kwastert
Forti Nihil Difficilius
Daarom mijn vraag: weet iemand er meer van?dat roept meer vragen op dan het beantwoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom mijn vraag: weet iemand er meer van?dat roept meer vragen op dan het beantwoord
Geen idee eigenlijk. De mijne komen van een 2004 model af.overwegen waard ..., sv650 bepaald bouwjaar of zijn allen hetzelfde?
MaxxECU sport is een redelijk kostbaar vrij programeerbaar injectie systeem, hierbij gebruikt hij het injectie gebeuren van de 2e generatie BMW F800r. met servo bediende gaskleppen ( fly by wire ). Zelf heb ik ook zitten kijken om het oudere F800 gebeuren te gebruiken in combinatie met een Ignitech ignijet of EFignition unit, verder als kijken ben ik nog niet gekomen.Daarom mijn vraag: weet iemand er meer van?
Is het injectie deel van de TDM900 dan niet logischer?MaxxECU sport is een redelijk kostbaar vrij programeerbaar injectie systeem, hierbij gebruikt hij het injectie gebeuren van de 2e generatie BMW F800r. met servo bediende gaskleppen ( fly by wire ). Zelf heb ik ook zitten kijken om het oudere F800 gebeuren te gebruiken in combinatie met een Ignitech ignijet of EFignition unit, verder als kijken ben ik nog niet gekomen.
De injector zit bij BMW op een andere plaats en het geheel komt aardig overeen met de afmetingen van een carburateur, een TDM 900 heeft in de cilinderkop ook een uitsparing voor de injector wat een 850 kop niet heeft. Verder ondersteunt de MaxxECU het servo gasklep systeem en zal hij mede daardoor hiervoor hebben gekozen.Is het injectie deel van de TDM900 dan niet logischer?
Ignitech is sowieso mooi spul en redelijk betaalbaar.
Op het internationale forum Yamaha TRX850 Enthusiasts Forum - Index page zijn ook wel projectjes beschreven maar is wel al een aantal jaren terug.
Slechts twee cams hoor, voor en achter. Beeldschermpje kun je instellen welke je wilt zien of allebei tegelijk (maar dat is wel erg priegelig).Kick ass hoor Tarwe! Heb je er nu standaard 3 camera's op zitten zie ik? En waarom is je temp dashboard zo huge? En haha die gimmick met het dimmen van de koplamp bij de clignateur... Wil je dat ie op een auto lijkt
Benieuwd naar het eindresultaat!
En de vuiligheid laat je gewoon zitten?Gewoon op alle draaipunten af en toe met spuitbus een kleine pscht doen.
Ik weet niet of de foto voor mij bedoeld is maar ik zou het eens moeten vergelijken. Heb de motor trouwens al sinds 2012 en in het begin is het me nooit opgevallen dat het zo zwaar ging. Nu heb ik na een dagje sturen gewoon kramp in mijn hand.Hoe ziet jou overbrenging er uit, zoals op de foto? Dat viel mij namelijk gelijk op dat op mijn TRX de hevel van de koppeling iets langer was. Ik heb daar nooit een zware koppeling bij gehad. Ook niet bij mij xtz 750. Maar dit blok heb ik ooit gekocht en het viel mij op dat deze hevel iets korter is. En daar van zal de koppeling ook wel zwaarder gaan.
Bekijk bijlage 1864759
Snap ik, maar ja. Wel mooie brommer met die spaakwielenHelaas ingeruild, één motor is meer dan genoeg voor mij (en mijn garage). De TRX mankeerde niks, dus het deed wel pijn, zeker voor dat geld