Tarwetijger
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #2.876
Ik had eenJij kan toch veeeeel platter!?
Maar zo extreem als jij ga ik niet hoor, ik ben geen 18 meer hè!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had eenJij kan toch veeeeel platter!?
Dit is toch ingaande de bocht, niet uitgaande bocht...Hm, ik moet nog effe oefenen dan.
Bekijk bijlage 1651283
Ik denk het wel idd.Dit is toch ingaande de bocht, niet uitgaande bocht...
Hoop ik dan.
Eh… en je cursisten / deelnemers dan? Gingen die gezellig achter je aan?Mijn BHV hesje is veel mooier!!!
Bekijk bijlage 1652394
Oh maar het gaat ook wel es niet goed
Bekijk bijlage 1652395
Zie mn instagram voor de actievideo haha
Ook eerlijk , heerlijk niet, grindbak.Mijn BHV hesje is veel mooier!!!
Oh maar het gaat ook wel es niet goed
Bekijk bijlage 1652395
Zie mn instagram voor de actievideo haha
Nope, achterrijder nam de kop over en ik sloot na een half rondje weer aan! Textbook oplossingEh… en je cursisten / deelnemers dan? Gingen die gezellig achter je aan?
Eerst kvs niveau checken, niet alleen in het reservoir maar ook in de radiator zelf.Oh mijn TRX wordt trouwens sinds de circuitdagen tijdens het rijden erg warm. Hij werd op de snelweg bij normale buitentemperatuur vrijwel nooit warmer dan 70 graden, maar nu blijft hij klimmen tot ongeveer 95-100 graden. Zodra ik de stad in rij slaat de fan vrij snel aan.
Mijn eerste idee is olie vernieuwen (sowieso tijd), maar dat lijkt me geen goede verklaring. Waterpomp stuk? Andere ideeën?
Een originele radiateur of (Chinese) imitatie?
Dan zou ik al eens testen of die nog een goede doorstroming heeft.
Ik zou het ook zo met de tuinslang doen.
Het is dan nog de vraag van waar die roest komt,en roest in water lijkt mij ook geen reden om heet te lopen.
Behalve als er ergens een verstopping zit.
Daarom dacht ik al aan een verstopte radiateur.
Herkenbaar en ja, ik heb in Duitsland menig km in de regen(pak) gereden en heb dit ook als leerzaam ervaren i.p.v. overlast of zo.Regenpak is TOP maar wel een beetje maf als ik aan het rijden ben lol
Verder te gek om met nat weer te rijden! Super leerzaam
Zeker iets losser stellen; koppeling puur afstellen op hoe die aanvoelt en aangrijpt, niet hoe dat heveltje staat.Heb een andere (HPS) topkuip op mijn trx gezet samen met een nieuwe (Lucasfalt) kuipsteun en knipperlichten van mijn broertje gekregen. Dus mijn trx is (op het middelste kontkapje na) weer schadevrij .
Nu heb ik ook de koppelingskabel vervangen. De nieuwe lijkt echter iets langer te zijn. Anyway, het heveltje op het blok moet bij ingetrokken stand (iets minder dan) 90 graden staan. Dat lijkt mij nu goed. Maar ik vind de koppelingshendel nu wel vrij strak staan en aanduwen met ingeknepen koppeling ook niet zo soepel, maar nooit eerder opgelet. Wel draait het wiel nauwelijks rond op de bok met ingeknepen koppeling... Dus misschien kan ik hem toch nog iets losser afstellen?
Op welk circuit was dat? Zandvoort?Regenpak is TOP maar wel een beetje maf als ik aan het rijden ben lolBekijk bijlage 1659558
Verder te gek om met nat weer te rijden! Super leerzaamBekijk bijlage 1659559
JaOp welk circuit was dat? Zandvoort?