Yamaha Venture royale

Jazzy

MF veteraan
7 dec 2004
1.163
0
Breda
Hierbij dus wederom te koop: de Venture van m'n pa. oftewel de XVZ 1200

Heeft altijd z'n beurten enzo gehad (sinds de laatste beurt nog geen 1000km gereden), banden nog goed. prima ding, maarja, tis niet nieuw meer, dus gebruikssporen ontkom je niet aan. km-stand is nu 51725 en zal in de winter ook niet veel veranderen.

Wat zit erop? Alles behalve een koelkast :9
Een greep uit de collectie:
-radio/cassette
-cruiseconrol
-op dashbord instelbare vering
-veel bagage ruimte 8-)
-extra rugsteuntje voor de wat oudere jeugd

Staat bij ons in de schuur (dus binnen) aan de opimate dus ook accu is in goed staat.

Foto:

full


bij intresse kan je hier reageren, mij mailen naar jasperwest1@hotmail.com of bellen op 06-42999864

Owja, de vraagprijs is 2500 euro

Greetz!
 
Hoi Oma!

Advertentie is misschien al wat oud, maar toch. Er is verder niks veranderd. Dit jaar hooguit 200km mee gereden. Prijs is maar vraagprijs he...Ding staat me in de weg, want me klr moet erbij in de schuur.
 
Hoi Oma!

Advertentie is misschien al wat oud, maar toch. Er is verder niks veranderd. Dit jaar hooguit 200km mee gereden. Prijs is maar vraagprijs he...Ding staat me in de weg, want me klr moet erbij in de schuur.
hee Jazzy....is dat niks voor jou dan voor de lange afstanden :+

Bouwjaar ffe erbij zetten Jazzy misschien.

Als alle knoppen e.d ook nog goed werken en er geen storingen in zitten is een potentiele koper misschien eerder geinteresseerd dus dames en heren ...

Ervanuitgaande dat alles nog werkt...muziekje erbij en voor weinigggg met je vrouw of vriend op vakantie komende zomerrrr voor de prijs van .....bieden mag en misschien bent u dan wel de gelukkige eigenaar van deze fraaie toerbuffel want het is natuurlijk wel een Yamaha.

en nee...ik krijg geen verkoopprovisie alleen een bak koffie tijdens onze eerstvolgende xtx rit _O-

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
hee Jazzy....is dat niks voor jou dan voor de lange afstanden :+

Bouwjaar ffe erbij zetten Jazzy misschien.

Als alle knoppen e.d ook nog goed werken en er geen storingen in zitten is een potentiele koper misschien eerder geinteresseerd dus dames en heren ...

Ervanuitgaande dat alles nog werkt...muziekje erbij en voor weinigggg met je vrouw of vriend op vakantie komende zomerrrr voor de prijs van .....bieden mag en misschien bent u dan wel de gelukkige eigenaar van deze fraaie toerbuffel want het is natuurlijk wel een Yamaha.

en nee...ik krijg geen verkoopprovisie alleen een bak koffie tijdens onze eerstvolgende xtx rit _O-

gr Driver

Hey Driver!

Koekje erbij? :P

Voor zover ik weet functioneert alles naar behoren, Muziekje aan, cruisecontrol op maximaal en gaan met dat ding!

Kom op mensen! Maak me los!

:W
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan