Yamaha TRX850 topic deel 10

strak he!

ik heb hier nog de originele Yamaha TRX promotieposter aan de muur hangen met een blauwe TRX er op!
 
Tja het is geen cadeautje, maar een ieder is vrij om naar Duitsland te rijden en een gokje te wagen:
1998 - 19.800 km - € 3.000
1999 - 19.000 km - € 3.200
1996 - 23.550 km - € 3.250
1996 - 29.941 km - € 3.289
1996 - 36.465 km - € 3.299
1996 - 37.102 km - € 3.300
2000 - 38.000 km - € 3.449
1996 - 30.049 km - € 3.490
1996 - 20.800 km - € 3.490
1999 - 37.000 km - € 3.490
1996 - 31.800 km - € 3.700
1998 - 23.269 km - € 3.790
1996 - 7.000 km - € 3.950
1998 - 14.566 km - € 4.230
1997 - 16.537 km - € 4.990

Bron: Mobile.de
 
Nee ik zou 'm gauw weer van zolder halen! :P
Tja het is geen cadeautje, maar een ieder is vrij om naar Duitsland te rijden en een gokje te wagen:
1998 - 19.800 km - € 3.000
1999 - 19.000 km - € 3.200
1996 - 23.550 km - € 3.250
1996 - 29.941 km - € 3.289
1996 - 36.465 km - € 3.299
1996 - 37.102 km - € 3.300
2000 - 38.000 km - € 3.449
1996 - 30.049 km - € 3.490
1996 - 20.800 km - € 3.490
1999 - 37.000 km - € 3.490
1996 - 31.800 km - € 3.700
1998 - 23.269 km - € 3.790
1996 - 7.000 km - € 3.950
1998 - 14.566 km - € 4.230
1997 - 16.537 km - € 4.990

Bron: Mobile.de
D'r zitten wel dromers op mobile hoor. Ik klik altijd razend nieuwsgierig op de exemplaren van 5000 en 6000 euro, want daar moeten dan wel zeer exclusieve onderdelen op zitten! :9~
Maar het zijn altijd de gebruikelijke stuurtjes en gepolijste velgen. -O-
 
Laatst bewerkt:
genoeg mooie en goede TRXen te koop rond de 2500 - 2750 euro... !
Ik heb nog een rood/zwarte staan met 25.000 km, die staat voor € 2850 te koop.
incl. 3 maanden HPS Garantie.
en nog een 1999er voor 2650 met 60.000 km ervaring, ook niet erg voor een TRX!

groet,

Pieter
 
Ja de aspirant TRX-koper heeft een ruime keuze aan bouwjaren, kilometerstanden, kleuren en prijzen, boffen zij ff :)
Als ik in de markt zou zijn voor een CBR 600 RR of R6 zou ik het al helemaal niet weten, wat staan er daar een hoop van te koop zeg. Maar ja die zijn ook meer verkocht dan de TRX natuurlijk.
 
Iemand enig idee of het achterlicht van een R1 van bj. 98-99 past tussen de achterkappen van de TRX. Had namelijk een idee maar ik heb geen idee wat de afmetingen zijn en het staat ook nergens aangegeven volgens mij?

Ik wilde dit misschien proberen: Motorlichten
 
Iemand hier ervaring met Racetech gold valve om voor de demping te verbeteren ?
Ik heb wel andere veren en 15w olie in de voorvork poten maar nog is de demping naatje :N en wou het eens met deze dingen proberen.
 
Iemand hier ervaring met Racetech gold valve om voor de demping te verbeteren ?
Ik heb wel andere veren en 15w olie in de voorvork poten maar nog is de demping naatje :N en wou het eens met deze dingen proberen.
Zelf geen ervaring mee, op het engelse forum heb ik meerdere mensen er wel over 'gehoord'.
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dit zich nu verhoud tot hyperpro veren o.i.d.
 
Zelf geen ervaring mee, op het engelse forum heb ik meerdere mensen er wel over 'gehoord'.
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dit zich nu verhoud tot hyperpro veren o.i.d.

Tja door de originele (lineaire) veren door progressieve voor veren te vervangen (wat veel word gedaan) voorkom je het doorslaan van de voorvork , maar de demping verander je niet (met dikkere olie kun je wel iets meer demping generen)
Het probleem met een vork zoals van de TRX is dat hoe sneller hij in veert hoe meer demping hij geeft , wat als resultaat heeft dat hij met langzaam in veren te weinig demping geeft en met snel in veren keihard is.
Zo'n ''valve'' van Racetech zou dat moeten ondervangen. de ingaande demping word dan niet door de gaten in de demperstang bepaald maar door de klep die met een veer word tegengehouden. nadeel is dat met stellen (meer/minder veerspanning geven) je 'm eruit moet halen.

FEGV_550.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na 6 jaar en iets van 40.000 probleemloze KM's gaat de TRX vervangen worden...
Ik heb geloof ik nog ergens een duo cover liggen, als er interesse is ga ik wel ff zoeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan