Yamaha TRX850 topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Houding stukken beter!

[afbeelding]
[afbeelding]

Héél blij met deze mooie foto's. Ga ze zeker nabestellen! En ik vind dat duimpje van de Marshall best terecht als ik zo egocentrisch mag zijn!

:} Zeer gaaf. Houding is erg mooi.
Mocht je volgend jaar nog een keertje willen samen met een groene trx.... Gil dan effe ;)

Pagina 99 alweer :o *O*
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig, Vieze!

En mooie grote preview trouwens, op wegraceinfo zijn het van die priegelige plaatjes :/

Edit: het lijkt echt net alsof je sliders er elk moment af kunnen vallen, maar dat is dus niet zo?

Bedankt männer!

Nee die zitten dus met extra flappies vast, die eruit steken zodat je ze makkelijker eraf trekt ofzo. Zitten in ieder geval als een huis en ik heb ze wat lager gedaan zodat ze egaler slijten ipv alleen de bovenkant.

En volgend jaar ga ik zeker weer, Minne. Zal tijdig laten weten wanneer zodat men kan anticiperen! Kost 89 euro voor een hele dag.
 
En volgend jaar ga ik zeker weer, Minne. Zal tijdig laten weten wanneer zodat men kan anticiperen! Kost 89 euro voor een hele dag.

Oké lijkt me erg leuk, kan ik mooi effe mee kijken qua zithouding e.d en 89 euro is eigenlijk geen geld voor zo veel vermaak.
We prikken tegen die tijd wel een datum.

Is het misschien leuk om er een trx-dagje van te maken als er meer geïnteresseerden zijn?

P.O.T.D


full
 
Laatst bewerkt:
Houding stukken beter!

Héél blij met deze mooie foto's. Ga ze zeker nabestellen! En ik vind dat duimpje van de Marshall best terecht als ik zo egocentrisch mag zijn!
Nice indeed sir!.... koppie uit the comfort zone...
je mag m.i. alleen je 'grote' voet nog ff wat meer naar binnen 'buigen' met je tenen ;)

Ah, en de Fransen weer gevonden. Net een nieuw adres in de mail..

trx850.fr is geworden: Les TRIXEUX en Yamaha TRX 850 • Accueil
:}

Oké lijkt me erg leuk, kan ik mooi effe mee kijken qua zithouding e.d en 89 euro is eigenlijk geen geld voor zo veel vermaak.
We prikken tegen die tijd wel een datum.

Is het misschien leuk om er een trx-dagje van te maken als er meer geïnteresseerden zijn?
:Y


:W
 
Laatst bewerkt:
Aangezien we hier wel in het Big-bang hoekje zitten... Kawa doet ook een worp in de big-bang blokken. 540 graden ontsteking :o Wel ontiegelijk vet!!

 
Tracktraining, altijd leuk. Maar ga jij met je TRX de baan op dan? Bij Tracktr. Mag je alleen met straatlegale motoren de baan op, dus met verlichting en kenteken. Geen circuit-racers.
T'is toch een TRX Meeting nietwaar ;) dus :Y *komt de TRX ook weer eens op 'circuit'

:W
 
Nou jongens, daar zijn ze dan eindelijk:
TT__0335.jpg

TT__2123.jpg

TT__0529.jpg

TT__0375.jpg


De 2e en de 3e mogen ipv de foto's die nu in de intropost staan, Trixz!
 
Is er hier iemand die interesse heeft in een circuit TRX ?
De motor is voorzien van mijn circuit kuipwerk zoals in de openingspost en heeft ongeveer 35000km.
Er zijn Engelse papieren bij en er is slechts enkele malen (bij beginners) mee op circuit gereden.
 
Is er hier iemand die interesse heeft in een circuit TRX ?
De motor is voorzien van mijn circuit kuipwerk zoals in de openingspost en heeft ongeveer 35000km.
Er zijn Engelse papieren bij en er is slechts enkele malen (bij beginners) mee op circuit gereden.
Je hebt het niet over die gele, die al een tijdje op marktplaats staat/stond?
 
Je hebt het niet over die gele, die al een tijdje op marktplaats staat/stond?
Neen,deze is van een vriend die besloten heeft om na enkele malen toch maar te stoppen met circuitrijden. '(
Ik ben de motor zelf nog gaan halen in de UK,en we hebben er dan mijn circuit kuipdelen op gezet.
 
:} Zeer gaaf. Houding is erg mooi.
Mocht je volgend jaar nog een keertje willen samen met een groene trx.... Gil dan effe ;)

Pagina 99 alweer :o *O*


Oh trouwens dat gaat niet door, kijk maar naar de regels van TT:

11. Eisen voor de deelnemer voor toelating tot het circuitevent:
a) De deelnemer is in het bezit van een geldig motorrijbewijs
b) De motorfiets is straatlegaal en voorzien van een geldig kenteken
c) De motorfiets is in technisch goede staat en voldoet aan alle eisen van de Wegenverkeerswet
d) De uitlaat voldoet aan de wettelijke eisen (minimaal e-keur)
e) Er is voldoende profiel op de banden (minimaal wettelijke minimum)
f) Het gebruik van middelen of materialen (kneepads) welke vonken produceren is ten strengste verboden
g)De deelnemer draagt lederen motorkleding (eendelig lederen pak/ raceoverall óf met een stevige rits rondom aan elkaar te ritsen broek en jas), lederen handschoenen en (stevige) motorlaarzen
h) De deelnemer draagt een goedgekeurde integraal- of systeemhelm bedoelt voor het besturen van een motorfiets
i) De deelnemer draagt een volledige rugprotector onder het lederen pak (model ‘schildpad’)

LET OP! VOOR LELYSTAD GELDEN AANVULLENDE EISEN:
a) De motorfiets mag niet meer geluid produceren dan 89DB
b) Het kenteken moet zichtbaar zijn (scherpe randen aftapen mag)
c) Er is géén ruimte langs de baan voor toeschouwers
d) Groene Yamaha TRX'en worden per definitie NIET toegelaten in verband met horizonvervuiling
e) Blauwe Yamaha TRX'en mogen gratis deelnemen, gezien de schoonheid ervan.
f) Zwart/rode Yamaha TRX'en mogen deelnemen mits zij meer dan 140 dB geluidsoverlast produceren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan