Yamaha TRX850 topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, die is van mij :) En heeft mij nu een jaar lang al 17.000 kilometer gediend, zonder mij 1 keer in de steek te laten. Zolang je der maar olie ingooit is er niets aan de hand. Heb een honda deauville die ik aan het aanpassen ben om hem op te volgen. Dat is toch een betere fiets voor snelwegkilometers!
 
Grappig, heb m wel vaker op de Markt zien staan 's avonds bij Cafe FF vandaar.
Kan me voorstellen dat een Deauville wat fijner rijdt op de snelweg :)
Dan zal ik je binnenkort vast wel eens tegenkomen in en om Roermond op de TRX! :D
 
Al meer dan 50 aanmeldingen voor onze Friese Voorjaarsrit!
dus het belooft zaterdag een prachtige motordag te worden!
laatste kans om je aan te melden: hpsvoorjaarsrit@tdm-trx.nl

groet,

Pieter
 
Grappig, heb m wel vaker op de Markt zien staan 's avonds bij Cafe FF vandaar.
Kan me voorstellen dat een Deauville wat fijner rijdt op de snelweg :)
Dan zal ik je binnenkort vast wel eens tegenkomen in en om Roermond op de TRX! :D

De TRX zal nog ff op zich moeten laten wachten. Misschien zie ik je wel in de kroeg! :+
 
Al meer dan 50 aanmeldingen voor onze Friese Voorjaarsrit!
dus het belooft zaterdag een prachtige motordag te worden!
laatste kans om je aan te melden: hpsvoorjaarsrit@tdm-trx.nl

groet,

Pieter
Er zijn ook snelle groepje mannen :+
Het wordt mooi weer :o
200km friesche weggetjes *D
Heerlijke appeltaart :')
BBQ na afloop als je zin hebt *O*~[/quote]
 
Meer HDR materiaal! Reeds mijn bureaubladachtergrond:



Heerlijk zo'n forum waar je jezelf lekker mag verheerlijken :)
 
Iemand toevallig nog uitlaatsteunen/duostepjes liggen?

Die van mij is afgescheurd. Was bijna mijn uitlaat verloren zag ik vanmorgen B|
 
Hey boys,

Ik moet mijn waterpomp-pakking laten vervangen. Mijn buurman (automonteur) vraagt zich af of het niet ook belangrijk is periodiek de waterpomp zelf te vervangen? Die krijgt ook nogal wat werk te verduren..
 
Ja, klopt, de zwarte MonsterTRX rijdt in Maastricht, de volgende is in opbouw, Edwin kan hem vandaag wel bewonderen! Bij deze hebben we er een andere nummerplaat houder bij gemaakt, meer zo'n "zwevende"zoals je op de moderne nakeds veel ziet. Hier een paar foto's.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1508107326083658&set=pcb.1508108206083570&type=1&theater

Dat jullie van zo weinig nog iets moois kunnen maken blijft me verbazen! Heel veel succes er mee!
 
Hey boys,

Ik moet mijn waterpomp-pakking laten vervangen. Mijn buurman (automonteur) vraagt zich af of het niet ook belangrijk is periodiek de waterpomp zelf te vervangen? Die krijgt ook nogal wat werk te verduren..


vervangen is niet nodig.

groet,

Pieter
 
Zo, ff weer bijlezen, want ik ben bijna een maand niet op dit forum geweest.
Ja, sory hoor, maar druk in de uitlaten en accessoires, je merkt dat het er weer wat vertrouwen is (en het mooie weer speelt ook mee natuurlijk)

Daarnaast heb ik een ander huis gekocht, dus druk met verbouwen enz. Er zal deze zomer weinig tijd zijn voor rijden vrees ik. Maar ik heb de laatste twee weken toch wat tijd vrij gemaakt om m'n nieuwe helm cover ff in te rijden :-)
Niet te geloven wat je meemaakt onderweg, echt tientallen reacties onderweg overal waar ik stop. Automobilisten die foto's maken, kinderen in auto's en langs de weg die het helemaal geweldig vinden. Een berg motorrijders die er ook één willen. Heb m'n (inmiddels ex) vriendin (die heeft 'm gemaakt) al gevraagd of ze er een paar meer kan maken (o.a. Kermit, Cookiemonster, Elmo van Sesamstraat)

10155797_482542405178765_1505603393_n.jpg
 
Zo wordt je wel erg populair bij de kinderen! _O- _O- _O- _O-


Zo, ff weer bijlezen, want ik ben bijna een maand niet op dit forum geweest.
Ja, sory hoor, maar druk in de uitlaten en accessoires, je merkt dat het er weer wat vertrouwen is (en het mooie weer speelt ook mee natuurlijk)

Daarnaast heb ik een ander huis gekocht, dus druk met verbouwen enz. Er zal deze zomer weinig tijd zijn voor rijden vrees ik. Maar ik heb de laatste twee weken toch wat tijd vrij gemaakt om m'n nieuwe helm cover ff in te rijden :-)
Niet te geloven wat je meemaakt onderweg, echt tientallen reacties onderweg overal waar ik stop. Automobilisten die foto's maken, kinderen in auto's en langs de weg die het helemaal geweldig vinden. Een berg motorrijders die er ook één willen. Heb m'n (inmiddels ex) vriendin (die heeft 'm gemaakt) al gevraagd of ze er een paar meer kan maken (o.a. Kermit, Cookiemonster, Elmo van Sesamstraat)

[afbeelding]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan