Yamaha TRX850 topic deel 10

dan moeten we nog een 4e coureur hebben voor het enduranceteam:

Mariska, Pieter, Tarwetijger en....?

iedereen moet wel eerst een aantal races rijden, zodat onze rondetijden maximaal rond de 2.10 - 2.15 liggen..dan kunnen we al leuk meedoen in de RookiesKlasse.

Ik dacht Martien, maar die heeft geen TRX meer. Sterker nog, volgens mij keek ik een paar posts hierboven naar zijn 'ex', toch? *D

Jon (van MotoJon.nl) is ook een fanatieke TRX-er en heeft zeker circuit-ervaring, ik weet alleen niet of hij een licentie heeft en zijn TRX circuit-waardig is.

De ondergrens is 2:04 voor de Rookieklasse, er is geen bovengrens toch?
Dat gaat me wel lukken. O-)
 
Laatst bewerkt:
'Vieze' sprak trouwens ook ambities uit over méér circuit actie.

Theo zouden we ook kunnen strikken, maar dan moeten we er wel een bougie bij hem uitdraaien denk ik. :P


de Spondon zou er zeker goed bij passen!
en ja, Paul wou ook het circuit op, maar ik heb hem gemist bij de TOMS Cursus.
er was daar wel een meisje van 16 op een A2 Kawa300, reed niet zo verkeerd.. maar eens kijken hoe zich dat ontwikkeld.. die past ook wel op een TRX.
 
Waar is de Bakker TRX gebleven?
Altijd een droom geweest die motor, als die nog eens te koop wordt aangeboden 😀

Ramon
 
Deze winter gaan we hier een 2e TRX racer bouwen, waarin de verbeteringen die we dit seizoen hebben aangebracht worden verwerkt.

De huidige racer rijdt toch een stuk strakker dan de ex Martien TRX waar ik afgelopen maandag op reed, al lag dat grotendeels aan de voorvork, die voor mij veel te slap veerde..
Dus die moet eerst maar eens uit elkaar!
 
Ja die Bakker is het wat een lekker ding is dat.
De Spondon is ook mooi maar de Bakker net ff mooier (persoonlijk).

Ik heb een rood/zwarte TRX gehad helaas niet meer maar wel een TDM850. Ook fijn.

Ramon
 
Ja die Bakker is het wat een lekker ding is dat.
De Spondon is ook mooi maar de Bakker net ff mooier (persoonlijk).

Ik heb een rood/zwarte TRX gehad helaas niet meer maar wel een TDM850. Ook fijn.

Ramon

TDM geeft meer comfort, maar op circuit is een TRX toch wel een stuk strakker!
 
Dag trx-freaks,

Trx heeft er een zusje bijgekregen...

full


Foto-test
 
Hoi tarwetijger,
Heel plezant zo'n tdr,
tja t'heeft veel moeite gekost...maar voorvork, wielen...heel de moto
super in balans, en toch haarscherp sturen...

Grrjes
 
Lucasfalt heeft er een, zie startpost van dit topic. Inmiddels wel met een TDM blok dacht ik.
Volgens Nico Bakker is er maar één van gemaakt en die staat hier inderdaad,maar wel degelijk met een TRX blok,oorspronkelijk had hij een TDM blok.
Ik heb er al aan gedacht om hem te verkopen omdat ik er eigenlijk niet meer op rij,maar ik twijfel nog.
Als er iemand serieuze interesse voor heeft mag hij me altijd contacteren.

Ben gestopt met racen.... misschien wil Lucas wel mee doen met de Bakkertdm :)
Neen,dat gaat niet gebeuren.
En 't is gewoon Luc,zonder as. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja heb ik ooit gehad, ik heb een aantal jaar race-ervaring opgedaan.
Toen (lang gelden) bij de eenhoorn-federatie begonnen daarna zomeravondcompetitie en nog wat.
Daarna wat omzwervingen en uiteindelijk met brommers verder gegaan veel wedstrijdjes gereden op circuits in Nederland maar ook in Engeland, België, Frankrijk en een keer naar Zweden.

Nu oud en stijf maar wel zin in een Bakker TRX/TDM, half jaar gelden m'n Bakker KTM/Rotax verkocht.

Ik weet niet of m'n oude licentie nog geldig is anders is het niet vervelend om nog een keer een dagje circuit te rijden voor een licentie :) .

Ramon
 
Ben gestopt met racen.... misschien wil Lucas wel mee doen met de Bakkertdm :)
Helemaal gestopt Theo?
Mijn TRX is al wat langer geleden verkocht maar ik zat juist in dit topic te neuzen omdat ik zat te denken aan een TRX als circuitfiets....

Oh, en ik heb een licentie (ZAC)....
 
Helemaal gestopt Theo?
Mijn TRX is al wat langer geleden verkocht maar ik zat juist in dit topic te neuzen omdat ik zat te denken aan een TRX als circuitfiets....

Oh, en ik heb een licentie (ZAC)....

WTF!
Welkom terug, uwe hoogheid! :}

Je hebt/had toch een R6? Nog geZACd lately?
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, uwe hoogheid nog wel.... _O-

Ik heb 3 jaar geleden de ZAC helm aan de wilgen gehangen. Het werd steeds moeilijker in te passen met mijn werk en een aantal crashes hebben ook niet geholpen....

Maar het blijft altijd kriebelen, en zo'n TRX is wel heel erg leuk.....
 
Nou nou, uwe hoogheid nog wel.... _O-

Ik heb 3 jaar geleden de ZAC helm aan de wilgen gehangen. Het werd steeds moeilijker in te passen met mijn werk en een aantal crashes hebben ook niet geholpen....

Maar het blijft altijd kriebelen, en zo'n TRX is wel heel erg leuk.....

Nou, jouw nickname doet me vooral aan andere quote's denken:
Tr@x in "Yamaha TRX850 topic"
Tr@x in "Yamaha TRX850 topic deel 2"
Tr@x in "Yamaha TRX850 topic deel 2"

Maar toen zag ik dat je de founder bent van topic nr. 1 dus ja dan is enige eerbied wel op z'n plaats. O-)
 
Ik zou mijn TRX eens flink verlagen zodat vrouw lief er ook mee kon rijden.
Vandaag de TRX verlaagt, maar helaas ze is gewoon te klein. |(

Dus maar weer terug op hoogte gezet, en nu komt er dus geen tweede TRX bij. :N
Ze blijft gewoon bij haar Yamaha Diversion.

Ik kon dus nog een mooi stukje rijden vandaag :]

En volgens mij gaat dat TRX endurance Team er wel komen :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan