Yamaha TRX850 topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees soms nog wel mee.... had ook een probleempje met de remklauwen van mijn Appie en Zowel Brembo al aprilia leveren GEEN revisie spul voor remmerij.
Oplossing is simpeler dn je denk, KTM levert die onderdelen namelijk wel, je moet alleen ff uitzoeken op welke KTM jou rem klauw/pomp zit.
Hoop dat je daar wat mee kan.
Nou... de Superduke volgens mij!
Zal het even checken, daar kan ik zeker wat mee, bedankt! :}

Rijdt je / rijden jullie nog circuitdagen met de Appie's dit jaar? :]
 
Nou... de Superduke volgens mij!
Zal het even checken, daar kan ik zeker wat mee, bedankt! :}

Rijdt je / rijden jullie nog circuitdagen met de Appie's dit jaar? :]

Nog maar 1x gereden dit jaar op assen :( wel direct een PRetje (1,56) Lars en ik willen dit weekend ff overleggen. Iig eind sept weer naar Ossie!
Moeten wij je mailen ?
 
Nog maar 1x gereden dit jaar op assen :( wel direct een PRetje (1,56) Lars en ik willen dit weekend ff overleggen. Iig eind sept weer naar Ossie!
Moeten wij je mailen ?
Woei, nette PR!
Ik ga eind augustus naar Assen. Vanwege de kleine staat het circuit rijden (even?) op een laag pitje dus dat is vooralsnog het enige wat ik heb geboekt.
Eind sept. Ossie komt dan misschien wat snel na Assen... Maar mailen mag altijd. O-)
 
Ben ook benieuwd wwar die ingehangen word. Zal weer zo'n MT kloon worden :?
full


Ik ben best nieuwsgierig geworden. :9~
 
Laatst bewerkt:
De remmen van m'n TRX blijven hangen. Daar loopt 'ie niet erg zuinig mee. :+
Vanavond even de remklauwen los gehaald, maar de zuigertjes gaan keurig soepel.
Het is de rempomp! Een radiale Brembo van een Aprilia; daar zijn geen revisiekitjes voor te krijgen. :( Of... als iemand nog een tip voor me heeft?
Ik heb de originele rempomp niet eens meer liggen dus kan er ook niet tijdelijk even iets anders opzetten. |(
Vandaag rempomp vervangen, maar maakt geen verschil! :(
Remmen lopen nog steeds aan. Toch maar de klauwen uit elkaar halen dan. :/

De nieuwe 2- en 3-pitters. [afbeelding]
Mooie blokken! :Y Ben benieuwd wat ze er mee van plan zijn.
Aan de ene kant hoop ik natuurlijk een nieuwe TRX... van de andere kant, ik ben toch niet in de markt voor een spiksplinternieuwe motor. :X
 
Afgelopen zaterdag in Hoornsterzwaag geweest voor de koffieklets bij HPS. Mooie opkomst, mooi weer, mooie rit en super georganiseerd! Van de Dyno werd ook gretig gebruik gemaakt. Altijd nuttig voor de goede afstelling.

Helaas wilde de TRX niet starten die ochtend (lege/kapotte accu), dus maar met de Skorpion die kant op gegaan (ook geen straf trouwens).

Kortom een super dag met dank aan Pieter en zijn familie en medewerkers!
 
Afgelopen zaterdag in Hoornsterzwaag geweest voor de koffieklets bij HPS. Mooie opkomst, mooi weer, mooie rit en super georganiseerd! Van de Dyno werd ook gretig gebruik gemaakt. Altijd nuttig voor de goede afstelling.
8<
Ik kon er niet bij zijn, jammer genoeg.
Zijn er nog heftige waarden gemeten op de dyno?
Wie is recordhouder (waarmee is eigenlijk interessanter)? :P
 
Ik kon er niet bij zijn, jammer genoeg.
Zijn er nog heftige waarden gemeten op de dyno?
Wie is recordhouder (waarmee is eigenlijk interessanter)? :P


er was er in ieder geval eentje die niet gemeten kon worden... een dusdanig slippende koppeling en nog wat ongemak...

hoogste waarde 3VD: 86,6 pk
 
Mijn motor kwam niet verder dan 80,4 wel een lekker koppel van 94NM :9 , hij stond wel veuls te rijk :$ dus bij thuiskomst er maar wat kleinere sproeiers in gezet en hij is nu wel beter geloof ik , verder een geslaagde dag :}

De volgende dag ben ik nog gespot in Achterveld hoorde ik ;) duidelijk iemand met smaak :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor kwam niet verder dan 80,4 wel een lekker koppel van 94NM :9 , hij stond wel veuls te rijk :$ dus bij thuiskomst er maar wat kleinere sproeiers in gezet en hij is nu wel beter geloof ik , verder een geslaagde dag :}

De volgende dag ben ik nog gespot in Achterveld hoorde ik ;) duidelijk iemand met smaak :Y

Jou blok is natuurlijk ook nog standaard, de meeste 900's zaten zo rond de 80 - 82 pk.
Wout zijn standaard 900 met 134000 km op de teller 81,2 pk, dus die is nao als nieuw!
 
Was zeker geslaagd zaterdag. Was dan ook meer dan goed georganiseerd! Hier is de uitdraai van mijn TRX met dynojet kitje en open uitlaten. De rechter cilinder staat veel te arm (uitlaat wordt ook heet), voor de rest mooie waarden imho..

11426384f4126d318bc316f4f935288e.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Was zeker geslaagd zaterdag. Was dan ook meer dan goed georganiseerd! Hier is de uitdraai van mijn TRX met dynojet kitje en open uitlaten. De rechter cilinder staat veel te arm (uitlaat wordt ook heet), voor de rest mooie waarden imho..


Oké, dus ik stond met jou te praten :)
Maar een een mooie lijn hoor hij heeft er niet veel last van lijkt het , wel vreemd dat verschil zou er toch wat aan doen ( Lek membraan misschien?)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag nog een TRX in het echt gespot, was tussen 11 uur en half 12 op de boulevard van Harderwijk.
De betreffende TRX had een vreemd ogende topkuip, leek wel wat op die uit de OP van 600XTRX850.

Helaas trouwens zaterdag een vogel geschept. Naast wat resten heeft ie een paar fikse krassen op mijn topkuip achtergelaten :X

Wel bijna 500 km weggereden in een weekendje :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan