YAMAHA X-MAX vervangingsonderdelen

Buelltje

MF'er
24 mrt 2008
30
0
Ik ben op zoek naar een vervangingsuitlaat voor mijn X-MAX 250 en misschien ook ander schokbrekers achter. Ik kan dit maar moeilijk vinden. Zijn hier al ervaringen mee? :]
 
Laatst bewerkt:
Bij Easy Parts kun je onder "originele onderdelen" een overzicht vinden van vervangingsdelen voor je X-Max. De achterschokbrekers kosten zo'n EUR 80,- per stuk, maar voor een originele uitlaat betaal je de hoofdprijs.
René (Bioman) heeft zijn X-Max bij aflevering uit laten rusten met een r.v.s. Leovince uitlaat.
Bij Easy Parts heb ik deze niet voor de X-Max kunnen ontdekken maar wellicht dat de uitlaat voor de Majesty 250 4T of de MBK Skyliner 250 4T (beide EUR 358,80) op je X-Max passen; dit zou je bij hun kunnen informeren.
Hoewel mijn X-Max nog niet aan vervangingsonderdelen toe is (hoop ik) ben ik toch wel benieuwd naar je ervaringen.
Succes

Groet
John
 
Inderdaad, ik heb er bij aflevering gelijk een leovinci 4 Road uitlaat laten onder zetten. Ik heb net even op de doos gekeken (zit nu mijn orginele uitlaat in) en hij is ook voor versity 300,X-city en de MKB 300.

Hij bevalt erg goed en ik heb de silenser er nog in zitten. Hij maakt nu een erg sportief geluid!!
Succes met je zoeltocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan