Yamaha Virago 250

mvh32

Rookie
4 sep 2005
3
0
Belgie
Is er iemand met deze moto die er wat over kan zeggen aub?
Ook zou ik wel eens wille weten hoe je je moto meer lawaai laat maken, iemand heeft mij gezegd dat ik gaten in mijn uitlaat moet boren maar klopt dat wel?
Een rek voor zakken op te hangen moet dat van Yamaha zijn en kan er dan ook een sissybar op?
Thnx,
Merlijn :]
04xv250lge.jpg
:] :] :]
 
hoi merlijn,

het is een mooie moter *D




maar ff serieus, ikzelf rijd al jaren op xv's (535, 700, 1100) en heb nooit echt noemenswaardige problemen gehad, als je ze netjes onderhoud (of laat doen) gaan ze lang mee.
om je bike te vervraaien, kan je via verschillende dealers en (internet)postorder bedrijven hele leuke dingen aanschaffen. (sissy bar uitlaten schermpjes enz.)
Het verdient hierbij de tip om eerst goed rond te kijken en prijzen tevergelijken, want er zijn nogal wat verschillen in uitvoering prijs en kwaliteit.
Je moet beslist ook op marktplaats en e-bay kijken daar wordt regelmatig van alles aangeboden, zeer de moeite waard zeker prijs technisch.
wat bereft het boren in je uitlaat , zoek daar (op het forum) eerst wat info over, maar het is wel te doen.
suc6 met je bike :Y

ps. net gekocht of wil je dat gaan doen?
 
Allereerst bedankt voor de info, en ik ben van zin om deze motor te kope binne een jaar; Ik ben nu 16 en 9 maanden en hier in belgie mag je vanaf 17 en 9 maanden met een moto rijden.
En ik informeer mij liever goed op tijd want ik was eerst aan het kijken naar suzuki marauder 250 maar die virago ziet er wel beter uit en mooier ook.
Thnx again,
Merlijn :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan