Yamaha XJ6 Naked

18 aug 2014
164
0
Vandaag mijn motor laten omvallen in de schuur (heel dom)... Gelukkig alleen een afgebroken spiegel.

Zal origineel wel nog een redelijk duur grapje zijn. Iemand toevallig nog een rechter spiegel liggen die ik kan overnemen? Of misschien iemand mooie goede aftermarket erop zitten?

16 feb 2010
76
0
Disclaimer vooraf: ik ben slechts enthousiast over de door mij aangeschafte uitlaat, en heb geenzins connecties met de leverancier. Laat ik het maar de moderne 'mond-op-mond' reclame noemen. *D

De full-system uitlaten voor de XJ6 vond ik eigenlijk ook altijd erg prijzig en enkel het overzet kapje vervangen met een demper vond ik sowieso geen optie.

Recentelijk besloot ik toch om nog maar eens een keer te kijken wat ik kwijt zou zijn voor een full-system uitlaat. Tijdens de digitale zoektocht kwam ik daarbij uit op het voor mij onbekende merk Black Widow Exhausts en zij hebben eigenlijk heel veel verschillende uitlaten voor de XJ6 tegen wat ik redelijke prijzen vind. (Al vanaf 390 euro voor een full system uitlaat!) Daarop toch maar de kogel door de kerk gejaagd, en een ovale koolstof uitlaat aangeschaft welke ook nog samen gaat met de middenbok. Kortom, ik ben er tevreden mee. :Y *O*

Linkje: XJ6

En als ik aan denk zal ik ook nog wel eens een fototje plaatsen van mijn recentste aanwinst voor de XJ6F. :]

Groetjes!

Boris

PS. Overigens geen E-keur, maar ik moet de eerste nog tegenkomen bij wie dit serieuze problemen heeft opgeleverd... :$

Laatst bewerkt: