Yamaha TRX850 topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee, ja ik heb al 1 op het oog. Kijk maar op marktplaats. Het is de donker groen/blauwe met carbon micron dempers.

Wat vinden jullie?

Misschien kunnen we het nieuwe trx topic wel starten met 1 trx rijder meer!! haha *O*

24 to go!!
 
Laatst bewerkt:
Een oude Duitser zo te zien.
Afhankelijk van de krasjes zou ik wel afdingen; nieuwe kuip is ook zeker niet gratis.

En sowieso afdingen omdat het remvloeistofpeil achter te laag is:P
 
Hee, ja ik heb al 1 op het oog. Kijk maar op marktplaats. Het is de donker groen/blauwe met carbon micron dempers.

Wat vinden jullie?

ik ben zo vrij even de link te plaatsen hoor..

Lastig om te bepalen aan de hand van een advertentie uiteraard maar positief is sowieso ie van de jongere "generatie" is...en de extraatjes zijn ook leuk natuurlijk (Micron dempers + originele er bij, rem- schakelsetje, stepjes, onderkuip, kuipruitje, "stalen" remleidingen)

Kost wat als je dat los wil aanschaffen natuurlijk.. en de remleidingen en dempers zijn voor de meeste rijders een must volgens mij ;)

Werk even een checklist af bij een proefrit uiteraard

Jammer van de beschadiging(en). Ook dat ze niet op de foto staan.. :P
Wat Vieze ook zegt, een kuip is prijzig, kan de kuip eenvoudig gerepareerd worden? Hoe erg zijn de krassen op het blok? en waarom zit het andere rem- schakelsetje erop? Misschien omdat het stepje links na een valpartij niet meer te gebruiken was?

Er van uitgaande dat ie ooit een schuiver(tje) heeft gemaakt is het denk ik zaak om de motor wel even heel goed te bekijken.

En natuurlijk.. historie aanwezig? Is ie opnieuw gesteld nadat de dempers en het K&N filter zijn geplaatst? Interval voor kleppen stellen ligt bij 42000 voor de 98 modellen trouwens.

Succes! En wellicht kunnen we straks meteen een nieuwe rijder verwelkomen in het volgende topic inderdaad.. *D
 
Uitdraai ff gescanned, alleen vergeten kleur aan te zetten. Never mind, de crappy waardes zijn de base run :P
full
 
Héhé...

Ik heb weer iets nieuws gevonden voor m'n trixie
(Tja, zolang ie niet verkocht wordt blijven we gaan hé)
Wie heeft er een setje nokkenassen voor me...
En wie kan me de specs bezorgen van de Over nokkenassen (profiel & co)
 
Laatst bewerkt:
Na 20 minuten pompen EINDELIJK druk op mn voorremmen.
Volgend probleem: lekker keerringen beiderzijds (zal wel door afbijt van mn remvloeistof komen).

Dus voorvorkpoten demonteren en naar de zaak brengen!
 
Jammer van de beschadiging(en). Ook dat ze niet op de foto staan.. :P
Wat Vieze ook zegt, een kuip is prijzig, kan de kuip eenvoudig gerepareerd worden? Hoe erg zijn de krassen op het blok? en waarom zit het andere rem- schakelsetje erop? Misschien omdat het stepje links na een valpartij niet meer te gebruiken was?

Er van uitgaande dat ie ooit een schuiver(tje) heeft gemaakt is het denk ik zaak om de motor wel even heel goed te bekijken.

En natuurlijk.. historie aanwezig? Is ie opnieuw gesteld nadat de dempers en het K&N filter zijn geplaatst? Interval voor kleppen stellen ligt bij 42000 voor de 98 modellen trouwens.

Succes! En wellicht kunnen we straks meteen een nieuwe rijder verwelkomen in het volgende topic inderdaad.. *D


Je moet idd wel door de 'krassen en deukjes' heen durven te kijken.
Als de 'basis' goed is de rest bijzaak (mits de prijs er ook naar is).
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen gebruikssporen en schadesporen O-)

Verder kan ik alleen maar zeggen :^

Ik zal zodra we de 2500posts (dit weekend?!) hebben z.s.m. deel 6 *O* opstarten :Y
*en gasten, ga nu niet per post aftellen dan krijgen we de mods op ons 'dak', alvast bedankt ;)

Na 20 minuten pompen EINDELIJK druk op mn voorremmen.
Volgend probleem: lekker keerringen beiderzijds (zal wel door afbijt van mn remvloeistof komen).

Dus voorvorkpoten demonteren en naar de zaak brengen!

OMG, zo blijf je bezig eejj, succes d'r mee!

:W
 
Een oude Duitser zo te zien.
Afhankelijk van de krasjes zou ik wel afdingen; nieuwe kuip is ook zeker niet gratis.

En sowieso afdingen omdat het remvloeistofpeil achter te laag is:P

Hij heeft foto's gemaild en de krassen vallen reuze mee :Y ! Ik kan ze er denk ik wel uit poleisten, ze zijn niet helemaal door de lak heen. De krasjes op het blok valt ook wel te verhelpen. Verder was ie smetteloos.
Verder loopt ie volgens hem als een zonnetje, met uitdraai 86 pk }) .

Ik ga zeker wat afdingen en hij wou vanwege de krassen zelf de prijs al verlagen. Als het wat is dan heeft ie een nieuw baasje 8-)
 

Die tweede.. oh..my..god.. :9~
Mn nieuwe all time favorite in de "kale" sectie denk ik..en ik vind geel zelfs geen mooie kleur op een motor..en óók nog eens de uilaten niet mooi! :}

Ik zie nu pas goed waarom Kars graag spaakwielen wil. Ik ook bij deze.. :P

Weet je waar deze motor vandaan komt?! Heb je meer info of plaatjes?
 
Laatst bewerkt:

Die tweede.. oh..my..god.. :9~~

Mn nieuwe all time favorite in de "kale" sectie denk ik..en ik vind geel zelfs geen mooie kleur op een motor..en óók nog eens de uilaten niet mooi! :}

Ik zie nu pas goed waarom Kars graag spaakwielen wil. Ik ook bij deze.. :P

Weet je waar deze motor vandaan komt?! Heb je meer info of plaatjes?

a_withstupid.gif
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft foto's gemaild en de krassen vallen reuze mee :Y ! Ik kan ze er denk ik wel uit poleisten, ze zijn niet helemaal door de lak heen. De krasjes op het blok valt ook wel te verhelpen. Verder was ie smetteloos.
Verder loopt ie volgens hem als een zonnetje, met uitdraai 86 pk }) .

Baasm,

ik heb mijn motor een tijd terug ook op marktplaats gehad (wellicht lag het aan de winterperiode en het niet ingaan op lage bieders)
Groen met grijs frame, bj 1998, 37dkm, begin dit jaar grote beurt gehad; kleppen, olie, filters.
Zit nog goed in de ketting/tandwielen, banden, remblokken etc.
Geheel origineel alleen stalen remleidingen + 'blauwe' klauwen voor.
TRX loopt perfect en verkeerd optisch ook in smetteloze staat.

Mail me even als je interesse hebt of misschien wat foto's wil ontvangen.
derkster@home.nl

Mvg Derk
 
Dringende vraag.
Is er iemand die en motor aanhangwagen kan missen van Woensdag tot vrijdag?
Rond Antwerpen / Kempen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan