Yamaha XJ550

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Wegens niet op komen dagen van koper bied ik hem weer te koop aan.
Mijn Yamaha XJ 550 met ongeveer 16.000 originele km's op de teller.
Ben op vakantie in portugal (met de motor) de sleutel kwijt geraakt dus je dient het contact en tankslot te vervangen. Motor loopt wel en is je kunt de tank gewoon open maken. Ketting tandwielen zijn versleten en de achterband zit eraan te komen. Naaldje van de toerenteller is afgebroken en t stuur staat volgens mij een beetje scheef, maar anderen zien dat niet eens. Er zit een scheur in het zadel
Motor is in goede staat en heeft voor de vakantie nog een grote beurt gehad.
Ik word een beetje moe van alle niet serieuze reacties die ik krijg via advertentiesites dus als iemand een goed bod doet is ie verkocht, wil er verder ook geen gezeur meer over.
Motortje is gewoon goed, dat durf ik nog wel te garanderen.
Dus bij het eerste goede bod mag je m op komen halen, heb jij na een beetje werk een prima motor.
Geen gezeur is ook een geen gezeur prijs ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ook de inruil van een xr of xr, dr, xt oid. een quad of een 'niet te goedkope' chinese pitbike is mogelijk. Mocht je iets leuks hebben staan, laat maar weten. Ik zoek evt iets om mijn vriendin offroad te leren rijden.
 
Leuke youngtimer :)
Hoe staat ie in de lak, van dichtbij net zo goed als op de foto?

[me="Dutch FZ750"]vindt het erg leuk maar heeft de schuur al vol genoeg staan volgens ega, geen potentiele koper dus[/me]
 
heb je em opgeknapt dan? Ik herrinner me; knie slijtage plek op de tank, buddyzit vol scheuren, ketting + tandwielen totaal verrot, banden af, naald van toerenteller gebroken....

doe is wat recentere plaatjes dan, bespaar je jezelf en anderen een hoop werk mee.

nofi verder hoor.

edit > excuus, zie dat je de naald en de scheur al beschreven had. blijf er bij dat recente plaatjes meer zeggen als de spreekwoordelijke 1000 woorden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een mooi machientje, die hoor je makkelijk te verkopen!
 
heb je em opgeknapt dan? Ik herrinner me; knie slijtage plek op de tank, buddyzit vol scheuren, ketting + tandwielen totaal verrot, banden af, naald van toerenteller gebroken....

doe is wat recentere plaatjes dan, bespaar je jezelf en anderen een hoop werk mee.

nofi verder hoor.

edit > excuus, zie dat je de naald en de scheur al beschreven had. blijf er bij dat recente plaatjes meer zeggen als de spreekwoordelijke 1000 woorden :)


Er zit idd ook een slijtageplekje van de knie op de tank en in de buddy zit één scheur! Maar noem verder eens één ding dat jij opsomt die ik niet vernoemd heb. Ik vind die reactie niet echt netjes van je. Terwijl ik met de motor ook nog naar Groningen, (enkel 100km uit de richting) ben gereden zodat je m kon bezichtigen. Denk niet dat ik dit verdient heb.
Wat had je gewild voor 300euro's. Maar ja... er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.... Maar ja als je te beroerd bent om een tientje of vijf uit te geven voor een ketting en wat tandwieltjes en een tientje of vier voor een bandje.....
Ik vind deze reactie triest, echt triest!

edit: dank je Bolski, het is ook een net fietsje, dat met wat tlc weer in topstaat is te
brengen.

2e edit: ik moet eigenlijk niet tot dit niveau gaan zakken, maar als ik zag hoe je andere motor erbij stond ben ik ergens blij dat ik m niet bij je achtergelaten heb. Je maakt me bijna boos met je reactie en dat valt over het algemeen toch niet mee.
 
Laatst bewerkt:
Zeker eigenaardige reactie. Die hij al weer een beetje aangepast heeft. Diep ademhalen, niet te veel op in gaan. Ik vind het een eerlijke fiets, voor weinig geld. Met een beetje werk en kosten kan je er nog jaren mee rijden en iedereen uitlachen.

Smijt er eens een paar euri tegenaan en zet hem op MP.
Ik zoek evt iets om mijn vriendin offroad te leren rijden.
Kijk hier dan eens:
XL-250R te koop- Allroadmaniacs
 
ik wil wel even uitleggen waar de reactie vandaan komt hoor, ik ben uitgegaan van dezelfde foto als die je nu weer geplaatst hebt, ik heb je aan de telefoon gehad en uitdrukkelijk gezegt wat ik verwachte van de motor, nl. een die de komende tijd geen onderhoud nodig had. Dan kom je hier (wat ik erg waardeerde al heeft het me wel 25 euro gekost omdat je voor niets kwam terwijl dat van te voren ook wel duidelijk was) en dan komt er een motorfiets uit de bus die echt op geen enkele mannier aan de verwachting voldeed, en ik voelde me nog lullig ook!

dat is dus waar het vandaan komt maar niet de reden waarom ik mijn opmerking post, ik meen nl. gewoon wat ik zeg, maak is 5 nieuwe foto's, plaats die en laat mensen dan langskomen, dan hebben ze iig een idee waar op ze reageren en niet alleen voor hun maar ook voor jezelf!

en verder hoop ik gewoon dat je em verkoopt hoor, misgun je niets!

edit> en dit is het topic waar ik toen op reageerde en de prijs was volgens mij geen 300 euro toen.

en wat is er mis met mijn mooie xsje? ;)
 
Laatst bewerkt:
ik wil wel even uitleggen waar de reactie vandaan komt hoor, ik ben uitgegaan van dezelfde foto als die je nu weer geplaatst hebt, ik heb je aan de telefoon gehad en uitdrukkelijk gezegt wat ik verwachte van de motor, nl. een die de komende tijd geen onderhoud nodig had. Dan kom je hier (wat ik erg waardeerde al heeft het me wel 25 euro gekost omdat je voor niets kwam terwijl dat van te voren ook wel duidelijk was) en dan komt er een motorfiets uit de bus die echt op geen enkele mannier aan de verwachting voldeed, en ik voelde me nog lullig ook!



edit> en dit is het topic waar ik toen op reageerde en de prijs was volgens mij geen 300 euro toen.
Dat klopt, je hebt gelijk. Ik ben met het motortje naar Portugal gereden, toen ik terug kwam heb ik m zo in de schuur gezet. Ik ging er vanuit dat alles nog goed was. De ketting tandwielen en de band waren uiteraard nog goed toen ik ging.... De motor heeft voordat ik ging een grondige beurt gehad dus ik ging er vanuit dat alles in orde was. Ik had die tandwielen niet eens gezien en met de band is de zomer nog prima door te komen hoor. Je hebt gelijk dat ik wat beter had moeten kijken voordat ik hem te koop aanbood, dat heb ik nou gedaan, heb de advertentie netjes aangepast om herhaling te voorkomen en dan rijg ik zo'n reactie van je. Zegt wel het een en ander......

Nee de prijs was toen geen 300. Die heb ik aangepast nadat ik bij jou ben geweest. Er staat ook duidelijk geen gezeur is geen gezeur prijs. Ik ben het ondertussen zo beu dat ik hem waarschijnlijk opknap er zelf nog even op rondwij terwijl ik hem voor een andere prijs te koop aanbied.
Hij is echter nu nog gewoon te koop/te ruil

P.S. de foto is van net voor mijn vertrek naar portugal!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan