Yamaha TRX850 topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor zover ik weet is joomla zelf redelijk lek proof, bepaalde extensions hebben wel lekken.
Archived:Vulnerable Extensions List - Joomla! Documentation
En als er updates uitkomen zijn die meestal simpel te installeren.
Ik heb al meer dan 1 jaar een joomla site draaien met 500+ gebruikers zonder problemen.
Beveiliging ligt ook aan de SQL en PHP versie van de server.

Heb je anders een voorstel voor een andere CMS?

Tjek, heb ff een apart hosting account gemaakt :)
Mail mij even op mathijs at keenondots.com
 
Jah hij vertelde maar de helft van het verhaal maar daar was je inmiddels al achter. :P
Wat bijvullen betreft klopt die engelse beschrijving, uiteindelijk gaat er toch bijna 4 liter in.Ik wist niet dat je voor het verversen van de olie het voorspatbord moest verwijderen. :? Weer wat geleerd. :+

Die heeft gewoon een heel hoge spatbord zoals TRXfromMars zijn supermotard ;)
 
Vorige week kapotte startrelais, deze week nagel in achterband en vandaag lekker een boutje overgetrokken op het oliefilter!!!
Voor de rest alles goed in Belgie...haha!!
 
Hey allemaal,


@ the racers onder ons: MSL organiseert dit jaar een cup op Zandvoort. Reguliere circtuidag van 4x20 minuten, gevolgd door een laatste "race" sessie van 7 ronden.
Je moet wel minimal 7x deelnemen om mee te doen aan het kampioenschap en in aanmerking te komen voor de prijzen, maar voor diegene die eens competitie wil proeven zonder gelijk een licentie te moeten halen, wellicht leuke ervaring!

(Theo voor jou een mooie gelegenheid om voor volgend jaar gratis cup deelname te bemachtigen door dit jaar de titel te pakken wellicht? ;) ).

:W
 
Laatst bewerkt:
Vorige week kapotte startrelais, deze week nagel in achterband en vandaag lekker een boutje overgetrokken op het oliefilter!!!
Voor de rest alles goed in Belgie...haha!!

Het zit jou niet mee -O- Maar nog belangrijker het zit jou trx al helemaal niet mee....
Wat doet ie nou in dit rotweer/pekel op de weg? Zonde...
:W
 
Vorige week kapotte startrelais, deze week nagel in achterband en vandaag lekker een boutje overgetrokken op het oliefilter!!!
Voor de rest alles goed in Belgie...haha!!
Dat is allemaal minder zeg, maar voor dat laatste eeuhhh...

Petitie tekenen voor het behouden van het circuit Zolder het is weer zover, een Assen 'sequel' :(

Hey allemaal,
@ the racers onder ons: MSL organiseert dit jaar een cup op Zandvoort.
Ik had het ook al gelezen, wel leuk m.i. :Y


:W
 
Petitie gelijk getekend ook al heb ik er nog nooit gereden ;)
Waarvoor dank van alle liefhebbers, uitbaters etc. etc. van circuit Zolder :Y

Zeg nooit nooit, wie weet ga jij je ooit nog op de circuits bevinden.. er op of er naast ;)


Vanmiddag mijzelf eens in 'all the motorgear' gewogen.... met een totaal van 75 kilogrammetjes!
Dat is toch + 9kg, dat had ik niet verwacht :)

:W
 
Waarvoor dank van alle liefhebbers, uitbaters etc. etc. van circuit Zolder :Y

Zeg nooit nooit, wie weet ga jij je ooit nog op de circuits bevinden.. er op of er naast ;)


Vanmiddag mijzelf eens in 'all the motorgear' gewogen.... met een totaal van 75 kilogrammetjes!
Dat is toch + 9kg, dat had ik niet verwacht :)

:W

tjonge jonge jij bent ook maar een mugje... :P Ik was 18 kilo afgevallen en heb er 14 alweer terug gevonden :X Ben nu 94 kilo schoon aan de haak. Ga toch maar weer eens wat aan doen... B|
 
Is het een test ofzo van de Over TRX?
Zojuist al gelezen... het is niet echt een OVER TRX (meer, kapot blok), maar best leuke mods er op. Niet dat het onbekende of vernieuwende mods zijn m.i.

Het is een nieuw item in het blad... :)

:W
 
TRX japanse kleuren? welke kleurstellingen zijn er precies gemaakt? Een metallic wit met rood frame en zwart blok weet ik zeker. Maar een zwarte met rood frame? en rode met wit frame?

Dit wil ik graag weten voor de nieuwe site, er zullen dus nog wel wat vragen komen :-) als er nog mensen zijn die mee willen helpen? altijd welkom!

Ps. Ik ben ook flink foto's aan het lenen/jatten. ik neem aan dat de meeste van hier dat wel ok vinden? en heb je nog mooie foto's mail ze dan naar tractrix850 appenstaart gmail.com het liefst niet groter als 1024x... kan ik ze meteen uploaden :-)

De work in progress site (WIP)
http://www2.trx850.nl/
Op dit moment alleen onder specs - kleuren wat te zien.

Met dank aan Mathijs en Keenondots.nl
 
TRX japanse kleuren? welke kleurstellingen zijn er precies gemaakt? Een metallic wit met rood frame en zwart blok weet ik zeker. Maar een zwarte met rood frame? en rode met wit frame?

Ps. Ik ben ook flink foto's aan het lenen/jatten. ik neem aan dat de meeste van hier dat wel ok vinden?
Bij mijn weten kloppen alle configuraties zoals boven beschreven en lenen mag....
.....jatten liever niet ;)

:W
 
TRX japanse kleuren? welke kleurstellingen zijn er precies gemaakt? Een metallic wit met rood frame en zwart blok weet ik zeker. Maar een zwarte met rood frame? en rode met wit frame?

Dit wil ik graag weten voor de nieuwe site, er zullen dus nog wel wat vragen komen :-) als er nog mensen zijn die mee willen helpen? altijd welkom!

Ps. Ik ben ook flink foto's aan het lenen/jatten. ik neem aan dat de meeste van hier dat wel ok vinden? en heb je nog mooie foto's mail ze dan naar tractrix850 appenstaart gmail.com het liefst niet groter als 1024x... kan ik ze meteen uploaden :-)

De work in progress site (WIP)
http://www2.trx850.nl/
Op dit moment alleen onder specs - kleuren wat te zien.

Met dank aan Mathijs en Keenondots.nl

De site ziet er nu al goed uit *O*
 
hoi peeps kom ook even gedag zeggen :W

is er iemand waar ik mooi motor rij weer kan bestellen ???

ondertussen aai ik nog maar eens een keer over de trixie accu hier in mn werkhok die aan de druppellader hangt
 
Hey allemaal,


@ the racers onder ons: MSL organiseert dit jaar een cup op Zandvoort. Reguliere circtuidag van 4x20 minuten, gevolgd door een laatste "race" sessie van 7 ronden.
Je moet wel minimal 7x deelnemen om mee te doen aan het kampioenschap en in aanmerking te komen voor de prijzen, maar voor diegene die eens competitie wil proeven zonder gelijk een licentie te moeten halen, wellicht leuke ervaring!

(Theo voor jou een mooie gelegenheid om voor volgend jaar gratis cup deelname te bemachtigen door dit jaar de titel te pakken wellicht? ;) ).

:W


Ik ben bang dat je me iets (of veel) te hoog inschat :o , maar mischien doe ik wel een keer mee altijd wel leuk een wedstrijdje , en jij Boris wat zijn de plannen ?


En die site :} :} goed bezig mannen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan