Yamaha TRX850 topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom net van Frank ligt oisterwijk af :

Pilot power voor 100,- achter 120,- incl montage/balanceren obv losse wielen.
Pilot power 2ct voor 109,- achter 139,-.

Vond ik zelf niet duur, heeft soms zelfs nog acties.....

Cheers
 
@ tarwetijger nog interesse? ;)

full


full



Cheers
 
Ik heb toch ook geweten dat er ooit door Yamaha of Over een 6 versnellingsbak leverbaar was voor een TRX,maar dat is verleden tijd. '(
Een TDM 900 versnellingsbak is te breed voor een TRX carter.
Op het Duitse TRX forum is er wel iemand die een R6 bak (flink aangepast) in een TRX heeft gemonteerd.
Ik heb nog wat meer info ontvangen, incl. (meer) onderdeelnummers.
De 6-bak is toch grotendeels gebaseerd op de YZF750; de code 4FM refereert daarnaar.
trx6gear1.jpg


trx6gear2.jpg
 
Het gaat de verkeerde kant op met mijn TRX, ik neem steeds meer afscheid van de mooie spulletjes die ik in de loop van jaren heb verzameld. ;(

In verband met andere (muzikale) hobby`s die ook geld kosten bied ik hier te koop aan mijn 41 mm Keihin flatslides.

full



Deze zijn compleet met losse K&N luchtfilters en een gashendle met kabels.

De carbs zijn nog gemonteerd, dus ze moeten niet per se weg.


Verder heb ik nog een fraaie voorvork van een Thundercat, 41 mm, die je zo in de TRX kan gooien. Staat ook al weer 2 jaar in de garage stof te verzamelen.
De thundercat-voorvork is een van het cartridge-type in tegenstelling tot de cheapo TRX-vork, is dus beter af te stellen. Alles past van de TRX behalve het spatbord.

full




Het emailadres staat in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wat meer info ontvangen, incl. (meer) onderdeelnummers.
De 6-bak is toch grotendeels gebaseerd op de YZF750; de code 4FM refereert daarnaar.

Interessante info :Y , de tekeningen lijken ook veel op elkaar . yzf versus trx bak ..
toch eens op zoek naar een donor blok :)


Jij hebt toch een YZF gehad ?
 
Het gaat de verkeerde kant op met mijn TRX, ik neem steeds meer afscheid van de mooie spulletjes die ik in de loop van jaren heb verzameld. ;(

In verband met andere (muzikale) hobby`s die ook geld kosten bied ik hier te koop aan mijn 41 mm Keihin flatslides.

[afbeelding]


Deze zijn compleet met losse K&N luchtfilters en een gashendle met kabels.

De carbs zijn nog gemonteerd, dus ze moeten niet per se weg.


Verder heb ik nog een fraaie voorvork van een Thundercat, 41 mm, die je zo in de TRX kan gooien. Staat ook al weer 2 jaar in de garage stof te verzamelen.
De thundercat-voorvork is een van het cartridge-type in tegenstelling tot de cheapo TRX-vork, is dus beter af te stellen. Alles past van de TRX behalve het spatbord.

[afbeelding]



Het emailadres staat in mijn profiel.


KOSTE DIE CARBS?
 
Ik vraag 500 euro voor de complete set carbs plus bijbehoren en 150 euro voor de voorvork.

In een koop voor 600,- :)
 
Interessante info :Y , de tekeningen lijken ook veel op elkaar . yzf versus trx bak ..
toch eens op zoek naar een donor blok :)


Jij hebt toch een YZF gehad ?
Ik heb inderdaad een YZF gehad maar het blok daarvan heb ik niet meer, als je daar op doelt. :) De voorvork heb ik o.a. over gezet.
 
Is ook meer "wishfull thinking" vrees ik ;)

Anders eens met mijn broer bellen als je een YZF bak hebt, die kan het wellicht pas maken, zit in de fijnmechanica en veel ervaring in de wegrace. Oa GP250, dus die kan wel wat!

Groet,

Pieter
 
Heb jij coins over ofzo? Ik moet echt uit de zorgsector merk ik..

Ach, heb geen klagen. Grafische sector is goed :Y

Die flatsides had ik wel zin aan maar ik ben bang dat de trx aan het einde van dit jaar/begin volgend jaar plaats moet maken voor een Triumph Speed-Triple. Wat een mooi apparaat is dat!

2010_Triumph_Speed_Triple_SE.jpg
 
Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort mijn motorrijbewijs.
Nu heb ik een TRX 850 op het oog. De km-stand is echter 92k.
Dit klinkt erg hoog in mijn oren. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
En waar moet ik op letten bij zo'n hoge km-stand?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Het gaat de verkeerde kant op met mijn TRX, ik neem steeds meer afscheid van de mooie spulletjes die ik in de loop van jaren heb verzameld. ;(

In verband met andere (muzikale) hobby`s die ook geld kosten bied ik hier te koop aan mijn 41 mm Keihin flatslides.

[afbeelding]


Deze zijn compleet met losse K&N luchtfilters en een gashendle met kabels.

De carbs zijn nog gemonteerd, dus ze moeten niet per se weg.


Verder heb ik nog een fraaie voorvork van een Thundercat, 41 mm, die je zo in de TRX kan gooien. Staat ook al weer 2 jaar in de garage stof te verzamelen.
De thundercat-voorvork is een van het cartridge-type in tegenstelling tot de cheapo TRX-vork, is dus beter af te stellen. Alles past van de TRX behalve het spatbord.

[afbeelding]



Het emailadres staat in mijn profiel.


Ik heb u een pm gestuurd ;)
 
Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort mijn motorrijbewijs.
Nu heb ik een TRX 850 op het oog. De km-stand is echter 92k.
Dit klinkt erg hoog in mijn oren. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
En waar moet ik op letten bij zo'n hoge km-stand?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Tja, hoge kilometerstanden.
Er zijn echt wel (internationale)TRXén met een kilometerstand boven een ton.
Maar hoe is de vorige eigenaar met het onderhoud omgesprongen?Rijstijl?
Als er normaal mee gereden is en hij heeft netjes zijn beurtjes gehad hoeft er nix aan de hand te wezen ;)

~Vieze schreef op 07 april 2012 @ 16:43:

Heb jij coins over ofzo? Ik moet echt uit de zorgsector merk ik..


Nee, in de kiemgroenten gaat het lekker sinds de EHEC-crisis. We zijn in personeel al gehalveerd :/
 
Anders eens met mijn broer bellen als je een YZF bak hebt, die kan het wellicht pas maken, zit in de fijnmechanica en veel ervaring in de wegrace. Oa GP250, dus die kan wel wat!

Groet,

Pieter


Ik zal het onthouden .. misschien begin ik er wel eens aan . verlopig ben ik weer een beetje uitgeprutst :)
Het was trouwens weer leuk in Friesland Pieter ,goed geregeld weer :Y
Wel een beetje weinig TRXen (1 of 2 op 40 man?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan