Yamaha TRX850 topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gerben
Volgens mij vind je camera het niet zo grappig op je tank aan de streepjes te zien in de video. De video koppen die over het tape lopen hebben het zwaar! Een van de reden dat ik mijn 3ccd OIS cam niet op mijn motor wil hebben
 
Nu het je échte circuit fiets is, weg met die Ductape en permanente kunststof delen op de gaten eejj ;) *ik wil ook een TRX circuitfiets...

Dat wordt mijn winterproject, samen met nog wat andere aanpassingen. ;)
Dankzij duct tape kan ik in ieder geval dit jaar nog een circuitdagje pakken.
(Mits ik mijn pak ooit terugkrijg. Weggebracht voor reparatie, maar desbetreffende persoon is sinds een week onbereikbaar. Hoop maar dat hij met vakantie is... :X )
 
Dat ruitje lijkt net een hanekam, blegh
En R1 remmen? Toch gewoon R6?


Eeeuhm, R1 of R6 remmen, das toch hetzelfde, snap uw opmerking niet goed hoor :? (en = TDM900, FJR, XJR, bulldog, .... toch allemaal blue spots).


En ivm dat schermpje, sinds kort heb ik ook zo eentje en dat scheelt wel hoor, kan ik op het rechte stuk lekker achter weg duiken :9 . En over smaken en kleuren valt niet te twisten ;) .
 
Ik heb mn TRX ook in de verbouwing staan.. (daarover later meer + foto's).

Het makkelijkste is om een sbk-set (stuur, kroonplaat, remleidingen en kleinmateriaal) aan te schaffen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ik heb mn koppelingskabel verlegt, waardoor het nu wel aardig past. Moest ik met de gaskabels ook doen trouwens..
Daarnaast zijn de originele tellers omgeruild voor een Acewell digiteller.

Zal als ik thuis ben wel ff foto's maken en erop zetten, zit nu in Italië 8-)
(wel met de auto... jank, er zijn hier zulke mooie bochtjes.. ach, ik heb de mountainbike en de Leon 20VT mee, dus vermaak me wel :) )

:W


ps: klein fototje:
full

 
Ik heb mn TRX ook in de verbouwing staan.. (daarover later meer + foto's).

Het makkelijkste is om een sbk-set (stuur, kroonplaat, remleidingen en kleinmateriaal) aan te schaffen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ik heb mn koppelingskabel verlegt, waardoor het nu wel aardig past. Moest ik met de gaskabels ook doen trouwens..
Daarnaast zijn de originele tellers omgeruild voor een Acewell digiteller.

Zal als ik thuis ben wel ff foto's maken en erop zetten, zit nu in Italië 8-)
(wel met de auto... jank, er zijn hier zulke mooie bochtjes.. ach, ik heb de mountainbike en de Leon 20VT mee, dus vermaak me wel :) )

:W


ps: klein fototje:
[afbeelding]

cool. ik zie graag wat fotootjes van de verbouwing. heb jij nog de originele poten d`r op zitten? enw aar heb jij de kit vandaan? ;)
 
nou, ik ga maar eens zo`n kit bestellen. als ik er tenminste achter kom hoe ik moet betalen...

wtf zijn KTo, BLZ IBAN en BIZ nummers? :? :? :? :?

ik snap d`r geen reet van :P

wat moet ik nou als rekening nummer invoeren? :+
 
Laatst bewerkt:
nou, ik ga maar eens zo`n kit bestellen. als ik er tenminste achter kom hoe ik moet betalen...

wtf zijn KTo, BLZ IBAN en BIZ nummers? :? :? :? :?

ik snap d`r geen reet van :P

wat moet ik nou als rekening nummer invoeren? :+

Als je bij motorrad Depner besteld (daar heb ik dus mijn kit ook besteld) dan hebben ze een UID of IBAN nummer wat staat voor hun bank, internationaal that is. Weet niet hoe je betaalt, maar ik kon via de SNS online kiezen voor een buitenlandse betaling en dan wijst t zich vanzelf..

Dat nummer staat op de "bon" die je krijgt zo gauw een bestelling is geplaatst.
 
Als je bij motorrad Depner besteld (daar heb ik dus mijn kit ook besteld) dan hebben ze een UID of IBAN nummer wat staat voor hun bank, internationaal that is. Weet niet hoe je betaalt, maar ik kon via de SNS online kiezen voor een buitenlandse betaling en dan wijst t zich vanzelf..

Dat nummer staat op de "bon" die je krijgt zo gauw een bestelling is geplaatst.

edit: voor elkaar (denk ik :P )

postbank had een online stap voor stap gids waarmee het is gelukt.

als het goed is komt m`n SB kit er dus aan *O*

dan nog effe m`n trouwe streetbar scoren bij Hein Gericke. en dan nog zo`n tellertje van acewell. als iemand ervaring met die dingen heeft hoor ik het graag :Y

@ Kars: jij hebt zo`n tellertje in gebruik? moet je er dan nog extra kabels bij kopen voor de snelheidsmeter of kan die gewoon op de originele "voorwiel snelheidsmeteraansluitpunt"? (3x woordwaarde)
 
Laatst bewerkt:
edit: voor elkaar (denk ik :P )

postbank had een online stap voor stap gids waarmee het is gelukt.

als het goed is komt m`n SB kit er dus aan *O*

dan nog effe m`n trouwe streetbar scoren bij Hein Gericke. en dan nog zo`n tellertje van acewell. als iemand ervaring met die dingen heeft hoor ik het graag :Y

@ Kars: jij hebt zo`n tellertje in gebruik? moet je er dan nog extra kabels bij kopen voor de snelheidsmeter of kan die gewoon op de originele "voorwiel snelheidsmeteraansluitpunt"? (3x woordwaarde)

Ik heb er toen meteen zo'n verloopkabel bij gekocht die je op het voorwiel aan kan sluiten. Deze zet een analoog signaal om in digitaal.
Voor de rest zit alle aansluitzooi erbij :)

Als je een keer hulp nodig hebt, dan gil maar :)
 
Net ff ritje gemaakt, zat niet altijd mee A27 (utr->Almere) Afrit 36 Almere stad PAS OP GLAD

Na het ritje nog ff tanken; Ik kom bij de pomp aanrijden. Staat daar een oud mannetje met een BMW K Fossiel kijkt naar me motor: Echt DUC weer he!? Ik zeg: sorry?! (gaf hem nog een kans) Echt duc weer! Het is nog altijd een Yamaha. Man kijkt nog eens, en nog eens, ... NOU JA! gaat bijna op zijn knieën rond me motort. Werd een lang verhaal waar ik geen zin in had om ik had het warm!
Maar is het nu een belediging? of compliment?
 
Na het ritje nog ff tanken; Ik kom bij de pomp aanrijden. Staat daar een oud mannetje met een BMW K Fossiel kijkt naar me motor: Echt DUC weer he!? Ik zeg: sorry?! (gaf hem nog een kans) Echt duc weer! Het is nog altijd een Yamaha. Man kijkt nog eens, en nog eens, ... NOU JA! gaat bijna op zijn knieën rond me motort. Werd een lang verhaal waar ik geen zin in had om ik had het warm!
Maar is het nu een belediging? of compliment?


Ik had een keer iemand bij de pomp die begon allemaal vragen te stellen hoe ik het blok eronder had gekregen, of het frame van nico bakker was etc, etc :? .......... _O-

De persoon in kwestie reed zelf trouwens een verbouwde V-Max (met zo'n heeel dik achterwiel erin). Je zou toch zeggen die wel algemene yamaha kennis zou hebben......

Op zich vind ik het wel grappig dat veel motorrijders toch niet helemaal weten waar naar ze kijken als ze je motor zien. (mijne is ook niet meer voorzien van TRX stickers).
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek:
Na genoeg Origineel:
[afbeelding]

Met wat variatie:
[afbeelding]

EPS en AI bestanden via een PB aanvragen S.V.P! Ik wil niet hebben dat een of andere simpele, sticker vellen laat maken en die gaat proberen te verkopen op ebay o.i.d. Dus alleen voor de liefhebber!!!!!


Wat zijn EPS bestanden..........? Is dat om een sticker te kunnen (laten) maken?


vertel,vertel,vertel.......ikke ben nieuwsgierig :Y


Ik zou nog wel eens een stikker willen hebben van het oorspronkelijke "270graden" logo met de twee paardehoofden.
 
heeft iemand hier enige ervaring met het wissellen van de gasnaalden en emulsiebuizen?
Welke set, origineel of een andere, en is dit makkelijk zelf te doen??

Thenks alvast
 
@Gerben
Volgens mij vind je camera het niet zo grappig op je tank aan de streepjes te zien in de video. De video koppen die over het tape lopen hebben het zwaar! Een van de reden dat ik mijn 3ccd OIS cam niet op mijn motor wil hebben

Ehhh.... maar het is een digi foto cam Pana FX9 .. :? O-)

Die streepjes zijn van de zon m.i. *dacht ik zo...
 
nou, ik ga maar eens zo`n kit bestellen. als ik er tenminste achter kom hoe ik moet betalen...

wtf zijn KTo, BLZ IBAN en BIZ nummers? :? :? :? :?

ik snap d`r geen reet van :P

wat moet ik nou als rekening nummer invoeren? :+

Hmmm... nooit gedaan een internationale betaling eejj...

Gewoon online overboeken als buitenlandse betaling en die gegevens vallen zo op zijn plaats IBAN etc...

:W *kies ook shared costs o.i.d., anders zijn de kosten voor jou en betaal je dus te weinig B|
 
heeft iemand hier enige ervaring met het wissellen van de gasnaalden en emulsiebuizen?
Welke set, origineel of een andere, en is dit makkelijk zelf te doen??

Thenks alvast

Yep, met 4 handen binnen no time te realiseren :+

Maar serieus, het is binnen een halve dag te doen. Tank wegklappen, diverse slangen los, gaskabel losmaken, carbs er af halen, open schroeven, buizen vervangen en naalden en weer terugmonteren.

Als je ook nog sproeiers zou gaan wijzigen, dan is de carbs synchroniseren wenselijk :Y

Sux6 :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan