Yamaha TRX850 topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren op circuit Zolder een zwarte TRX gespot die rondjes aan het rijden was :)
Iemand van hier?
Dat kan ik best zijn geweest, er was nog een andere zwarte TRX met zwart frame en gouden wielen. Ook even praatje gemaakt met eigenaar. Altijd leuk om andere TRXjes te mogen aanschouwen.
 
Het was echt erg gaaf! Ik reed mee met circuit cursus niveau 1, dus niet vrij rijden, dit heb ik met mijn CB500 ook al eens gedaan. Maar omdat dit toch een nieuwe motor is en de vorige keer al een jaar geleden heb ik maar voor veilig gekozen.
De motor heeft geen enkele problemen gehad en hij trok lekker door uit de bochten.
Pilot Road's hebben het ook erg goed gedaan. ( dat zegt ook iets over het tempo ;) )
Volgende keer toch een niveautje hoger want ik merkte dat het tempo/niveau tussen mij en andere cursisten best verschilde.
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die een mooie verse TRX zoekt:

ik heb een rood/zwarte van 2000 staan met slechts 24.350 km op de klok!
echt een supermooie TRX!

groet,

Pieter

PS ook nog BSM Vampire Dempers en unieke BOS dempers beide sets in nieuwstaat!
 
ik wil jullie mijn trx ook eens laten zien. benieuwd wat jullie er van vinden.

full
 
Zier er netjes uit! Die vorm van die voorkuip vind ik super gaaf. Persoonlijk zou ik de voorkuip wel een stuk lager monteren en die zwarte lijn erin verwerken.
 
Beste mensen.
Mijn TRX moet verbouwd worden i.v.m. handicap.
De voorkuip gaat eraf. Er komt een superbike stuur op. De spiegels moeten aan het stuur worden gemonteerd en ik wil een grote koplamp plaatsen, met de knipperlichten aan de zijkant van deze koplamp. Er zullen dan ook wel andere tellers op moeten. Heeft iemand ervaring met een dergelijke verbouwing en zo ja, waar kan ik deze onderdelen vandaan halen?

Groeten!
 
Onderdelen moet je zoeken wst je leuk vindt, alles is pas te maken. Een lsl superbike kit zit al bijna alles in om superbikestuur erop te zetten. Paar koplamporen 41mm, kleine knippers, koplamp en tellers kun je hij bv. Optitune kopen, of ebay, daar is het ook allemaal te koop :)
Als je beetje handig bent stelt dat niet veel voo :+

Maar welke kleur heeft je trx? Wil die topkuip wel overnemen van je :P
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die een mooie verse TRX zoekt:

ik heb een rood/zwarte van 2000 staan met slechts 24.350 km op de klok!
echt een supermooie TRX!
!
Ploatie? 8-)
ik wil jullie mijn trx ook eens laten zien. benieuwd wat jullie er van vinden.

[afbeelding]
Leuk hoor! Wat voor merk kuip is dit ook alweer?
In Frankrijk wordt het geloof ik vaak gebruikt.

Beste mensen.
Mijn TRX moet verbouwd worden i.v.m. handicap.
8<
. Heeft iemand ervaring met een dergelijke verbouwing en zo ja, waar kan ik deze onderdelen vandaan halen?
!

Wat Metalhead eigenlijk ook al zegt: er is allerlei universeel spul beschikbaar wat past of makkelijk pas te maken is. Zo ook met tellers, je kunt kiezen voor een eenvoudig fietstellertje of een peperdure (maar mooie) design tellerunit of iets er tussen in. Alles kan!
Weet trouwens dat er in een originele koppelinghendelhouder schroefdraad voor een spiegel verstopt zit (als ik me niet vergis).
 
Ik heb ook nog wel wat spullen liggen, ook een omgebouwde TRX bijna in de aanbieding!
met superbike stuur, en Ducati Monster achterframe, dus MonsterTRX nr 2!

ik zal weer eens wat foto's plaatsen!
 
Bedankt allemaal voor de informatie! Ik ga eens wat webwinkels af zoeken naar spullen.


Onderdelen moet je zoeken wst je leuk vindt, alles is pas te maken. Een lsl superbike kit zit al bijna alles in om superbikestuur erop te zetten. Paar koplamporen 41mm, kleine knippers, koplamp en tellers kun je hij bv. Optitune kopen, of ebay, daar is het ook allemaal te koop :)
Als je beetje handig bent stelt dat niet veel voo :+

Maar welke kleur heeft je trx? Wil die topkuip wel overnemen van je :P

Mijn TRX is zwart en die kuip heeft een slecht gerepareerde barst...
 
Bedankt voor jullie input! Zier er allemaal leuk uit. Ben nu in de desbetreffende webwinkels aan het kijken.
 
en nog eentje:

de laatste delen aansluiten, remmen en zo.
de electronica heeft alweer een plekje gevonden!

full
 
Hallo TRX-ers.

Ja, ik rijd ook nog steeds, al horen jullie niet zo veel meer van mij, ik ben/lees er nog wel... ;)



Zolderopruiming:

Een flinke stapel oude motorbladen met artikelen over de TRX van Motor73, Kickstart, Motor-emotions, Weekblad Motor, 2_wheel Magazine, Motorrad enz enz. + originele folders Yamaha.

Voor de liefhebber gratis af te halen in Groningen, doe maar even een berichtje.
 
Al die foto's van die naked TRXjes maken me weer aan het twijfelen of ik de mijne ook niet wil uitkleden. Mits mooi gedaan is dat een look die zo van de fabriek af had kunnen komen.
 
Die TRX is mooi verbouwd zeg! Hardcore hobbyisten hier :))

Weet iemand van jullie de afmetingen van de voorrem mastercylinder. Deze moet ik namelijk vervangen d.m.v. een identieke hydraulische koppeling zodat ik hier mijn rem van kan maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan