yamaha XJ 750 seca gekocht (project-fiets)

welke kleur voor een XJ750 seca

  • rood

    Stemmen: 1 8,3%
  • oranje

    Stemmen: 1 8,3%
  • geel

    Stemmen: 0 0,0%
  • groen :P

    Stemmen: 0 0,0%
  • paars

    Stemmen: 1 8,3%
  • blauw

    Stemmen: 6 50,0%
  • zwart

    Stemmen: 3 25,0%
  • Anders nl: (toelichten)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
dat lukt mij nou nooit he, iban en bic code's heb ik die ook?

kan iemand uitleggen hoe dit in elkaar zit

ik wil namelijk ook gewoon via de bank betalen.

heb al wat leuke dingen gezien op Louis.de *d

De codes kan je aanvragen bij je bank. Moet je betalen naar bij voorbeeld DLD, moet je de verkopende partij vragen naar die codes. Gewoon ff naar de website van je bank gaan daar zal het wel vermeld staan. postbank in ieder geval wel.
 
ik zit bij de SNS ik zal kijken.

weet jij mischien ook waar ik zelfuitknipbaar folie (zilver) kan kopen hoe heet dat in t duits :+ ookalweer

selbst uausknipbahr folien? edit: ik heb gehoord dat ik bij de halfords kan kijken. ff kijken (het gaat om een striping)
 
Laatst bewerkt:
ik zit bij de SNS ik zal kijken.

weet jij mischien ook waar ik zelfuitknipbaar folie (zilver) kan kopen hoe heet dat in t duits :+ ookalweer

selbst uausknipbahr folien? edit: ik heb gehoord dat ik bij de halfords kan kijken. ff kijken (het gaat om een striping)

ik ben bij een automateriaalzaak geweest en ik heb mijn zilveren striping!!! :P

jullie zijn de striping bij het eindresultaat
 
ik zit bij de SNS ik zal kijken.

weet jij mischien ook waar ik zelfuitknipbaar folie (zilver) kan kopen hoe heet dat in t duits :+ ookalweer

selbst uausknipbahr folien? edit: ik heb gehoord dat ik bij de halfords kan kijken. ff kijken (het gaat om een striping)

Folie dat zichzelf uitknipt???
Nooooooit van gehoord! :}
 
Als je 'em wilt verfen/spuiten/bekliederen ga dan aubsoluut je gang, de motor zal er niet minder waard door worden, als je een mooie streetfighter bouwt stijgt de waarde alleen maar, een originele XJ750 is niet echt gewild.

Qua koplampen, de lampen maken niet uit, de peertjes die je erin draait wel. Zet anders op 1 je gewoon licht en op de ander je groot licht. En anders moet je ervoor zorgen dat je genoeg stroom in je koplamp krijgt om 2x65watt te plaatsen, ergo: 65w / 12v = 5,4a. 2x5,4 = 10,8 ampere. Je moet dus het dubbele aantal ampere's naar de voorkant krijgen. Ik denk dat er bij techniek wel wat topics over zullen zijn.
 
ik wil deze erop monteren

QI1847AO9IR9


deze zijn bijde 12V, H3/55W ampere staat er niet bij.

de orginele koplamp/stadslicht van de XJ :

vlseca.jpg


grote 60W, 12v
kleine 55w, 12v

regulated voltage : 14,5 +-0.3v
alloweble amperage: 3A
 
hey
mag ik weten hoeveel kilometers er op zitten.
weet namelijk ook zo'n ding te koop maar die heeft er 90.000km
op zitten.
beetje huiverig voor zulke km stand.
groet cees

iemand heeft wel eens probleemloos 3 ton op de teller gezet heb ik gehoord
 
Volgens mij moet dubbel geen probleem zijn. Ampere reken je uit, das de hoeveelheid stroom die ergens in zit. Je brommer heeft een 12volt systeem. Een lamp van 60w (weerstand) verbruikt dus 60 / 12 = 5 ampere.
Je brommer levert een aantal amperes via via aan je accu. Uit die accu komt de prik (ampere) om je lamp aan te zetten. Als je dus evenveel of meer in je accu propt dan dat je eruit haalt heb je geen probleem.
Maar goed, je moet ff bij techniek naar dit topic kijken voor de juiste berekingen. Of er gewoon opzetten en rijden, als je stil komt te staan gebruikt je verlichting dus meer dan je accu kan leveren ;)

3 ton vind ik wel heel veel. 130.000km lijkt me meer in de richting komen van een XJ650/XJ750 zonder revisie.
 
de orginele koplamp/stadslicht van de XJ :

[/quote]

zie bij de koplamp foto de knipperlichten die ik bedoel te omschrijven in het grote xj topic , dit zijn ze die ik bedoel ,als je er van af wil laat het dan even weten.

oldtimer
 
het is me gelukt de stuurkuip zit erop, en alle 2 de H3-lampjes branden(+een klein stadslichtje) binnenkort foto's hiervan.

nu krijgt de motor nog een likje verf............ ik vind het alleen nog ergmoeilijk wat voor kleur die moet worden (waarschijnlijk blauw)

daarom wou ik vragen of iemand een mooi foto-soep heeft en een paar kleurtjes op dit onderstaande plaatje te pleuren(hoe het staat, effect)

B7FA26E3G49L
 
op school lachen ze me allemaal uit (de motormensen) heb je hem weer met zijn oude barrel/schroothoop/lelijke motor/roestbak/opgevoerde bladblazer (jaja)/stinkding

ze zijn allemaal volgens mij harstike jaloers!!! :+

wat is er toch mis met de jeugd van tegenwoordig ;) !

maargoed ik zeg dan altijd maar, het is een oud gebakje maar ik ben er blij mee.

ik het het XJ'tje wat opgeleukt stuurkuipje erop (stoer) en en ander voorspadbord (die was doorgerot) nu is het meeste roest er wel vanaf en met de looks gaat die ook vooruit
 
Ik zag op marktplaats een setje xj900 bochten, als je iemand kan vinden die kan lassen kan die een collector maken. Als je dan nog een nette demper ergens vandaan vist is het enige opstakel nog de buis van de demper naar de collector.
 
Ik zag op marktplaats een setje xj900 bochten, als je iemand kan vinden die kan lassen kan die een collector maken. Als je dan nog een nette demper ergens vandaan vist is het enige opstakel nog de buis van de demper naar de collector.

ik ben reeds al voorzien van een nieuw(2dehands) spadboard een chrome! weinig roest!

indd wel en goed idee en dan een 2dehands demper van laser erop ofzo (K2) :P maar ik heb zelf ook al bochten dan zou ik alleen een collector moeten maken(4-1 nu 4-2) en een buis(pijp) 35of 40(orgineel) naar 60 mm

k2.jpg


maakt herrie genoeg.........

ik wou ook graag powerfilters erop, wat zijn jullie meningen hierover???
(andere inlaat en uitlaat) alleen ik heb dan andere sproeiers nodig? 15% groter was de regel toch???
 
Laatst bewerkt:
bedank koekum!!!!!!!!!!!!!echt stoer!!!!!!!!!!!

welk programma gebruik je hiervoor?

ziet er echt profesioneel uit (net echt)

kan je nog wat meer kleurtjes maken, of is dat teveel werk?
waar kan ik ergens een prog. downloaden dat ik het evt zelf kan doen?
 
arghhh.....

mijn bezinekraantje lekt(zodra de motor loopt) hier kwam ik gisteren achter toen ik een bezine-filtertje probeerde te instaleren.

ik dacht al wie besmeurd de weg toch met druppels bezine.! en waarom rijdt mijn XJ 1:16/17 >?

voor alle vragen een antwoord dus. laat ik dit maar eens repareren!
 
Heb het gedaan met PhotoShop, is nou niet een tooltje wat je zomaar even download :)
Om even de poll verder af te werken:
full
 
Welk filter gebruik je hier voor, ziet er heel strak uit :}
Is nie filter nie.
Met de 'magic wand' alle kleuronderdelen selecteren (soms even uitvergroten) en daarna met de Hue, Saturation en Lightness gaan rommelen.
Ben ook maar een beginnende prutser dus die ook nog wel toe kan met PS6
 
Terug
Bovenaan Onderaan