Yamaha XJ 600 (Diversion) voor handelsprijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Holescheese

MF'er
12 jul 2008
95
0
Oosterhout (nb)
Na jaren van trouwe dienst mag onze Div definitief de deur uit.
Het is een nette motor met tekenen van gebruik. Op het Givi-rek achterop en de 34500 km na is hij nog zoals hij in '92 voor het eerst op de weg verscheen. Ieder jaar heeft hij trouw zijn beurtjes gehad.

In verband met de beoogde aanschaf van een nieuwe mag hij weg voor een handelsprijs van € 1500,00. Van de lokale motorschop is een inruil gegarandeerd van € 1250,00 dus kom niet met onzin.
full


Voor meer foto's mail: r (punt) stremme (at) gmail (punt) com
of bel: Nul zes vier een nul drie zeven zeven zeven vier
 
Laatst bewerkt:
Handelsprijs?

Jij bent zeker de leukste thuis.

Handelprijs ligt op de helft.

Lekker inruilen voor die 1250....:)
 
Ik neem aan dat hij bedoelt dat de dealer hem voor 1500 te koop zou zetten, wat per definitie betekent dat het niet direct de beste deal is :+


Evengoed succes met de verkoop gewenst :W
 
Ik ben het toch eens met de posters boven mij. Dit is geen handelsprijs maar een prijs die je nooit gaat krijgen voor deze fiets van 17 jaar oud. Zelfs de dealer zal m voor dat bedrag niet verkocht krijgen vrees ik.

Die 1250 euro die je dealer nu geeft, is het bedrag dat ie geeft voor je motor en het bedrag dat je zonder inruil aan kortig had kunnen krijgen.
 
Die motor verkoop je echt nooit voor die prijs. Zou em lekker inruilen als ik jou was :Y

Bijvoorbeeld: Hier staat er een voor 1.250 en die is nog eens nieuwer en (Net iets) minder km ook.

Die 1.250 die de dealer ervoor wil geven is een prima prijs, meteen doen.
 
Die 1.250 die de dealer ervoor wil geven is een prima prijs, meteen doen.

Vond de deal ook al niet slecht, maar ik had zoiets van zonder inruil had ik er ook wel wat afgekregen, dan heeft iemand hier nog een leuke fiets voor hetzelfde geld.

Nee, ik ben niet de leukste thuis, da's nu nog de Diversion, voor weinig ;)
 
Probeer die fiets maar eens te verkopen aan die dealer die je €1250.- gegarandeerd wil geven (bij inruil) zónder dat je iets nieuws/anders terugkoopt bij hem ;)

En post dát bedrag dan ook even hier .... wél zo eerlijk :+

Je hebt uiteraard wél gelijk dat je probeert méér voor je eigen spullen terug te krijgen dan dat er nú geboden is .... niet geschoten is altijd mis, hè, maar dan moet je het niet met deze argumenten doen.
 
Laatst bewerkt:
en daar zijn de hollanders weer..mensen, laat deze nman lekker zijn motor willen verkopen voor dat bedrag, loop het topic niet te verzieken met boodschappen van 'dat krijg je er nooit voor' etc. als je geen interesse hebt...

Kom op zeg .. B|
 
en daar zijn de hollanders weer..mensen, laat deze nman lekker zijn motor willen verkopen voor dat bedrag, loop het topic niet te verzieken met boodschappen van 'dat krijg je er nooit voor' etc. als je geen interesse hebt...

Kom op zeg .. B|


Psst.... 't is hier geen marktplaats waar mensen méér bieden dan de waarde, hè :+

Meer vragen.... wil niet zeggen dat je meer gaat krijgen.
 
en daar zijn de hollanders weer..mensen, laat deze nman lekker zijn motor willen verkopen voor dat bedrag, loop het topic niet te verzieken met boodschappen van 'dat krijg je er nooit voor' etc. als je geen interesse hebt...

Kom op zeg .. B|

Maar we mogen hem er toch wel op wijzen dat hij hem beter aan de dealer kan verkopen voor dat geld, het is niet alleen maar negatief bedoeld.....
 
Kom op zeg .. B|

Wie begon er nou met de grap, de TS toch? _O- 'Handelsprijs' moet ie uit de topictitel laten verwijderen. Als je dit soort stellingen wilt beweren, en je hebt het niet bij het juiste eind, dan kan je bovenstaande reacties verwachten.

Maar de vraagprijs is verder best redelijk gezien kmstand, huidige staat (op de foto). Maar kom dan niet met 'handelsprijs' aan. Je kan nog wel wat jaartjes plezier hebben met zo'n motor voor dat geld.
 
heb mijn yamaha xj600 diversion 1997 (naked) uitvoering voor 550 euro gekocht in prima staat op een paar kleine beschadegingen op de tank na (met 26.xxx km)

dat was in mijn ogen een zeer scherpe prijs

die van u ziet er iets netter uit kwa tank (en u heeft een kuip model)
ik zou zeggen tussen de 750 en 1000 euro MAX (als ie perfect rijd en stuurt en geen rammel en zo maakt en de uitlaten heel en niet rot zijn ketting goed en banden ook en zo


ze sturen prima daar zecht ik niks van maar toevallig stond in de moto73 dat het model xj600 diversion uit 1991 nieuw +- 4500 koste nu heel wat jaartje verder zal ie echt geen 1250 a 1500 opleveren bij particuliere verkoop

suc6 er mee en ik zou voor dat bedrag mooi na de dealer gegaan zijn als het nog mogelijk is
 
Laatst bewerkt:
als je het woord handelsprijs gebruikt..

dan moet je weten waarover je het hebt..

zo niet..dan dat woord niet noemen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan