Yamaha Virago XV1100 Geen mooi geluid

huttenkloas

Rookie
18 mrt 2008
5
0
Goedendag,

mijn vader heeft een Yamaha XV1100 en daar zit nou niet bepaald zo'n harley of ander mooi geluidje in. (totaal orgineel)
Nou zoek ik dus voor hem een uitlaat (demper) waardoor je een stoerder geluid krijgt..

nou heb ik al gegoogled enz en dan lees je wel is iets over de laser outlaw.
maar heeft niet iemand toevallig een laser outlaw (of andere uitlaat voor de virago) op zijn motor of daar een filmpje of geluidsfragment van?
want het zou jammer zijn als je zo'n laser aanschaft voor een paar honderd euro en dat het geluid dan maar heel licht verbeterd is.

of als je andere suggesties hebt voor een beter geluid of andere uitlaten die je goed zijn bevallen dan hoor ik het graag.
 
Verbouw de orginele demper (reflectie) en maak er een/twee absorbiedempers van.;

Haal kop van dempers af (heel als het kan) + haal schotjes eruit +
RVS plaat geperforeerd, buig deze rond 43 en maak ze vast op kop (hardsoldeer/las/schroef of pop) + dempervulling (crossmotoren) hier rond wikkelen evt mbv ijzerdraad en klaar is je sportieve demper(-s) met donkerbruin geluid.

let wel: even laten controleren/afstellen van mengselverhouding aub ander loop je kans dat motor te arm staat en uiteindelijk je kleppen verbranden.

Gewoon doen en have fun. ;)
 
zag op marktplaats nog en leuk alternatiefi:

TURN OUT VERVANG UITLAAT DEMPERS.NEW. NU 49,= euro per stuk.

WIJ ZIJN OOK IEDERE ZONDAG OPEN VAN 11.00 TOT 16.00 UUR.
Fornheselaan 162, 3734 GE Den Dolder, Industrieterrein Fornhese, tweede straat rechts.
 
Verbouw de orginele demper (reflectie) en maak er een/twee absorbiedempers van.;

Haal kop van dempers af (heel als het kan) + haal schotjes eruit +
RVS plaat geperforeerd, buig deze rond 43 en maak ze vast op kop (hardsoldeer/las/schroef of pop) + dempervulling (crossmotoren) hier rond wikkelen evt mbv ijzerdraad en klaar is je sportieve demper(-s) met donkerbruin geluid.

let wel: even laten controleren/afstellen van mengselverhouding aub ander loop je kans dat motor te arm staat en uiteindelijk je kleppen verbranden.

Gewoon doen en have fun. ;)

De orginele uitlaat en demper van de virago zijn nogal prijzig dus lijkt me jammer om die te verbouwen.. maar bedankt voor de tip..
 
is er nog iemand met ervaring met de laser outlaw uitlaten? of is dit af te raden aangezien die 450€ kost en dan de prijs kwaliteit met de universele uitlaten wat veel goedkoper is dan een beter alternatief is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan