Yamaha venture royale

Jazzy

MF veteraan
7 dec 2004
1.163
0
Breda
Bij deze staat de motor van me pa te koop. Nadat ik m'n A'tje haalde wilde hij ook weer gaan rijden, maar is er achter gekomen dat deze motor toch niet echt iets voor hem is. Bouwjaar is 1989 en is verder in goede staat. Voor zover bekend altijd bij een erkende dealer onderhouden. sowieso in de periode dat m'n pa em heeft. Staat bij ons in een afgesloten schuur aan de druppellader. Hoeft in principe niks meer aan te gebeuren, dus zo wegrijden.
Km-stand om en nabij 50.000 (weet niet precies meer). Vorige maand een grote beurt gehad en sindsdien nog maar 1 keer op gereden. Liggen nu conti-tour banden op in goede staat. Kan je zeker nog lang plezier van hebben.

en een foto'tje


Vraagprijs is 2500e(kan over onderhandeld worden)

greetz, Jazzy

edit: even wat extra info + grote beurt
 
Laatst bewerkt:
Even een schopje voor deze waanzinnige bak! :W
Moet toch een buitenkans zijn voor iemand die van dit slagschip houdt.
 
mooie caravan :+

geintje Jazzy :) ......ff tipje :

zet even wat meer informatie neer zoals de kilometerstand, gebruikerssporen en wat voor bandjes er onder liggen. Hoelang heeft je vader erop gereden eigenlijk? Wat voor motor gaat er voor in de plaats komen?

sucses :)
 
Verdere specificaties komen zo snel mogelijk.
Hoogstwaarschijnlijk komt er een virago 1100 voor in de plaats.

greetz
 
dit lijkt me toch wel ene heerlijke fiets om met zn 2en mee te toeren door bergachtige gebieden of niet?als je maar niet te langzaam een bochtje bergopwaarts neemt
schop
 
Nou dan schop ik hem maar ff naar boven......

Ik wil er wel een Transalp van 1989 met 30.000 km op inruilen,
fiets is in prima staat. :] :] :]
 
Nog even wat info:

goede banden
goede tandwielen en ketting
speciale laser uitlaat

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/355464/e2212ed08b220dd62bf7d569cf743d37 (trans2.jpg)​
 
nog een foto

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/355465/0d552e5b935f2bb0c01bf83311106879 (trans.jpg)​
 
Nou dan schop ik hem maar ff naar boven......

Ik wil er wel een Transalp van 1989 met 30.000 km op inruilen,
fiets is in prima staat. :] :] :]

Mooie fiets hoor. Helaas heb ik het zelf in dit geval niet voor het zeggen en m'n pa heeft geen intresse. Die zoekt toch meer iets richting een pan.

greetz
 
Verd......
waarom nu verkopen en niet in juli??
tegen die tijd heb ik de centen bij elkaar B| B|

verdomt mooie fiets hoor :9~ :9~
 
Verd......
waarom nu verkopen en niet in juli??
tegen die tijd heb ik de centen bij elkaar B| B|

verdomt mooie fiets hoor :9~ :9~

zolang die niet verkocht wordt, blijft m'n pa er mee rijden, dus misschien is ie er tegen die tijd nog :Y ;)

greetz
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan