Yamaha TRX850 topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
pijpje zit eronder nu nog aflassen

full




full



Hallee
 
Had ik eerst ook gedaan... maar er gaat niets boven een paar vervangings veren van €100.
Ik had toevallig WP maar de rest zal ook goed zijn. iig beter dan wij kunnen rijden :)


kun je die veren omwissellen zonder je poten uit je trixxie te sleutelen ??
ik bedoel daarmee >> bovenste doppen eraf draaien oude veer eruit ( wel even je motor ondersteunen ) en de nieuwe dr in ??
 
In theorie kan dat, Biglift. Maar als je toch bezig bent, vervang je ook liefst direct de olie. Dat gaat wel wat makkelijker als de poten los zijn. Is ook niet zoveel werk hoor!
 
jawel hoor maar het is er niet meer van gekomen :o :o
mijn werk vreet vreselijk veel tijd. moet die krengen nog steeds wissellen op mn trx ...
Ok, ik heb ze nog, dus laat het t.z.t. nog maar weten ;)

pijpje zit eronder nu nog aflassen
Hallee
Pijpje, klein zijn ze inderdaad, maar die beugel (wit) kan toch wel smaller nietwaar O-)

Heb je nu een demper er tussen zitten, onder je blok of.... :?


@ All
Sinds vanmiddag dus (eindelijk) SP racer owner geworden *D
De onderdelen overstijgen de motor, maar ik kon het gelukkig kwijt ;)
Doordat het wat later was geworden nog geen tijd om mooie foto's te 'schieten' en de motor een persoonlijke 'touch' mee te geven, dinsdag a.s. hopelijk :)


Inmiddels bericht van (de niet Engels sprekende, maar zeer behulpzame) Japanner *D

About a color pattern of TRX850, I wrote what I understood in the range that I examined.

Fairing  frame  wheel  engine
1995 4NX1 red  white white black
1995 4NX1 white red black black
1998 4NX2 red white white black
1998 4NX2 black white white black
1998 4NX3 blue silver black(gun-metal) silver
1999 4NX4 blue silver black(gun-metal) silver
1999 4NX4 red/black black black silver


Maar véél merkwaardiger was het dat er ook een 9 palet kleurstelling gekozen kon worden!
Ik zal de foto's doorzetten naar tracTRiX (Lars) en naar M@thijs zodat het gepost kan worden hier én op de TRX site :Y



Goed we zijn weer over de 2500 posts *O* duzzz.....

Yamaha TRX850 topic deel 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan