yamaha virago 535

bientje

MF'er
11 aug 2004
174
3
waalwijk
ik heb zelf een yamaha virago 535 uit 1992. ik heb er helaas nog geen foto van, die zal binnenkort nog komen. ik vind het heerlijk om op mijn virago te rijden, al heb ik net mijn motorrijbewijs. :]
 
de 535 is ook een fijne motor om lekker mee te toeren. Je moet geen scheur-instelling hebben om op deze motor te rijden, maar daar is ie ook niet voor bedoeld. met een klein ruitje erop is het zelfs op de snelweg goed te doen. Vaak wordt de 535 als damesfiets te boek gezet, maar niet te groot uitgevallen heren kunnen ook bijzonder veel plezier beleven aan deze motor. stuurt uitermate fijn en komt ook nog redelijk goed van zijn plaats.

nog veel rijplezier :]
 
Genieten want het wordt nooit meer zo kicken als die eerste km's op je eerste fiets.
 
Ooit ben ik op een 535 op vakantie geweest naar Luxemburg. En dat ging prima, het was de motor van m'n pa, maar toen ik m'n rijbewijs haalde, mog ik'em gewoon mee.

Het was de eerste motor waar ik op gereden heb, later heb ik zelf een Virago 750 gekocht uit 1986 en die heb ik nog steeds, en beleef hier veel plezier van.
 
de 535 is ook een fijne motor om lekker mee te toeren. Je moet geen scheur-instelling hebben om op deze motor te rijden, maar daar is ie ook niet voor bedoeld. met een klein ruitje erop is het zelfs op de snelweg goed te doen. Vaak wordt de 535 als damesfiets te boek gezet, maar niet te groot uitgevallen heren kunnen ook bijzonder veel plezier beleven aan deze motor. stuurt uitermate fijn en komt ook nog redelijk goed van zijn plaats.

nog veel rijplezier :]

Inderdaad een fijne motor. Ik ben een man, 1.72 en 65 kg. Niet al te groot uitgevallen dus. Eerder had ik een XR500 Off the road: te hoog! Daarna een Honda CB700, fijne motor overigens, maar: te zwaar (250 kg)! Nu dus een XV535: perfecte maat en gewicht. In de toekomst wil ik wel iets meer vermogen, dan wordt de motor ook zwaarder, maar dat moet niet zo'n probleem zijn gezien de lage zit en laag zwaartepunt van de chopper.
 
Gister heb ik nog op een gsx gereden van een vriend van mij, als je aan mij vraagt rijd die lekker. Dat wel, maar geef mij maar mijn virago. Lekker relax op de motor, voor mij hoeft dat racen niet zo.
 
leuk ding he!!

full
uit '94
mijn 3e motor, wel de leukste :]

veel plezier ermee
@nne
 
Wat ik eigenlijk nooit goed heb begrepen, is het feit dat de XV535 een luchtgekoeld blok heeft. Die achterste cylinder, krijgt die dan wel genoeg koeling?
 
Terug
Bovenaan Onderaan