Yamaha TTR-250R mét bigbore kit!!

Lijkt me totale onzin, buiten t feit er geen 400 blok bestaat van dit type, en dus je krukaslagers, drijfstang ed allemaal op die 250cc gemaakt zijn, komt je cilinderkop + kleppen enzo niet uit
 
het is geen totale onzin :? wat is dat nou weer voor gezeur :?
een blok word altijd over bemeten, als ie dat vermogen NET kan houden, gaat hij een keer stuk. dr zitten natuurlijk risicoos aan, maar die moet je nemen.

tis allemaal afhankelijk van hoeveel vlees je over hebt, misschien kan mr. wesico wat leveren. even googlen dus.

Gr. Steven
 
het is geen totale onzin :? wat is dat nou weer voor gezeur :?
een blok word altijd over bemeten, als ie dat vermogen NET kan houden, gaat hij een keer stuk. dr zitten natuurlijk risicoos aan, maar die moet je nemen.
tis allemaal afhankelijk van hoeveel vlees je over hebt, misschien kan mr. wesico wat leveren. even googlen dus.

boring 73 x slag 59.6
grootste wiseco overmaat is 75
wilde je dan er een wr/yz400 zuiger in proppen die 92x60.1 doet, zonder nieuwe bus nodig te hebben, zonder dat de kleppenstand anders is (WR/YZ=5 kleppen versus 4kleppen), en je nokkenaskettingtunnel te dunwandig wordt? Ok dan ga je zuiger shoppen voor een ander merk, blijf je met je cilinderbus zitten.
http://www.ttr250.com/#Can I get a big-bore kit for the TTR? (reuze handig dat google) 325cc max dus, en wrom dan niet gewoon een TT350 kopen (en daar dan een bigbore in van 395cc)
 
Terug
Bovenaan Onderaan