Yamaha TRX850 topic deel 10

Ik heb nog een set aluminium dempers met een mooi geluid niet zo mooi voor 50 euro
Krijg je de originele erbij met lichte beschadiging


Ik heb wel interesse in alleen de orginele dempers, ik woon vlak bij duitsland en weet niet of de
Bos dempers die er nu onder zitten teveel herrie maken. Al weet ik niet hoe die duitsers het meten en er zitten ook nog DB killers in gepopt.

Dus als je er van af wilt, ik hoor het graag.

gr 8-)
 
Zie bij sommige van die mooie achterlichtunits, die net zo ver uitsteken.
Kan iemand mij vertellen wellke dat zijn?

bedoel je zoals de mijne (minder ver uitstekend) of bedoel je andere achterlichten ? :)
met knutselen krijg je ze minder ver uitstekend. ander achterlicht is vast ook info over te krijgen.
 
@Fred,
Dag Fred, vandaag voor de zekerheid ook maar eens alle stekkers en contacten met acf50 ingespoten, geen corrosie dus preventief werkje.
Mijn vraag, was het bij jouw trx de stekker v/d gelijkrichter, een witte die links onder het zijpaneel zit, want aan de gelijkrichter zelf, onder accu, zitten de draden precies ingegoten, heb niks geforceerd, Ik zie wel een rubber...maar of die los kan?
Grtjes Jochen
 
Ronaldt:
Zoiets, zie ook achterlicht units met 2 rondjes en helder glas.
Maar dit is al een hele verbetering.
Joebiker:
Dat is inderdaad die stekker waar ik het over heb.
Denk dat je na het reinigen en verbinden uit voorzorg kan voorzien van bv. haarlak.
Dit vormt een dichte laag die water en of indringen van vocht voorkomt, ruikt ook lekker tijdens rijden haha.
Bij mij bleek de lip in de stekker gewoon afgebroken waardoor er niet meer werd opgeladen, nu een omleiding gelegd.
Ben echter wel op zoek naar een zelfde stekker (mannetje + vrouwtje) om bij kapotte spanningsregelaar deze uit te kunnen wisselen. Mocht ik deze niet vinden neem ik een ander en moet ik bij een defect aan de kant van de regelaar aanpassen, niet ideaal maar ach!
 
Die site ken ik.
I heb alleen een principieel probleem dat de verzendkosten ongeacht de grootte van het te verzenden produkt de stekkerprijs ruim 4x overtreft.
Ronaldt.
Dat is ook een oplossing om een beugel te maken en zo het achterlicht wat verplaatsen.
 
Niet jokken Fred, 3x de stekkerprijs.
Misschien moet ik er uiteindelijk wel aan he!
Ga eerst nog even buurten bij de lokale automaterialenhandel.
 
Zo te zien bij die ene demper geen schade.
2e demper zal hetzelfde zijn.
Bochten heb je zelf gefrommeld.
Heb er wel interesse in.
Zie je pb. Graag even telefonisch contact
 
CB 1100 R.

Is erg lastig om de dempers eventueel over te nemen, via PB gevraagd om even te bellen.
Ga er van uit dat het vanwege het lekkere weer is.
 
Hee Tarwe, mijn OP mag worden aangepast:

Data:
* Termignoni carbon dempers
* Bluespots voor
* Stalen remleidingen voor en achter
* KEDO tandwielcover
* Progressieve voorveren WP
* WP TRAX complete achterveer
* OVER rem-schakelset
* K&N Stage II
* Racenokkenassen
* HPI
* Double Bubble scherm
* Onderkuip van Pferrer
* Carbon hugger
* Carbon verlengstuk voorspatbord
* Witte tellerplaten (tuning $$)

Nieuwe foto's volgen
 
Dus:

klusfoto's


Deze achterveer zit er nu op:
20695d1487168759-wp-rear-shock-100_6182.jpg

En dat is echt een fantastische upgrade! Veel stabieler en comfortabeler.

En nog eentje van Lelystad tijdje terug. Binnenkort weer 3 dagen gereserveerd in Lelystad ook op midland.


That reminds me, ik heb een middag op 29-6 op midland gereserveerd die door dubbele planning niet door kan gaan.
Wie wil die voor 75% van de kosten van me overnemen? Het is van 16:00 tot 20:00.
 
Terug
Bovenaan Onderaan