Tarwetijger
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #2.276
Hmm, ook als die meer dan 90.000 km gelopen heeft?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan er naar zijnHmm, ook als die meer dan 90.000 km gelopen heeft?
Soms moet je wensen houden, ik heb er wel 1. Ik hoop toch dat ik nog eens tegen een mooi exemplaar aanloop
Dag Tarwe,Beetje late reactie maar ga je grootse werkzaamheden doen aan het blok?
Echt mooie wielen en voorvork
Jawel tarwe, dit is enkel voor circuit,Ben je van plan veel te vallen met al die sliders?
Nee serieus, dat is mooi gemaakt. Hoe heb je die van de radiator bijvoorbeeld gedaan?
Je rijdt er dus definitief niet meer mee op straat?
Dude, had even contact opgenomen met de 24/7 TRX service desk. Juist voor de TRX zijn er andere systemen die daadwerkelijk meten in welke versnelling de bak staat. Zelfs als je stil staat. Maar goed. Nu je met een GiPro zit opgescheept. Ik heb ook eens met zo'n ding zitten @#$%&* en het signaal van een draadje van de bobine pakken werkt het beste. De laatste optie van je opsomming dus. 'k Weet even niet meer of het nou de + of de - was. Maar niet de bougiekabel natuurlijk hè.Hoi,
Elektravraag. Ik ben een GiPro gear indicator aan het installeren, leuk klusje. Het levend krijgen zodra het contact omgaat is gelukt.
Hij moet echter een signaal opvangen van het toerental.
Volgens de handleiding kan dit signaal draad verbonden worden aan:
- Crankshaft sensor (pickup coil/ignition pulse generator)
- Tacho signal
- Ignition coil signal wire
8<
Voordat ik dat doe wil ik natuurlijk van jullie horen of dat logisch is... Dat solderen gaat me op den duur de keel wel uithangen
OKee interessante oplossing. Zal het wel blijven zitten denk je met die ty-wraps?Jawel tarwe, dit is enkel voor circuit,
als dagje over is, zet ik de kopkuip terug.
De radiator heeft 2 lipjes onder, deze heb ik gebruikt als bevestiging...
daar heb ik een halve kentekenplaathouder, harde plastiek v.e. Rgv tegen bevestigd...
Ik zal wel is een betere foto nemen.Bekijk bijlage 1405820
Bekijk bijlage 1405821
Je ziet ook de linkse slider...ik heb al is een gat in het alternator deksel gehad...
Trouwens, nog een dankwoordje voor Lucasfalt, die me weer goed geholpen heeft met extra onderdelen.
Jawel, aansturing van de bobine gaat toch mee met het toerental!Yo Robert, mijn appjes lijken niet binnen te komen. Ik snap het niet want de bobine geeft toch geen RPM door??
Hey tarwe, kapjes zitten vast met m6-jes en boven met ty-wraps, de ty-wraps die je ziet, zitten om de remleidingen ...ik geloof nooit dat het een effectieve goede protectie is, maar er zit weer een extra beschermlaagje...hopelijk niet nodig.OKee interessante oplossing. Zal het wel blijven zitten denk je met die ty-wraps?
Voor de alternator / dynamo deksel heb ik nog een aluminium beschermkap van Harris. Kwam ik van de week toevallig tegen.
Ik gebruik 'm niet want ik heb inmiddels zo'n carbon setje li & re.
@Vieze, ik heb op mijn TDM850 een gearindicator die op de neutraal schakelaar werkt. Eenvoudig te monteren voor een beetje techneut en altijd de juiste versnelling in beeld. Kost meen ik rond de €80,00. Ik ben er heel tevreden mee.
Grt,
Chris
Ah ok. Zal er bij een wat langere rit nog even een blik op werpen wat ie doet, maar dan mag ie dus wat lager uitvallen. bedankt.Lage temp. is normaal hoor.
Oh kijk. Dan moet ik het misschien toch zelf gaan proberen. De motorzaak in de buurt (Termaat) zit voor de komende weken vol, al vinden ze het ook prima als ik de stangen zou demonteren en langs zou brengen. Dan kon het mogelijk ergens tussen. Zelf doen tho... voelt wel goed altijd als het lukt.Voorvork is gezien je ervaring wel te doen, mits je een WPHB hebt. Stuur me met PB je e-mail adres en dan komt het je kant op.
Ik heb er een mailtje aan gedaan. Pieter heeft al gereageerd met wat details zoals een kmstand en wat hij er aan gedaan had. Vind het leuk en fijn om wat te weten over de historie van het voertuig.Of HPS de gegevens zo gedetailleerd bij houd kan ik niet zeggen, maar je kunt er altijd een telefoontje aan wagen natuurlijk.
Ja die S100 heb ik inderdaad nog staan. Niks mis mee, de ketting toefde er goed onder en het bleef ook na een regenrit heel aardig er op. Maar ziet er minder netjes uit. Nog een advies om een bepaald middeltje te proberen, of welke juist te mijden?Ketting smeren, ben zelf niet meer zo’n fan van S100. Er zijn andere middeltjes waarbij de boel wat schoner / glimmender blijft. Wel lastiger bij te houden.
Heb je gelijk in. Moet het maar eens gaan bekijken, dan kom je er vaak snel genoeg achter hoe het zit.Dan die remmen. Mja dat is lastig te zeggen zo. Altijd goed om te controleren of de zuigertjes nog soepel bewegen. Zo niet, dan is helemaal uit elkaar echt beter dan wat geborstel met half uitgeschoven zuigertjes.
DankjeMaar vooral gefeliciteerd met deze voortreffelijke keuze natuurlijk!