Yamaha TRX850 topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er allemaal nodig aan kroonplaten etc voor een adequate voorvorkombouw á la Punica? In principe wil ik de poten + kroonplaat + stuurhelften + nieuwe remschijven wel overnemen, mits de prijs er naar is. Stuurhelften bedoel je de clipons mee?

Groet!

Ik meende dat ik ook nog remklauwen had, maar dat heb ik zeker gedroomd... :?

Hier is de lijst met onderdelen en mijn vraagprijs:

YZF750R voorvork (kleine krasjes) €250,-
Kroonplaat € 20,-
Voorwiel € 50,-
Voorspatbord (net gespoten) € 30,-
Clip Ons met splinternieuwe bar-ends € 30,-
Remschijven nieuw €200,-

totaal €580 of €550 in èèn koop. :)

Ik heb eventueel nog een set gebruikte remschijven liggen, die mogen voor €100,- weg.

Ik kan morgen bij daglicht wellicht goede foto`s maken, stuur maar een mailtje als iemand deze wil zien.

Ik denk niet dat dit hoge prijzen zijn, ik heb nog even op Ebay.de geneusd en volgens mij is dit een koopje. ;)

PS
email-adres in mijn profiel gezet.
 
Laatst bewerkt:
Af en toe de garage eens opruimen is een goed ding, zo zijn de remklauwen ook ineens weer boven water gekomen. :) :$

Kompleet met drie (dont ask) sets remblokken voor maar €80,-
 
Ik heb er nog wel een rondslingeren hier... Nog liefhebbers? :)
Eventueel kompleet met kroonplaat, stuurhelften, voorwiel, remklauwen en nieuwe remschijven. Iemand nog een achterbrug van een YZF750R met achterwiel nodig?

Ik heb de spullen al 2 jaar in huis maar van een verbouwing van mn TRX komt het maar niet wegens tijdgebrek.
Olà :W.... en kom je nu mee ;)

Zow.... je bent met een grote 'garage sale" bezig lees ik, Niet gek voor iemand die een leuke verbouwing wil :Y


Greetz
Gerben

Ploaties van de dag

bikepics-2007021-full.jpg


bikepics-2007022-full.jpg
 
Wie wil/kan de linker en rechter valdop opmeten voor mij i.v.m. zelfbouw.
bij voorbaat dank :W
Ik heb ooit eens cad tekeningen voorbij zien komen van valdoppen voor de TRX. Alleen ff geen idee meer waar!

Edit:
Laat ik die tekening nu gewoon op me harde schijf hebben staan!!! Dus bij interesse ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit eens cad tekeningen voorbij zien komen van valdoppen voor de TRX. Alleen ff geen idee meer waar!

Edit:
Laat ik die tekening nu gewoon op me harde schijf hebben staan!!! Dus bij interesse ...

Staan ook volgens mij op deel ? van dit forum. Ik ga het weer is anders doen en wil de originele blokbouten laten zitten. :$

Fernand: Bedankt voor de info *O*
 
Het was top! 5 sessies kunnen doen. Nu nog wachten op de foto's..

Vorige week
Plak en knippen idee ;)


Vandaag deze camrecorder eens geprobeerd op de SP voor posities.
Maar wat is dat ding licht en super klein zeg, krijg er een undercover idee bij :+

Deze camrecorder is dé betere, maar de prijs ook. Eerst maar die andere uit proberen ;)

Uiteindelijke positie(s) en trackmovies volgen t.z.t. natuurlijk :Y

Greetz
Gerben
 
? Zijn gewoon 4 TRX'en naast elkaar hoor.. Of word ik nu geflasht?

Foto's staan er nog niet GRMBL

Zo gewoon is dat niet :o Ook nog eens vier zelfde blauwen.

Moest je nu weer de eerste sessie niet schakelen enzo?
 
Zo gewoon is dat niet :o Ook nog eens vier zelfde blauwen.

Moest je nu weer de eerste sessie niet schakelen enzo?

Klopt. Ook dezelfde theorie. Maar je ziet/hoort toch weer dingen die je eerst niet hoort, en die theorie geeft het door adrenaline gejaagde lijf ook aardig wat rust.

En je kunt dat hele circuit kneedownend pakken in z'n drie en alleen op het rechte eind kort naar zn 4.
Hun systematiek is echt heel goed, je mag de eerste 2 sessies gewoon niet remmen en schakelen om de flow van het circuit te leren kennen.
Voor beginners echt ideaal, en mooie foto's! Geen patsers ook, gewoon mensen die het fijn vinden wat vlugger te rijden en dat op een verantwoorde manier te leren.

Kreeg een dikke 'thumbs up' van mijn Marshall voor mijn techniek en gereden lijnen trouwens, hij zei ook dat ik de max van mijn TRX wel ontdekt had met de laatste sessie..
Dus als ik verder wil dan zullen er toch echt andere veringen en banden onder moeten.

Banden aardig opgeruwd, niets over aan de zijkanten zonder het stepje op de grond te krijgen. Verder moet ik dan ook niet willen, m.i. :]
 
Klopt. Ook dezelfde theorie. Maar je ziet/hoort toch weer dingen die je eerst niet hoort, en die theorie geeft het door adrenaline gejaagde lijf ook aardig wat rust.

En je kunt dat hele circuit kneedownend pakken in z'n drie en alleen op het rechte eind kort naar zn 4.
Hun systematiek is echt heel goed, je mag de eerste 2 sessies gewoon niet remmen en schakelen om de flow van het circuit te leren kennen.
Voor beginners echt ideaal, en mooie foto's! Geen patsers ook, gewoon mensen die het fijn vinden wat vlugger te rijden en dat op een verantwoorde manier te leren.

Kreeg een dikke 'thumbs up' van mijn Marshall voor mijn techniek en gereden lijnen trouwens, hij zei ook dat ik de max van mijn TRX wel ontdekt had met de laatste sessie..
Dus als ik verder wil dan zullen er toch echt andere veringen en banden onder moeten.

Banden aardig opgeruwd, niets over aan de zijkanten zonder het stepje op de grond te krijgen. Verder moet ik dan ook niet willen, m.i. :]

Nou ik moet dit ook maar eens gaan doen. Ik heb ook nog 0,0 ervaring op circuit.
Pssst je foto's staan al op circuitfotografie.nl

Effe een voorproefje ;)

TT__1251.jpg
 
Laatst bewerkt:
TT__1352.jpg


Houding stukken beter!

TT__2067.jpg

TT__2093.jpg


Héél blij met deze mooie foto's. Ga ze zeker nabestellen! En ik vind dat duimpje van de Marshall best terecht als ik zo egocentrisch mag zijn!
 
Lekker bezig, Vieze!

En mooie grote preview trouwens, op wegraceinfo zijn het van die priegelige plaatjes :/

Edit: het lijkt echt net alsof je sliders er elk moment af kunnen vallen, maar dat is dus niet zo?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan