaat dit rubber langer mee dan de rubbers die van oud kauwgom gemaakt lijken te zijn.

Vrijdag weer naar Midland! Rijd ze allemaal met het mooie weer!
 
Ik was maandag op Zandvoort en dat was te gek. Die kombocht is echt biiiizar. Zelfs iemand de binnenbocht ingegleden omdat ie te langzaam ging!

Heel leerzaam circuit.



leukopdefoto_1268083promo.jpg
leukopdefoto_1267675promo.jpg
leukopdefoto_1267266promo.jpg
 
Hey V.
Prachtige foto's! Grave Trx 👍
Zit wel goed met de michelin's
en hoe bevalt 120/70-17 voorband?

Grtjes J.

Thanks! Die 70 voorband heb ik al een tijd eronder hoor. Ik moet zeggen dat ik met deze banden prima voel tot waar ik gaan kan, voorband is nog wel even de grens vinden maar dat is ook spannender.

Hoe dan ook volgende lichting ga ik de sc2 proberen.
 
Beste trx liefhebbers,

Weet iemand de DIN nr,
van de naaldlagers,
die in het linkssysteem en achterbrug zitten?

Grtjes J.
 
Ik zie wel eens dat er TRX-en zijn met een witte wijzerplaat in de toerenteller. Is dat een origineel iets? Zijn die witte wijzerplaten ergens te koop, en kun je een zwarte door een witte vervangen?
 
Ik zie wel eens dat er TRX-en zijn met een witte wijzerplaat in de toerenteller. Is dat een origineel iets? Zijn die witte wijzerplaten ergens te koop, en kun je een zwarte door een witte vervangen?
Zijn gewoon hetzelfde als de zwarte, ze zitten op de Japanse modellen.
 
Het vervangen van een zwarte door een witte wijzerplaat is geen probleem. Ik heb de wijzerplaten van mijn TDM 3VD vervangen door die van een TDM 4TX, die vind ik mooier. Kwestie van de naaldjes er voorzichtig vanaf, paar schroefjes los andere wijzerplaatjes er op en weer alles monteren.
Probleem is idd een tellerunit vinden waar die witte wijzerplaatjes opzitten, misschien is er een forumlid die ze heeft en wil ruilen... Kan me overigens voorstellen waarom je die witte wijzerplaatjes wil hebben... staat beter bij je span...
 
Deze witte telerplaaten heb ik jaaren geleden gevonden op Ebay
Overdag zijn ze goed af te lezen aleen s'avonds is de hele telerplaat verlicht
De hele plaat is licht doorlatende
Ik heb dit op gelost door een deel aan de achterzijde af te plaken
Het resultaat is niet perfect maar ik kan er mee leven
20200815_113411.jpg
 

Die zijn inderdaad nog gewoon te bestellen en de prijzen vallen me nog énigszins mee. 8)7
Echt hé, 180€ voor 6 naaldlagers 😂, in de winter klop ik er eentje uit en ga langs de ''lager groothandelaar.''..😉
De speling die ik voel, is echt zo goed als niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan