Yamaha TT600R TOPIC voor alle TTR fans

Ik heb er alleen een foto van.

full


Vind dit wel een erg mooi exemplaar. :9~
 
ja hij is super mooi, ben nog op zoek naar zulke velgen, maar dat doet pijn in mijn geldzakje haha. rijd je zelf ook een TTR?? :}
 
Info, ehm, wat voor info? Over waar je aan gebruikte onderdelen kan komen ofzo?
http://ttr.r1.dyndns.org/ (TT600R Parts Sale) *O*
En 'k heb nog een TTR hoekje op m'n http://steven.r1.dyndns.org/2090/ (homepage).
 
super lekker sm'etje en moi ook.
Met wat gesleutel ok nog eens snel, ik had 54aw pk en hou dan het voorwiel maar eens aan de grond in z'n 1/2/3 })
Voor en achter compleet verstelbare schokdemping, echt super ding vond ik.

Wel in het begin erg pijnlijk pootje gehad ivm ontbreken elec starter bij dit type.



 
Bedankt voor de info jongens,toppie!!

Als jullie nog iets meer weten,pleur het maar op deze topic. dank u voor de moeite!!!! :}
 
Zou alleen nog graag willen weten waar jullie die zadeldekjes hebben gehaald?
Ik ken de site van blackbird racing, maar die is italiaans,daar kan ik niks van bakken. '(
 
super lekker sm'etje en moi ook.
Met wat gesleutel ok nog eens snel, ik had 54aw pk en hou dan het voorwiel maar eens aan de grond in z'n 1/2/3 })
Voor en achter compleet verstelbare schokdemping, echt super ding vond ik.

Wel in het begin erg pijnlijk pootje gehad ivm ontbreken elec starter bij dit type.

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Heb zelf een TT gehad en die 54 awpk heb je niet zo maar even met wat gesleutel uit je blok geperst.Dan moet er megaveel aan gebeuren en kost klauwen met euro's en dan rij je nog een ouderwets blokkie.
En wat vering betreft,die voorvering kan echt niet meer tegenwoordig...
Maar toch lol gehad op de TT maar op de Berg nog veeeel meer!
Op www.tt600r.de staat veel info.
 
idd heeft veel geld gekost, maar wat een fun.
Heb de tt600r niet lang gehad, verkocht en al m'n kosten terug verdient incl excel wielen en tuning kosten en eigen aanschaf prijs.
Tja dan ben je gek als je hem niet van de hand doet.
 
He bluto, ik heb je ttr gezien op dit forum, strakke fiets, maar waar heb jij dat zadel vandaan?? blackbird denk ik maar dat is alleen in t italiaans!!
\
 
He hallo,

Zag dat er TTR topic was, denk zal ook effe posten.
Binnenkort ben ik waarschijnlijk op deze machine te zien, mochten de onderhandelingen doorgaan.

106_0615.jpg


Binnenkort meer *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan