Yamaha virago xv535

Dared

Rookie
29 mei 2002
1
0
Zaanstad
Mijn vraag is of er iemand is die zijn virago wat vetter heeft gemaakt.
Laten we zeggen gebobed.
Dikke tank / voorvork etc.

Wie heeft tips? :9
 
ja heb ik ook gezien bij woesthof.
leuk als je een virago hebt.
maar die heb ik niet.
heb een gs550 L chopper. :]
past dus niet. })
 
Dat setje van Woesthof vind ik persoonlijk niet echt super. Ik heb chrome handvatten op het stuur van m'n 535 gemaakt. Het grote achterlicht heb ik laten vervangen door een cat-eye, de knipperlichten zijn ook vervangen door kleinere. Ook heb ik een klein, blauw nummerplaatje er op gezet, ipv een grote gele. Eeven denken, dat was het wel zo'n beetje denken. Voor voorlopig iig ;)
 
Wat voor blauw nummerplaatje is dat dan? Mag dat? Of is dat weer een domme vraag? Piccie?
 
Is donkerblauw, alsof m'n motor een old timer is. Is 'ie niet, maar dat weet ik natuurlijk niet! Piccie heb ik helaas nog niet, zal ik van de week even maken en posten. Kan je wel zeggen dat het een stuk beter is dan zo'n groot geel ding. Enne, het is idd niet helemaal legaal ;)
 
Is donkerblauw, alsof m'n motor een old timer is. Is 'ie niet, maar dat weet ik natuurlijk niet! Piccie heb ik helaas nog niet, zal ik van de week even maken en posten. Kan je wel zeggen dat het een stuk beter is dan zo'n groot geel ding. Enne, het is idd niet helemaal legaal ;)

Ben benieuwd hoe snel ze je daarmee van de weg halen...
 
Zit er ook al op te wachten, maar ik rij er nu een maandje mee, en tot nu toch nog nix... Ik denk dat er op zich niet zo snel iets van zal worden gezegd, maar op het moment dat ik ik aangehouden word voor iets anders (ja, zelfs op een 535 kun je te hard rijden), zullen ze vast gaan mierenneuken.
 
Blauwe kentekenplaat
<http://www.rdw.nl/images/kenteken_blauw.jpg>
De blauwe kentekenplaat is bestemd voor historische voertuigen met een datum eerste toelating in Nederland v??r 1 januari 1978. Deze plaat blijft in de huidige vorm bestaan en hoeft dus niet te worden omgewisseld.

Bj van mijn brommer=1987, maar pas in 1993 in Nederland komen bivakkeren. Ok, ben de lul... :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan