Yamaha TRX850 topic deel 10

Eindelijk heb ik eens de moeite genomen om een mooi plaatje te schieten dus bij deze mijn TRX *D Mag deze ook in het rijtje?

mods
- Laser Hotcam slip ons
- K&N open filters met zelfbrouwsel alu rijwindgeleiding
- Smoke LED achterlicht (R1)
- Yamaha GP velgstriping

nog te doen

- Smoke LED knipperlichten
- Blue spots
full
 
Eindelijk heb ik eens de moeite genomen om een mooi plaatje te schieten dus bij deze mijn TRX *D Mag deze ook in het rijtje?

mods
- Laser Hotcam slip ons
- K&N open filters met zelfbrouwsel alu rijwindgeleiding
- Smoke LED achterlicht (R1)
- Yamaha GP velgstriping

nog te doen

- Smoke LED knipperlichten
- Blue spots[afbeelding]
Nette fiets! Ik zal je toevoegen aan de OP.
Heb je nog een 120/60 voorband? Het spatbord lijkt zo 'hoog'.
 
dankje :)

klopt inderdaad, is een contimotion voor en achterband, ik geloof dat deze niet eens meer leverbaar zijn. Het word binnenkort tijd voor nieuwe dus wat raad je aan?
 
Michelin Pilot Power, eerste versie. Is nu heel betaalbaar en het rijgedrag van de TRX met 120/70 en 160 of 170 achter is heerlijk.
 
als mijn voorband zover is komt er ook een 120/70 omheen.
gisteren voor het eerst dit jaar even door de stad gereden, smaakt naar meer :P

full

full
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk heb ik eens de moeite genomen om een mooi plaatje te schieten dus bij deze mijn TRX *D Mag deze ook in het rijtje?

mods
- Laser Hotcam slip ons
- K&N open filters met zelfbrouwsel alu rijwindgeleiding
- Smoke LED achterlicht (R1)
- Yamaha GP velgstriping

nog te doen

- Smoke LED knipperlichten
- Blue spots[afbeelding]

Kun je eens een foto van de achterkant posten? Ben benieuwd naar het R1 achterlicht! Is dit eenvoudig over te zetten?
Prachtige TRX trouwens!!
 
Ik heb een achterlicht van de R1 verkort door een stuk van het glas af te zagen en er weer op te lijmen. Ben zelf wel zeer tevreden met het resultaat :)

Om het originele achterspatbord niet te hoeven verzagen heb ik hem er nog iets uit laten steken. Het kon niet korter als dit want dan zou het origineel er niet meer op kunnen. En ook omdat ik graag de kentekenverlichting wilde gebruiken.

YAMAHA YZF-R1 1000 (98-99) Smoked LED achterlicht

Dit is hem geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik wil eigenlijk ff peilen of er mensen zijn die mijn motor willen kopen. het is de oude motor van trixz


:(


yorion90 ex van Trixz!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8U8XC8OV-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4ED8YK3-D.jpg

Data:
* KM +/- 53000
* Braided brake lines front and back
* Dynojet Stage 3 [Tovami by Ruud Fredriks]
* K&N separate airfilters
* Bikedesign crashpads black
* Small (Smoke) indicators
* Rear seat cover black (beschadigd)
* Rear duo seat
* StainlessSteel exhaust mounts with YAMAHA logo
* Rearwheel hugger NWS Black
* Black Short brake and clutch levers
* Braking Wave front and back
* Full WP suspension, front springs and rear the Fusion with PA!
* RairoTec rears (R beschadigd)
* Pro Bolt Black Preload adjusters front
* Pro Bolt Black paddock stand bobbins (R beschadigd)
* Coerce Drive Sprocket Guard
* Coerce Front Fork Stabilizer
* Xenon headlight conversion
* Dubble bubble tinted wind screen MRA
* Custom made exhaustsystem with custom made Akrapovic cans (R demper beschadigd)
* LED shortend taillight
* PVM Black 7 Y-spoke forged aluminium wheels with black 90 degrees ventiles
* 83 rwbhp @ 7915 en 92Nm(!) torque @ 5892rpm
* Brembo 'gold' calipers and radial master cylinder


Wall of fame (ex-TRX eigenaren / afvalligen)

Trixz
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4K4HRE7Q.jpg


Helaas ben ik er mee gevallen, hier bij zijn er dus een paar delen beschadigd, deze staan ook beschreven in de lijst. daarnaast komt nog de voorkuip en rechterdeel achterkuip bij.

Mocht je een nieuwe kuip set hebben, rechter Akra demper en en rearset. dan is deze weer helemaal nieuw.
Zelf heb ik al wat onderdelen vervangen, hij is gewoon perfect rijbaar dus ik dat ook nog met veel plezier!


Ik zit nu te twijfelen om hem op te knappen of te verkopen, ligt er aan wat iemand er voor geeft natuurlijk!


Groeten

Yorion


ZONDE..... Die akra dempers zijn volgens mijn niet standaard.. Of die dempers of de bochten had ie custom made laten maken......(dacht ik)
 
Moet ook niet korter i.v.m. licht uitstraling naar de zijkant! En kentekenverlichting inderdaad. Mooie oplossing. :Y
 
Iepz!

Ff een animocheck: in het verleden ben ik de tussenpersoon geweest met het Franse TRX-forum voor de bestelling van de motorblokbescherming in carbon.
Nu bestaat de kans dat er een serie van polyester onderdelen gaat geproduceerd worden via datzelfde forum (door de opvolger van de vorige 'leverancier').
Details vinden jullie hier terug: http://www.lestrixeux.fr/viewtopic.php?f=1&t=11918

Ik kan jullie nog geen garantie geven dat deze productie daadwerkelijk gaat gebeuren maar indien er voldoende animo voor is, dan moet dat wel lukken denk ik.

Heeft iemand hier interesse in?
 
Het topic waar je naar verwijst is van 2010? :?
Er staat ook iets over carbon motorblok beschermers, die vind ik nog interessanter dan de kuipdelen (hoewel die ook wel cool zijn).
 
Ik zal ook eens de moeite nemen om mij voor te stellen, ik ben dus Rob kom uit de buurt van Venlo en heb vorig jaar een TRX aan geschaft :Y . 15 jaar geen motor gereden en miste het niet. totdat mijn vrouw een motor kocht :] ,ik er ook eens op gereden, en ja toch maar weer op zoek naar een motor 8-)

Ik heb vroeger altijd Guzzi gereden, maar wilde toch iets anders, dus het werd een TRX. tot nu toe geen spijt gehad. *O* *O* *O*

full
 
Het topic waar je naar verwijst is van 2010? :?
Er staat ook iets over carbon motorblok beschermers, die vind ik nog interessanter dan de kuipdelen (hoewel die ook wel cool zijn).

Klopt, maar sinds een paar dagen is dat terug actief en via PM heeft DidiG mij laten weten dat hij binnenkort met de productie gaat beginnen. Hij kon mij alleen nog geen leveringsdata geven.
Mocht je die carbon motorblok beschermers willen, dan wil ik voor jou wel polsen of hij die wilt maken.
 
Ik zal ook eens de moeite nemen om mij voor te stellen, ik ben dus Rob kom uit de buurt van Venlo en heb vorig jaar een TRX aan geschaft :Y . 15 jaar geen motor gereden en miste het niet. totdat mijn vrouw een motor kocht :] ,ik er ook eens op gereden, en ja toch maar weer op zoek naar een motor 8-)

Ik heb vroeger altijd Guzzi gereden, maar wilde toch iets anders, dus het werd een TRX. tot nu toe geen spijt gehad. *O* *O* *O*

[afbeelding]

zo das ook een mooie! dat zwart op zwart staat hem goed vind ik :Y
 
Fightereddy en Superrobke toegevoegd aan startpost.

Er kunnen ook weer een redelijk aantal juist úit de startpost geloof ik.
Als iemand zich geroepen voelt om die namen eens bij langs te lopen. O-)

Klopt, maar sinds een paar dagen is dat terug actief en via PM heeft DidiG mij laten weten dat hij binnenkort met de productie gaat beginnen. Hij kon mij alleen nog geen leveringsdata geven.
Mocht je die carbon motorblok beschermers willen, dan wil ik voor jou wel polsen of hij die wilt maken.

Mja ik heb een tijdje geleden ook belangstelling geuit voor zulke dingen op één van de FB-groepen. Maar ja, hoor je niks meer van en terug vinden kun je het ook niet. |(
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen maandag de TRXjes uitgelaten (en onszelf ook) op het circuit van Zandvoort.
erg leuke en leerzame dag, en de vuurdoop voor de raceTRX!
full
 
ik sta nog in de startpost met mijn eerste TRX en de verkoopadvertentie daarvan. mijn tweede TRX is ook al een tijd verkocht :+
 
Ik zal ook eens de moeite nemen om mij voor te stellen, ik ben dus Rob kom uit de buurt van Venlo en heb vorig jaar een TRX aan geschaft :Y . 15 jaar geen motor gereden en miste het niet. totdat mijn vrouw een motor kocht :] ,ik er ook eens op gereden, en ja toch maar weer op zoek naar een motor 8-)

Ik heb vroeger altijd Guzzi gereden, maar wilde toch iets anders, dus het werd een TRX. tot nu toe geen spijt gehad. *O* *O* *O*

[afbeelding]

Da's een mooie zwarte :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan