Yamaha XJ6 Naked

Klopt, die achterbrug ziet er wat el cheapo uit, maar dat heeft inderdaad met budgetklasse te maken. Prijs-kwaliteit is wel errug goed vind ik.

Mijn rijschool heeft er al 2 gekocht, denk dat die klantjes daar blij mee mogen zijn :]

En dat gat vind ik ook reuze meevallen moet ik zeggen. :+

Hopelijk kan ie aanstaande zondag weer de weg op met mij *O* Nu nog hopen op lekker weer!!!!


Tis gewoon een xtx achterbrug...
Who cares ding ziet er toch goed uit zo?
 
hey, gefeliciteerd met de aankoop.
Ik heb er ook al op gereden en ik was meteen verkocht, alleen ik hou niet zo van het erafwaai gedoe van een naked, dus ik ben meer voor de Div versie.
Het blok is super soepel en loopt echt perfect. De zithouding is ideaal en de versnellings bak is mega soepel en goed.
Ik heb daarna op de FZ6 gereden (ook de naked) en die vond ik persoonlijk wat te rauw, alhoewel die 20 pk extra goed te voelen zijn. De XJ6 is trouwens absoluut niet (!) te langzaam, en heeft echt een goede punch!!!

Alleen balen van die prijsverhoging. Voor de XJ6 naked maakt het niet zo veel uit, omdat de meeste dealers er 6-8 besteld hebben en ze nog wel voor 7100 kunnen leveren. De Div daarentegen niet meer, wordt 8200 dus, eerste levering 2e week van april...

Ik vond de witte trouwens erg gaaf! dat parelmoer wordt het denk ik wel, suzuki heeft het ook al (o.a. de gladius, alleen die is niet zo gaaf als je XJ!)
Maar ik ga toch voor de Lava Red, met kuip dus ;) kijken wat we kunnen regelen


even een tipje:
alhoewel de yamaha valbeugels maar 129 euro kosten, rizoma heeft echt te gave crashpads:
Links
rechts
je bent voor een set dus wel 170 euro lichter.
Als je trouwens de prijzen wil weten van de originele yamaha accessoires, moet je gewoon de accessoirefolder downloaden van www.yamaha-motor.de daar staan alle prijzen erbij en die zijn hier in NL hetzelfde.
Klik hier voor die folder LET OP, 16MB!!

pagina 38 (70-71)
 
Laatst bewerkt:
hey, gefeliciteerd met de aankoop.
Ik heb er ook al op gereden en ik was meteen verkocht, alleen ik hou niet zo van het erafwaai gedoe van een naked, dus ik ben meer voor de Div versie.
Het blok is super soepel en loopt echt perfect. De zithouding is ideaal en de versnellings bak is mega soepel en goed.
Ik heb daarna op de FZ6 gereden (ook de naked) en die vond ik persoonlijk wat te rauw, alhoewel die 20 pk extra goed te voelen zijn. De XJ6 is trouwens absoluut niet (!) te langzaam, en heeft echt een goede punch!!!

Alleen balen van die prijsverhoging. Voor de XJ6 naked maakt het niet zo veel uit, omdat de meeste dealers er 6-8 besteld hebben en ze nog wel voor 7100 kunnen leveren. De Div daarentegen niet meer, wordt 8200 dus, eerste levering 2e week van april...

Ik vond de witte trouwens erg gaaf! dat parelmoer wordt het denk ik wel, suzuki heeft het ook al (o.a. de gladius, alleen die is niet zo gaaf als je XJ!)
Maar ik ga toch voor de Lava Red, met kuip dus ;) kijken wat we kunnen regelen


even een tipje:
alhoewel de yamaha valbeugels maar 129 euro kosten, rizoma heeft echt te gave crashpads:
Links
rechts
je bent voor een set dus wel 170 euro lichter.
Als je trouwens de prijzen wil weten van de originele yamaha accessoires, moet je gewoon de accessoirefolder downloaden van www.yamaha-motor.de daar staan alle prijzen erbij en die zijn hier in NL hetzelfde.
Klik hier voor die folder LET OP, 16MB!!

pagina 38 (70-71)

Kijk daar hebben we wat aan!!!
Die dingen zien er vet uit !!!!

Maar eerst maar weer is sparen haha
 
heb je al brandstof verbruik cijfers?
En vertel meer over je ervaringen!!!!!!!!


Nou het zit zo...

ik heb hem dus nog niet..
Mijn motor staat al helemaal klaar alleen is het kenteken nog niet terug van RDW
word deze week ergens verwacht.

Over meer ervaringen kan ik je dus niks zinnigs zeggen behalve dat de proefrit erg beviel!!

En over het verbruik gaat hem ook niet worden want die van mij staat op 25KW B| ( wie dat bedacht heeft..............vandaar dat dat kenteken zo lang laat wachten '( )
en ik denk dat het verbruik dan wel anders is.

Voor meer rij ervaringen even aan Suus 1980 vragen??
 
ok, ja, proefrit heb ik zelf ook al gemaakt, maar ik ben benieuwd over het benzine verbruik. De motorzaak kon mij er ook niet zinnings over zeggen, omdat de XJ waar ik op gereden heb al wel 42 km gereden had! hahah

spannende tijd dus voor jou!
 
ok, ja, proefrit heb ik zelf ook al gemaakt, maar ik ben benieuwd over het benzine verbruik. De motorzaak kon mij er ook niet zinnings over zeggen, omdat de XJ waar ik op gereden heb al wel 42 km gereden had! hahah

spannende tijd dus voor jou!


Zeker spannend!!! maar nog ff geduld maar.
 
maar als je er eentje voor 01 april besteld dan heb je hem toch nog voor 7199 euries
zelf m'n mt-03 total loss gereden en zit sterk aan een xj 6 naked (zwarte) te denken.
heb nog een weekje om de knoop door te hakken
 
maar als je er eentje voor 01 april besteld dan heb je hem toch nog voor 7199 euries
zelf m'n mt-03 total loss gereden en zit sterk aan een xj 6 naked (zwarte) te denken.
heb nog een weekje om de knoop door te hakken


AHJ.... das mooi klote!!! zelf niks aan overgehouden???

voor 1 april heb je hem idd voor de oude prijs 7.199,-
maar sommige dealers hebben er een paar in voorraad of in bestelling staan. Deze fietsen kunnen weg voor de oude prijs. Dat geeft misschien nog wat bedenk tijd. ( niet echt nodig lijkt mij, gewoon doen!!!) Dus ik zou zeggen ff bij de dealer informeren.

succes in ieder geval!!

Nog wat plaatjes om iedereen lekker te maken!!! :9~

full
 
AHJ.... das mooi klote!!! zelf niks aan overgehouden???

voor 1 april heb je hem idd voor de oude prijs 7.199,-
maar sommige dealers hebben er een paar in voorraad of in bestelling staan. Deze fietsen kunnen weg voor de oude prijs. Dat geeft misschien nog wat bedenk tijd. ( niet echt nodig lijkt mij, gewoon doen!!!) Dus ik zou zeggen ff bij de dealer informeren.

succes in ieder geval!!

Nog wat plaatjes om iedereen lekker te maken!!! :9~

[afbeelding]

Vriend, in plaats van allemaal leuke plaatjes te plaatsen.....
moet jij niet naar school....? :?
betrapt... _O- _O-
 
maar als je er eentje voor 01 april besteld dan heb je hem toch nog voor 7199 euries
zelf m'n mt-03 total loss gereden en zit sterk aan een xj 6 naked (zwarte) te denken.
heb nog een weekje om de knoop door te hakken


bestellen voor 1 april is niet perse voor de lage prijs, geleverd worden voor 1 april is het!

Als je een xj6 naked wil hebben voor de oude prijs, dan zal je het moeten hebben van dealers die ze al besteld hebben.
(Een xj6 diversion kan je niet eens voor de oude prijs halen, net als de R1)
 
heb er eentje gevonden bij een dealer voor de oude prijs, morgen gelijk bellen.
wel een zwarte natuurlijk want zwarten zijn sneller!
 
ok, ja, proefrit heb ik zelf ook al gemaakt, maar ik ben benieuwd over het benzine verbruik. De motorzaak kon mij er ook niet zinnings over zeggen, omdat de XJ waar ik op gereden heb al wel 42 km gereden had! hahah

spannende tijd dus voor jou!

Tankinhoud is 17 liter. Met mijn eerste tank heb ik ongeveer 200 km gereden, maar de tanks daarna waren sneller leeg :Y Maar dat ligt meer aan mijn rijstijl haha!
Enneh genoeg vermogen hoor, want ik heb de voorkant al (per ongeluk) omhoog gekregen met optrekken :]
 
oeps, dat valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. Neem niet aan dat je er dan 17 liter in deed, maar een liter of 15..? --> 200/15 = 1:13
ergens een rekenfoutje?

(ik reed meestal 1:25 met mijn szr (XT660 blok))
En met de capo (Aprilia RSV 1000 blok) meestal 1:17)

wel big fun dus!
 
Laatst bewerkt:
even een vragaje aan suus, ik zie dat je uit tilburg/breda komt. waar komt de XJ vandaan?
Van meel/ klazen / vdheyden / motoport?
 
heb er eentje gevonden bij een dealer voor de oude prijs, morgen gelijk bellen.
wel een zwarte natuurlijk want zwarten zijn sneller!


Beter!!!

zou mooi zijn als dat lukken gaat niet??

en zwarten zijn niet alleen sneller he, vooral sexy...



en @ Suus1980.

Ik hoop idd dat ie het wat beter doet!!

Mijn ouwe fietje heeft ook 17 liter maar daar doe ik 300km mee ( 1op17 ) als ik hem helemaal uitmelk dan willie nog wellis bij 260/270 op reserve springen ( uhm.. stilvallen en zelf kraantje omzetten :Y )

hoe was het verbruik met inrijden dan??
 
Ik zal het eens precies bij gaan houden, want ik dacht toch echt dat t 200 km was de eerste tank.... Heb de dagteller op 0 gezet de laatste keer na het tanken, dus als t nou lekker weer wordt kan ik m leegrijden en kijken wat ik gereden heb ;) Hou jullie op de hoogte.

@ evolver86
Mijn fiets komt van Van Meel *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan