yamaha virago slaat af kort na start

wimensjaan

Rookie
15 apr 2011
10
0
57
helmond
mijn fiets loopt niet meer van alles geprobeert hij start wel loopt een min of wat en slaat dan weer af met een plof ik heb er nieuwe bougies in gezet tank en carb zuiver gemaakt met nul resultaat wie weet wat het zou kunnen zijn

Broos

MF veteraan
2 jan 2009
4.214
29
Effe in het Viragotopic vragen.
Yamaha XV Virago topic [deel II]

alles geprobeerd

Wat heb je allemaal geprobeerd, kunnen we dat alvast uitsluiten?

Ik denk aan lekke inlaatrubbers.
Heb je ook je carburateurs al eens
afgetapt?

SVN

MF veteraan
25 sep 2005
2.358
0
48
Flevoland
www.svn-systems.nl
mijn fiets loopt niet meer van alles geprobeert hij start wel loopt een min of wat en slaat dan weer af met een plof ik heb er nieuwe bougies in gezet tank en carb zuiver gemaakt met nul resultaat wie weet wat het zou kunnen zijn
en na het dood vallen, een paar minuten wachten en je kunt weer starten ?

Tank vacüum, of je pickup spoelen defect, evt bobines, maar de carbs blijven K dingen van die fietsen, echt brandschoon maken, membramen controleren en weer testen.

Martell

Moderator
Crew
Donateur
2 jul 2006
82.614
1.676
45
Turnhout
Bezoek site

Iets specifieker aub.

Start de motor meteen, of na lang starten.
Hoe loopt de motor.
Hoe lang loopt de motor.
Loopt de motor ook met een externe brandstoftoevoer (ipv de benzinetank)?
Na het afslaan, zit er dan benzine in de vlotterbakjes?

willem1940

MF veteraan
7 apr 2003
11.392
4
Sittard
Als de vlotternaaldjes er niet uit geweest zijn dan vraag ik me af wat je onder "zuiver maken van de carbs" verstaat.

BandY

RIPvH
17 apr 2008
36.856
8.093
www.norm-alert.nl
Vlak voordat hij afslaat, gaan de toeren dan even omhoog, zoja: benzine tekort.